komentarze
  • 1. ipkuser
    • 2012-07-22 13:33:45
    • *.adsl.inetia.pl

    niestety, to było do przewidzenia..

  • 2. Skoczek130
    • 2012-07-22 13:34:13
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoro uznali za zgodny z przepisami, to krytyka tego jest nie na miejscu. Hieny dziennikarskie zawsze widzą we wszystkim łamanie prawa i takie tam - w końcu za to im płacą, aby o czym pisali. ;] Gdyby uznali, że jest problem, dostaliby DQ i byłoby to słuszne. Tak jednak nie jest. Cóż, nie każda sensacyjna informacja musi kryc całą prawdą, choc wielu by to chciało. ;]

  • 3. kempa007
    • 2012-07-22 13:35:26
    • *.dynamic.chello.pl

    regulamin jest dziurawy jak sito i kazdy zespol probuje to wykorzystac...

  • 4. selstei
    • 2012-07-22 13:36:11
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i dobrze sie stalo.

  • 5. sylvester
    • 2012-07-22 13:47:47
    • *.110.216.180

    Let's VETTEL

  • 6. Skoczek130
    • 2012-07-22 13:49:18
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @kempa007 - nigdy wszystkie dziury załatane nie będą. Regulamin jest jak skóra. Pozornie bez dziur, ale jednak posiada mikroskopijne pory. ;]

  • 7. ipkuser
    • 2012-07-22 13:51:25
    • *.adsl.inetia.pl

    po prostu uważam że te wszystkie "wałki" związane są ze złymi regulaminami.Teraz uznali że jest OK, ale jednocześnie "wynika, że FIA nie jest do końca zadowolona ze sposobu w jaki Red Bull obszedł przepisy". Później mogą być "dyrektywy" co do stosowania tego rozwiązana w przyszłości. Rozumiem, że zespoły wiecznie robią coś "na granicy", ale ostatecznie to albo nie to coś będzie legalne, albo nie przez cały sezon - a teraz co rusz jakieś zmiany, dyrektywy..

  • 8. belzebub
    • 2012-07-22 13:54:20
    • *.205.7.183.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Po raz kolejny złamano przepisy i po raz kolejny, nie nałożono kary. To po co te przepisy i kary za nie grożące???? Skoro wskutek ingerencji w mapowanie silnika zespół odniósł korzyści aerodynamiczne, a w konsekwencji dobre miejsca startowe, to dlaczego RBR nie dostał kary? Skoro delegat techniczny FIA kwestionuje zgodność bolidu, a sędziowie nie podzielają tego zdania to o co tu chodzi? Czy ten delegat nie zna przepisów? A może nadal są równi i równiejsi? Czy gdyby dotyczyło to powiedzmy Saubera, też by uniknął kary, bo sędziowie by orzekli, że wszystko ok.?

  • 9. Xellos
    • 2012-07-22 13:57:14
    • *.204.253.55

    Ciekawe czy w następnym GP nadal RedBull będzie mocny, jeżeli im tam pozmieniają i zakażą tego :)

  • 10. Jacko
    • 2012-07-22 14:17:46
    • *.dynamic.chello.pl

    @belzebub
    Prokurator oskarża i kieruje wniosek do sądu. Sąd rozstrzyga sprawę i zdarzają się uniewinnienia. Czy to znaczy, że prokuratura nie zna kodeksu? Gdyby miało być jak piszesz, to nie byłyby potrzebne sądy. Prokurator stwierdza winę (w tym przypadku delegat) i koniec sprawy.

  • 11. belzebub
    • 2012-07-22 15:37:03
    • *.205.7.183.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    10. Nie rozumiesz tego, że sędziowie bywają stronniczy. A czy wyroki sędziów nie są pozbawione pomyłek????

  • 12. dexter
    • 2012-07-22 16:33:59
    • *.204.130.171

    Wyciag z przepisow:

    "5.5.3 The maximum accelerator pedal travel position must correspond to an engine torque demand
    equal to or greater than the maximum engine torque at the measured engine speed.
    The minimum accelerator pedal travel position must correspond to an engine torque demand
    equal to or lower than 0Nm."

    Nie ma nic o zmianie mappingu silnika, nawet nie jest opisany obszar w ktorym Red-Bull dokonal mappingu. Jak dla mnie sprawa jest jasna. Jesli bylo jakies naruszenie to tylko przeciw "duchowi przepisow" :-)

  • 13. Quaresma07
    • 2012-07-22 21:16:51
    • *.tktelekom.pl

    Ci to ciągle coś próbują obejśc, jak nie z tej strony to z innej ; )

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo