komentarze
  • 1. ForzaFerrari
    • 2012-09-14 10:38:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rzeczywiście w Sinapurze Red Bull powinien powrócić do walki o podium,być może mawet o zwycięstwo.

  • 2. Skoczek130
    • 2012-09-14 10:52:15
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Za nami niewygodne rundy dla tej ekipy. Myślę, że teraz będzie dla nich tylko lepiej. Nie skreślałbym jeszcze Sebastiana. Co do Marka - jest równy, ale jak sam stwierdził, ta równość nie wystarcza.

  • 3. zzagrobu
    • 2012-09-14 11:03:22
    • *.22.192.1

    pytanie za 100 pkt.: czy czytaliście kiedyś o jakimś torze inaczej niż "to jeden z najlepszych torów w kalendarzu"? :) Osobiście uważam, że akurat bez gp singapuru F1 spokojnie by się obeszło. Dużo ciekawszy tor jest w Turcji

  • 4. Martitta
    • 2012-09-14 12:22:16
    • *.home.aster.pl

    @3 zzagrobu - Tak. Są jeszcze opinie: "To jeden z najbardziej wymagających torów", "To jeden z najtrudniejszych torów" i "To jeden z najszybszych torów w kalendarzu"... ;-P

    Ufam, że RedBull Racing w Singapurze odegra się tak jak Hamilton po Spa :)

  • 5. atomic
    • 2012-09-14 12:50:49
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    mam nadzieje ,że vettel zaśpi na starcie z 4 lini i zostanie objechany przez marka

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2012-09-14 13:11:24
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    3 a ja uważam że nie ! Szczerze mówiąc to jest to jedna z bardzo niewielu rzeczy za jaką jestem wdzięczny berniemu. Ten wyścig to kapitalna sprawa, tor jest interesujący, klimat też a te widoki to po prostu jak z bajki. Ale turcja to też ciekawy tor w zasadzie mi się podobają tylko 3 tory tilke : singapur, turcja i malezja. A reszta OUT z kalendarza

  • 7. SLU
    • 2012-09-14 13:52:34
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    MUSZE TO NAPISAĆ DUŻYMI LITERAMI BO NIE MOGE CZYTAĆ TEGO ŻE GROSJEAN JEST SZYBKI PISAŁEM KIEDYŚ ŻE NIEBĘDE ZDZIWIONY JAK RAIKONEN BEDZIE WOLNIEJSZY W KWALIFIKACJACH OD GROSJENA NAWET ZA FAWORYTA UWAŻAŁEM GROSJENA ALE RAIKONEN MA WMIARE DOBRE TEMPO WYSCIGOWE A GROSJEAN SIE ROZWALA ALE CHCE WAM POWIEDZIEĆ ŻE ANI RAIKONEN ANI GROSJEAN NIESĄ SZYBCY MAJĄ POPROSTU BARDZO DOBRY BOLID RAIKONEN POD KONIEC SWOICH JAZD W FERRARI PRZEGRYWAŁ Z CIENKIM MASĄ DO TEGO RAIKONEN MIAŁ DWU LETNIĄ PRZERWE DODATKOWO STRACIŁ DZISIAJ JAKBY RAIKONEN JEZDZIŁZ MASSĄ TO MASSA BY GO OBJERZDŻAŁ JESZCZE BARDZIEJ NIŻ 2 LATA TEMU GDYBY RAIKONEN JEZDZIŁ TERAZ W FERRARI Z ALONSO BYŁA BY PRZEPAŚĆ TAK JAK ALONSO-GROSJEAN W RENAULT AZ GROSJENA WYWALILI WTEDY TO BYŁO MIARODAJNY POMIAR SZYBKOSCI GROSJENA GROSZEK MA POPROSTU SŁABEGO KIEROWCE W POSTACI RAIKONENA KTÓRY TO BYŁWOLNIEJSZY OD MASSY NA DODATEK PO DWU LETNIEJ PRZERWIE A WY MÓWICIE ŻE GROSJEAN JEST SZYBKI ONI MAJĄ POPROSTU SZYBKI BOLID NIE TRZEBA BYC WIELKIM ZNAWCĄ ZEBY TO WIEDZIEĆ

  • 8. luca motorsport
    • 2012-09-14 18:44:22
    • *.193.58.67

    @SLU czlowieku o co ci chodzi?

  • 9. Esotar
    • 2012-09-14 23:01:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    SLU, proponuję wkleić tekst do czegoś pokroju WORD. Napisałem dużymi literami, bo muszę. A potem pogadamy o F1.

  • 10. Esotar
    • 2012-09-14 23:19:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fanAlonso=pziom, z tymi torami to poszedłeś po bandzie. Czegoś takiego się nie spodziewałem. :)
    Dla mnie akurat Singapur to super pielgrzymka, i tak będzie. Tor=nuda.
    Dołączę do tego Węgry, Valencię, Australię, Monaco, Wielką Brytanię, Nurburgring, Suzuka, Korea, Catalunia, Abu coś tam i Kanadę. Na torach "wąskich" bez wspomagaczy typu DRS, KERS będziemy mieli w 90% nudę w worku. Dlatego Pirelli dostało wytyczne co do opon, dlatego zmieniono regulamin, wszystko po to aby urozmaicić rywalizację. Szkoda że połowa torów jest do dupy. Że to niby klasyka F1, tak, ścigali się na nich syrenkami, absolutnie nie wolno ich wywalić z repertuaru.
    Chwała całej "dyrekcji", że w tym roku mogłem oglądać tor w Bahrajnie (kosztem Turcji - szkoda) i wreszcie tego gniota Nurburgring zastąpili wspaniałym Hockenheim. A tyle fajnych torów czeka w kolejce, np. A1 Ring w Austrii, coś wspaniałego.

  • 11. Skoczek130
    • 2012-09-15 00:15:41
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Esotar - pomijając Suzukę, reszta torów dla mnie może zniknąć. Nie cierpię Kanady, leje na Silve, które teraz jest jeszcze gorsze, niż było. Węgry to nieporozumienie. Nurburgring jest przeciętny. Katalonia nadaje się tylko do testów. Co do Singapuru i Australii - są dla mnie neutralne, ani ziębią, ani parzą. Walencja jest gnojona na każdym, a ja uważam, iż wcale nie jest najgorsza. ;) Istanbul jest świetny, Hocke w sumie też. Pzdr :)

  • 12. fanAlonso=pziom
    • 2012-09-15 16:24:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    10 ja pisałem jedynie o torach tilke które mi się nie podobają i które mi się podobają pozostałe tory mają coś w sobie ja nie patrze tylko na widowisko, możliwości wyprzedzania ale bardziej pod kątem doświadczeń z rfactora (może to trochę niezbyt adekwatne do rzeczywistości ) a także atmosfery, położenia obiektu itp. i tak
    Albert park - kapitalny tor uliczny, często są świetne wyścigi, poboczy za wielkich nie ma, a jak popada to wychodzi jeden z najlepszych wyścigów jaki oglądałem ( w 2010r)
    Sepang - tor o różnych zakrętach; wolne, średnioszybkie, szybkie, tor szeroki można obierac różne linie przejazdu, a jak tam walnie z nieba deszcz to powódź gwarantowana, wilgotnosc powietrza też stanowi wyzwanie dla kierowców i wtedy wychodzi kto jak trenował
    Sakhir - w sumie lubię ten tor nawet ( może oprócz lewego podwójnego zakrętu nr 9 chyba nr 9 który ciężko przejechac bezbłednie) ma parę szybkich zakrętów ostrych hamowań źle nie jest
    Chiny - za chiny nie lubię pierwszego zakrętu tego ślimaka poza tym okolica taka szara, bura, wielkie trybuny i padok którego ciężko zapełnic
    Barcelona - wolałem ją bez tej szykany która niby miałą poprawic wyprzedzanie a skoro teraz jest drs to mogliby już jeździc poprzednią konfiguracją dwa prawe szybkiezakręty prowadzące na prostą startową, jakieś GP Hiszpanii musi byc więc dobrze że będzie zmieniac się z Valencią
    Monaco - o tym miejscu zostało już dużo powiedziane i każdy chyba wie dlaczego to tak specjalne GP , pomimo to nie poboba mi się że na tegoroczny wyścig na wyjściu z st devote pozbyli się bandy, bo do monaco nie pasuje robienie bezpiecznych poboczy
    Canada - świetny tor, takich obiektów brakuje obecnie na całym świecie proste > szykana> ściany blisko cud, miód, malina
    Valencia - 1 i 3 sektor jest jeszcze do zniesienia ale reszta to porażka z tymi kilometrowymi poboczami, wg mnie jedynie 2 ciekawe wyścigi tam były 2010 - lot Marka Webbera i tegoroczne GP
    Silverstone - naprawdę zmartwiło mnie to że zmienili silverstone było idealne, teraz jest takie szuczne z tą nową sekcją mogli nowe boksy postawic na miejscu starych i byłoby ok a teraz tor ten stracił tzw flow, poza tym zawsze dużo ludzi i to tu się wszystko zaczęło
    Nurgurgning / Hocke - co prawda to nie nordshleife ale pętla GP też jest dobra a byłaby wręcz idealna gdyby nie tilke który zmienił pierwsze zakręty tzw sekcję Castrol S - szybką szykanę prawy do lewego w takie jakieś niedorozwinięte zakręty że tak napiszę bo nie potrafię znaleźc innego słowa. Hocke ( celowo tak piszę bo tor Hockenheimring już nie istnieje od 10 lat) to dno zrobione jedynie by zadowolic berniego i spółkę, jak ostatnio słyszałem w Q na Sky jak M. Brundle opowiadał że teraz jest lepszy tor kibice mogą oglądac niemal cały tor to mnie zaskoczyło niemile bo pare trybun można było w lesie zrobic jeszcze a nie rozwalac asfalt na starym torze którego uważam (łem) za 2 najpeszy tor zaraz po spa
    Hungaroring - fakt tor nudny ale blisko Polski i mam nadzieję w przyszłym roku się tam wybrac i jedynie dlatego chcę by pozostał w kalendarzu
    SPA - ulubiny mój obiekt a przynajmniej był dopóki nie zepsuli bus stopu i la source przekształcając je w bezpłciowe zakręty z dużymi połaciami asfaltu jak i zakręt rivage i puhon
    Monza - osobiście wolałem ten obiekt z 2 szykanami lewo - prawo, lewo- prawo rozpoczynającymi okrązenie ( w niejscu dzisiejszej 1 szykany) ale ogólnie tor przez lata najmniej się zmienił nie licząc nie ścigania się na owalu już
    Singapur - pisałe już o nim w poscie wyżej
    Suzuka - na początku to taka dziwna mi się wyglądała ale jednak daje po garach szczególnie od esek do zakrętów degnera a i kibice są spontaniczni
    Korea - to kmiot parę prostych trochę szybkich zakrętów taki chaos moim zdaniem jedynie lubię 3 ostatnie zakręty
    Yas Marina - 1 sektor, reszta dno ( a no i wyjazd z alei serwisowej innowacyjny) fajne lampki na hotelu yas no i to by było na tyle
    USA - widziałem okrążenie na razie nic specjalnego ale poczekam do wyścigu z ostateczną oceną
    Interlagos - dobry obiekt, ale jeszcze lepszy był i dłuższy w latach 70 jak ktoś miał okazję się przejachac na jakimś symulatorze. Jedynie co mnie martwi to to, że chcą przeniesc boksy za szykany Senna S ( pierwsze zakręty ) i wtedy start nie będzie już tak emocjonujący. Dlatego niech się uczą na błędach z Silverstone i wyremontują stare boksy,
    Istambul Park - zabójcza 8 jeden z najlepszych zakrętów na świecie ogólnie tor w porządku może końcówka okrążenia z tymi wolnymi zakrętami mogłaby byc lepsza i bez lotniska na poboczach ale z radości przywitałbym ten obiekt z powrotem w lkalendarzu
    inne tory które bym widział w kalendarzu F1 to : RBring, Magny Cours, Fuji Speedway, Laguna Seca i Zandvoort.
    uff to chyba mój najdłuższy komentarz tutaj tym którzy wytrwali czytając to składam gratulacje !

  • 13. luca motorsport
    • 2012-09-15 18:46:46
    • *.193.162.103

    Nie wiem jak wygladala by Formula 1 bez takich torow jak Nurburgring, Silverstone, Albert Park, Monako, Silverstone albo Suzuki, co do reszty to zgadzam sie z @fanAlonso=pziom.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo