2012-09-01 GP Belgii - Kwalifikacje 14:00
Poz.KierowcaZespółCzas
1 J.Button McLaren 1:47.573
2 K.Kobayashi Sauber 1:47.871
3 P.Maldonado Williams 1:47.893
4 K.Raikkonen Lotus 1:48.205
5 S.Perez Sauber 1:48.219
6 F.Alonso Ferrari 1:48.313
7 M.Webber Red Bull 1:48.392
8 L.Hamilton McLaren 1:48.394
9 R.Grosjean Lotus 1:48.538
10 P. di Resta Force India 1:48.890
 
11 S.Vettel Red Bull 1:48.792
12 N.Hulkenberg Force India 1:48.855
13 M.Schumacher Mercedes 1:49.081
14 F.Massa Ferrari 1:49.147
15 J.E.Vergne Toro Rosso 1:49.354
16 D.Ricciardo Toro Rosso 1:49.543
17 B.Senna Williams 1:50.088
 
18 N.Rosberg Mercedes 1:50.181
19 H.Kovalainen Caterham 1:51.739
20 W.Pietrow Caterham 1:51.967
21 T.Glock Marussia 1:52.336
22 P.de la Rosa HRT F1 1:53.030
23 C.Pic Marussia 1:53.493
24 N.Karthikeyan HRT F1 1:54.989

komentarze
  • 76. Patryk1231low
    • 2012-09-02 01:53:59
    • *.cdma.centertel.pl

    stawiam ze
    1 Raikkonen
    2 Button
    3 Perez
    4 Alonso
    5 Kobayashi

  • 77. Skoczek130
    • 2012-09-02 02:40:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @silvestre1 - może wreszcie co niektórzy przejrzą na oczy i zobaczą "prawdziwe oblicze". Jestem subiektywny, ale Hamiltona nigdy nie uznawałem za wybitnego kierowcę. Jest to dobry driver, ale renoma o nim jest wygórowana. Jednego jestem pewien - nikt nie miał takich warunków do przygotowania się do F1. :)

  • 78. Skoczek130
    • 2012-09-02 02:41:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P.S. Generalnie uważam, iż Jenson Button to niedoceniony kierowca, natomiast Lewis Hamilton jest przeceniony.

  • 79. damiansport5
    • 2012-09-02 04:48:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Masz racje.

  • 80. navajo0755
    • 2012-09-02 08:41:24
    • *.opera-mini.net

    @130 Skoczek130 wszyscy na tym forum wiedzą ,źe masz awersję do Hamiltona a w świetle tego Twoja opinia o nim z urzędu jest tendencyjna i nadaje sie do kosza!Ale idąc Twoim tokiem myślenia skoro Hamilton jest "tylko" dobry to Vettel przy nim to cienias!

  • 81. Skoczek130
    • 2012-09-02 10:43:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @navajos0755 - nie lubię typa, ale nie uważam także, iż jest to wyznacznik talentu i szybkości. Ty z kolei należysz do ludzi, którym nigdy nie przetłumaczyłbym swoich racji w kwestii Hamiltona. Nawet kiedy zawali, ty stwierdzisz inaczej... Trochę naciągnąłem, ale zdecydowanie jesteś subiektywny w kwestii tego kierowcy, lecz w innym kierunku, niż ja. Byłem wręcz pewien, że odpowiesz... ;]

  • 82. navajo0755
    • 2012-09-02 11:32:55
    • *.opera-mini.net

    @Skoczek130 jeźeli sądzisz,że należę do fanow Hamiltona to wyprowadzę Cię z błędu był nawet okres,że go nie trawilem teraz jest mi obojetny.Co do Vettela to jest dobry kierowca choć dla mnie jest gorszy niż Ham.Jest wielu kierowcow których lubię ale ta akurat dwójka nie należy do moich ulubionych.

  • 83. krzysiek000
    • 2012-09-02 11:36:20
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    80. navajo0755 i 81. Skoczek130
    No to może wyjaśnijcie, na czym polega obiektywizm w tym przypadku?

  • 84. navajo0755
    • 2012-09-02 12:13:36
    • *.opera-mini.net

    @ krzysiek000 a kto mówi o obiektywiźmie?Jeźeli komuś kibicujesz a za innym nie jesteś to nie można być obiektywnym!Ale swoje opinie trzeba ważyć a nie walić na odlew bo nie lubię czy wtykać szpilki lub być uszczypliwym.

  • 85. Phenom
    • 2012-09-02 12:27:25
    • *.adsl.inetia.pl

    Ale co trzeba przyznać to nikt nie miał tak dobrze przed F1 jak Lewis....on od małego "jest" w Mclarenie więc aby dojść do F1 musiał ukazać co potrafi....a moją opinią jest że jest dobrym kierowcą momentami ma błyski ale też momentami może zrobić jakikolwiek szkolny błąd....jest bardzo nierówny....

  • 86. rokosowski
    • 2012-09-02 12:36:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @85 w tym sezonie jest zdecydowanie bardzo równy

  • 87. navajo0755
    • 2012-09-02 12:37:21
    • *.opera-mini.net

    Formułę oglądam od lat i wiem jedno, nieważne jaką drogę do F1 miał kierowca łatwą czy prostą i tak to Formula1 go zweryfikuje.A wtedy nie ma znaczenia,że tatuś był mistrzem świata lub był prowadzony za rączke od lat.TALENT BRONI SIE SAM!

  • 88. Phenom
    • 2012-09-02 12:51:38
    • *.adsl.inetia.pl

    86.

    No tak może to być początek dobrej jazdy Lewisa w przyszłości...ale spójrzmy w niedaleką przeszłość....Hamilton w sezonie 2011....chyba nic nie muszę dodawać....

    87.

    Nie zawsze....bo może cię jeszcze dobry samochód uratować....przypomnij sobie 1997 rok...

  • 89. dexter
    • 2012-09-02 12:56:19
    • *.1.11.81

    @ belzebub Button w przeszlosci byl kierowca ktory mial problemy z doprowadzeniem opon do odpowiedniej temp., tzn. z wprowadzeniem opon do takiego okna temp. gdzie opona dobrze funkcjonuje. W Spa dosc dobrze to funkcjonowalo. Z tym problemem nie walczy tylko sam kierowca, czasami potrzebna jest pomoc zespolu. Odpowiednio do stylu jazdy kierowcy, (a Button jezdzi dosc plynnie tzn. z malym dociskiem na przednia os) specjalnie przebudowano mu w McL. system wentylacji przednich hamulcow tak aby przednie opony byly automatycznie dodatkowo podgrzewane.

    Czasy Hamiltona byly przerazajace: sektor 1 - tracil 0,4 sek., sektor 2 - zyskal 0,1 sek., sektor 3 - tracil 0,4 sek.

    Tak to juz jest, gdy ma sie do dyspozycji tylko jedna jednostke treningowa, aby Setup wyscigowy/quali , nowe skrzydlo przetestowac.
    Wtedy praca w zespole podzielona jest na dwoch kierowcow, kazdy z nich testuje cos innego. Od piatku wszyscy wiedzieli ze Quali. beda jak loteria w walce o Pole. Na torze nie ma zadnej gumy. Z tego wynika, ze Button mial lepszy Setup niz Hamilton, kory bardziej pasowal pod nowe skrzydlo. Prawdopodobnie dlatego decyzja Hamiltona o zmianie skrzydla. (ktora podejmuje sie razem z zespolem na podstawie zebranych danych, wnioskujac ze Hamilton w rzeczywistosci testowal nowe skrzydlo z nieco wieksza iloscia paliwa na pokadzie, byc moze oddzialywuje ono w polaczeniu z ciezejszym bolidem troche lepiej. Kto wie? Zle byloby tylko wtedy, kiedy okazaloby sie, ze decyzja podjeta zostala tylko na podstawie "na kartce pisalo..." bez przetestowania). Lewis wciaz moze miec nadzieje jesli trening ze starym skrzydlem lepiej wypad, szczegolnie teraz, kiedy mamy tak duze roznice wagi w wyscigu, moze okazac sie te skrzydlo na poczatku przewaga. Wydaje sie ze, Hamilton tracacy tyle do Buttona, nie jest tylko problemem skrzydla, lecz z calkowitym Setupem (choc ponoc Hamilton jezdzil w Quali ze skrzydlem z Budapesztu, ktore generuje mniejsza predkosc max.) Z onboard mozna bylo zauwazyc, ze Lewis w Quali na polowie prostej wjezdzal w juz ogranicznik.

  • 90. navajo0755
    • 2012-09-02 13:08:17
    • *.opera-mini.net

    @ 88 Phenom miałem na myśli karierę a nie jeden sezon.Nawet zepsuty zegarek dwa razy na dobę pokazuje dobrą godzinę pzdr;-D

  • 91. dexter
    • 2012-09-02 13:48:10
    • *.1.11.81

    Glownym problemem RBR okazuja sie opony. Dokladnie mowiac RBR ma najwieksza degradacje ze wszystkich zespolow F1 przedniej lewej opony, dlatego trwala ostra dyskusja z Pirelli, co do ilosci stopow. Jestem ciekawy ile razy wiecej od konkurencji oni dzisiaj beda zmieniac opony.

    Z tego co wiadomo to Button i Alonso ustawieni sa na Top-speed (malo skrzydla), ich w wyscigu bedzie ciezko wyprzedzic.

    *wypadl - mialo byc

  • 92. damiansport5
    • 2012-09-02 14:07:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hamilton, pieprzony bandyta.

  • 93. seb_1746
    • 2012-09-02 14:10:20
    • *.166.255.10

    ale lipny start, ciekawe który zawinił

  • 94. kub16
    • 2012-09-02 14:11:24
    • *.kielce.vectranet.pl

    Wina Grosjeana wg. mnie

  • 95. Kicu88
    • 2012-09-02 14:12:51
    • *.116.217.178

    Ewidentnie Grosjean winny jest całego zamieszania. Bezczelnie wjechał w Hamiltona nie zostawiając mu miejsca. Hamilton nawet zahamować nie mógł.

  • 96. alert119
    • 2012-09-02 14:13:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co to było... pierwsze co stwierdziłem, to zrobić kolejne okrążenie rozgrzewkowe, gdy widziałem ten niepokojący dym.. to już był pierwszy błąd wg mnie ; d

  • 97. tommek7
    • 2012-09-02 14:15:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na miejscu sędziów wykluczyłbym GRO na kilka wyścigów !!!

  • 98. damiansport5
    • 2012-09-02 14:15:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Racja, wina Grosjeana.

  • 99. randalll
    • 2012-09-02 14:17:53
    • *.aster.pl

    97. Bez dwóch zdań. Najwyższa pora.

  • 100. shodan
    • 2012-09-02 14:18:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sedziowie powinni w koncu ukarac tego debilnego grosjena masakra przeciez moglo tam dojsc do tragedi a to nie jest pierwsza kraksa ktora spowodowal

  • 101. romance
    • 2012-09-02 14:21:33
    • *.dynamic.chello.pl

    Uważam, że studio prze jak i po mogłoby być nieco dłuższe ze względu na to, że 3Q treningu powinna być konferencja na polsacie, a po wyścigu też na polsaci i mniej reklam, chciałabym więcej posłuchać co mają do powiedzenia po wyścigu i po kwalifikacjach chłopcy, pozdrawiam romance.

  • 102. kub16
    • 2012-09-02 14:21:33
    • *.kielce.vectranet.pl

    I dzisiejszego typera szlag trafił

  • 103. mk37
    • 2012-09-02 14:29:36
    • *.elomza.pl

    Ciekawszy wyscig przez ten wypadek

  • 104. mssie
    • 2012-09-02 15:20:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja nie moge, uwazalam ze Grosjean jest dobrym kierowcą i ze juz ogarnał starty i pierwsze okrązenia. No fatalnie no, kolejny nieudany wyścig Hamiltona, ktory chyba jest pechowcem sezonu obok Schumachera. Szkoda Alonso, szkoda Sauberow.
    Grosjean powinien być naprawde wykluczony na jeden, dwa wyścigi.

  • 105. greg32
    • 2012-09-02 15:31:59
    • *.adsl.inetia.pl

    No i Lotusy kolejny wyścig bez wygranej, z tą "szaloną" prędkością w s1 i s3 to Kimi grubo przesadził :(

  • 106. Skoczek130
    • 2012-09-02 16:53:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @rokosowski - patrząc na ostatnie lata, nie jest źle. Najrówniejszy i najlepszy sezon miał jednak w 2007 roku, ale... wiesz co się stało na koniec. ;)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo