komentarze
  • 1. zu7
    • 2012-05-31 13:17:49
    • *.51.59.2

    Po prostu potrzebny jest, jak już to było, 3 testowy kierowca, który działałby podczas przedwyścigowych treningów. Ewentualnie możnaby trochę wydłużyć także treningi. Zapewne koszty takiego 3 samochodu i jego testów łatwo pokryliby kolejni pay-driverzy a bogate zespoły na brak kasy chyba nie narzekają.

  • 2. luca motorsport
    • 2012-05-31 14:13:22
    • *.193.48.197

    Na paru torach mozna moznaby zorganizowac testy w poniedzialek po ukonczeniu GP, np. w tym sezonie mogli zorganizowac testy na torze Catalunya, Silverstone oraz w Abu Dhabi.

  • 3. fanAlonso=pziom
    • 2012-05-31 14:41:20
    • *.230.88.84.rzeszow.mm.pl

    ale pierniczy bulion niby nie chce testow w trakcie sezonu ale jednak przerwa jest w sierpniu a nie w czerwcu więc mozna by testy zrobic
    poza tym testow nie ma od 2009 r wiec to nie jest raczej powod nieprzewidywalnosci w tym sezonie ale ja jestem za powrotem testow tyle że wiem iz do tego nie dojdzie

  • 4. PanPikuś
    • 2012-05-31 15:38:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Ja popierałbym bym pomysł dodatkowych dni testowych na torach w czwrtki bądź poniedziałki ( przed/po GP ) Koszty personelu byłyby mniejsze z racji, że są oni na mijescu już , tor byłby lepiej nagumowany. Dobrym pomysłem byłoby też jak @1 napisał pay-driverow tam umieścić , ale nie tylko, żeby był 3 samochod , ale takze zeby i oni nabrali doswiadczenia z samochadami tej serii, a nastepnie prezentowali jakis poziom w GP , a nie jak obecnie nowicjusze zazwczyaj pierwszych pare GP koncza na bandach. To jest dla mnie zalosne. Oczywiscie nie na wszystkich torach takie testy przeprowadzac bo w MOnako czy Singapurze byłoby to idiotyczne , ale Silverstone , GP NIemiec , Hiszpania, Chiny itp tory byłyby dobre na to. Obecnie przypomina to trochę uczenie się matematyki z ograniczoną możliwością robienia zadań. Coś zrozumiesz coś się uda , ale w pełni tego na pewno nie pojmiesz.

  • 5. Wiater
    • 2012-05-31 19:48:42
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Dlaczego nie czwartki albo poniedziałki? Przecież nie trzeba niczego przywozić, wszyscy są na miejscu. Wystarczyłoby zakazać testowania kierowcom wyścigowym i nie ograniczać ilości opon oraz ich rodzajów, to chyba żadne koszty w stosunku do poprawiania "niewiadomego" w tunelu albo dodatkowej ekipy testowej. Jak jest przerwa w kalendarzu to powinni odpoczywać.... A dodatkowe testy mogą zrobić po testach mlodych kierowców.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo