komentarze
  • 1. ULTR93
    • 2012-06-28 16:51:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Na Silverstone nie ma dosyć wysokich temperatur także nie powinno się nic dziać.
    Proponowałbym intensywne sprawdzanie zmian w np. Włoszech, gdzie F1 gościć będzie na Monzy.

  • 2. fanAlonso=pziom
    • 2012-06-28 16:53:03
    • *.230.88.84.rzeszow.mm.pl

    może jednak coś dalej kombinują z tymi mapami ale nie znaleźli jeszcze granicy jak daleko mogą się posunac przy obecnym regulaminie ?

  • 3. Sztandi
    • 2012-06-28 20:20:51
    • *.dynamic.chello.pl

    a myślałem, że tylko moja fiesta ma problemy z ładowaniem :)

  • 4. karolVTEC
    • 2012-06-28 22:50:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A Vettel tak się pieklił że to przez SC była ta awaria... a jak widać, SC tylko odłożył nieuniknioną "tragedię" :P

  • 5. Jens
    • 2012-06-29 06:41:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie mogę się doczekać silników turbo. W przyszłym roku powrócą chyba do dmuchanych dyfuzorów i niestety Vettel znów będzie dominować

  • 6. luca motorsport
    • 2012-06-29 08:32:20
    • *.193.36.191

    @Jens powrot dmuchanych dyfuzorow? Czyzby mnie cos ominelo?

  • 7. fotoman
    • 2012-06-29 13:14:04
    • *.adsl.inetia.pl

    jak, tak dobrze znane obecne silniki się jeszcze psują, to w 2014 w nowych z turbo możemy spodziewać się dość częstych awarii,... po oponach, to będzie druga poważna zmienna ;D

  • 8. Skoczek130
    • 2012-06-29 17:35:54
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powodzenia Romain! Życzę zwycięstwa! :))

  • 9. Tutankhamun
    • 2012-06-29 17:46:08
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    malo wpisow:( oczywiscie wiedzialem ze nie bedzie troli od puszek:)...
    alternator w f1 jest ,,bardzo zabudowany,, chodzi o unikniecie ,,zabrudzenia,, . nasze generatory pradu, dla zwyklych posiadaczy aut, sa prawie otwarte. nie jestem inzynierem, i pierwszy raz slysze o tego typu problemie, Reno cos zdupcylo z chlodzeniem? ja nie wiem, i nikt z nas nie wie, jak sa obecnie zamontowane alternatory, (tajemnica) dla nie wtajemniczonych odrazu mowie ze, nie sa napedzane paskiem, sa zintegrowane z motorem. tutaj macie fotki silnika bmw, tak w polowie stronki jest pokazane miejsce alternatora http:// f1-dictionary. 110mb.com/engine.html powiem wam ze naprawde maja zgryz.

  • 10. wheelman
    • 2012-06-29 20:32:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kempa ty chyba masz coś nie tak z Wordem. To już któryś raz z kolei kiedy zamiast "na hamowni" jest napisane "na hamowani".

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo