komentarze
  • 1. Michael Schumi
    • 2012-10-17 16:52:03
    • *.ip.euro.net.pl

    Wątpię, czy kupno tej spółki to dobry interes. Za takie silniki może im podziękować Williams za poprzedni rok.

  • 2. olo_82
    • 2012-10-17 17:11:35
    • *.180.192.112.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Cossworth to nie tylko silniki do F1 więc nie musicie się martwić o nich i ich potencjał

  • 3. Skoczek130
    • 2012-10-17 17:13:17
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja dopłacą 2 mld, to biorę... ;)

  • 4. Adik3509
    • 2012-10-17 17:44:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I tak długo wytrzymali...

  • 5. sever
    • 2012-10-17 18:30:02
    • *.247.210.91.neter.pl

    Szkoda firmy z takimi tradycjami .

  • 6. SpookyF1
    • 2012-10-17 20:03:12
    • *.adsl.inetia.pl

    kempa popraw 2013 na 2014... bo od sezonu 2014 wchodzą V6... ?

  • 7. conrad30
    • 2012-10-17 20:25:48
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @6-czyli po sezonie 2013! Co tu poprawiać?

  • 8. conrad30
    • 2012-10-17 20:34:54
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Mistrzowski DFV to znam z przeróżnych artykułów i książek,ale rajdowe A-grupowe bestie miałem przyjemność oglądać swojego czasu na żywo.Zarówno Sierre jak i Escorta i powiem szczerze,kawałek pięknej historii stworzył ten zespół i nikt tego nie zabierze żadnym komentem.

  • 9. belzebub
    • 2012-10-18 00:40:59
    • *.30.61.5.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Cosworth kiedyś może i był dobry, ale teraz nie oszukujmy się, ale jeśli chodzi o F1, jego silniki przestały być konkurencyjne, vide Williams i Caterham. Oba teamy, przechodząc na silniki Reno, rezygnując z awaryjnego i o nieco mniejszych osiągów Coswortha tylko skorzystały na tym. Przewiduje, że w 2014 zostaną na rynku tylko trzej producenci silników Merc, Reno i Ferrari. Cosworth, chyba w to nie wejdzie ze względu na zbyt mały zbyt (tylko dwa teamy korzystają na tą chwilę w F1 z ich produktu), a przecież nowe silniki trzeba zaprojektować od podstaw. To są duże koszta, a zysk może być niewielki, albo wcale.

  • 10. FERRARI19
    • 2012-10-18 06:19:06
    • *.204.79.168.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Mam dwa pytanie:
    1.Moglibyście mi napisać ile paliwa palą mniej więcej palą poszczególne jednostki napędowe?
    2.Kimi miał wczoraj ogłosić, gdzie będzie się ścigał w 2013r,, i co?

  • 11. Michael Schumi
    • 2012-10-18 07:06:51
    • *.ip.euro.net.pl

    @10 - wydaje mi się, że w Lotusie, nie? No bo skoro w Red Bullu, McLarenie i Ferrari mają zajęte miejsca, a wątpię by Kimi chciałby się zniżyć do jakiegoś Saubera, czy już także zajętego Mercedesa :)

  • 12. FERRARI19
    • 2012-10-18 07:54:27
    • *.30.14.171.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Mi też się tak wydaję, ale jednak czekam na potwierdzenie tej decyzji ; )

  • 13. Reaglag
    • 2012-10-18 13:07:12
    • *.lo2.opole.pl

    picza

  • 14. rascal
    • 2012-10-18 13:26:55
    • *.range86-128.btcentralplus.com

    spookyf1 czytaj ze zrozumieniem "PO ROKU 2013"

  • 15. elin
    • 2012-10-18 16:31:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. FERRARI19 - zgodnie z tym co Kimi ogłosił wczoraj ... - to od przyszłego sezonu zobaczymy go w Makia Racing ;-)))

  • 16. Moria
    • 2012-10-18 20:38:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15. elin - dokładnie ;D

  • 17. melo
    • 2012-10-21 02:31:20
    • *.adsl.inetia.pl

    @11 . Zniżyć do Saubera??? Sauber to nie byle team, facet klepnij sie w czółko:)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo