komentarze
  • 1. ryniu1992
    • 2012-04-12 16:12:46
    • *.cable.net-inotel.pl

    To było oczywiste. FIA nie przyzna się do błędu.

  • 2. sapphire
    • 2012-04-12 16:24:54
    • *.200.206.123

    I bardzo dobrze.

  • 3. atomic
    • 2012-04-12 16:28:09
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    tak jak mówiłem . i bardzo dobrze

  • 4. Skoczek130
    • 2012-04-12 16:46:43
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak jak Policja i Sąd, tak też FIA nie przyzna się, iż głupia... Ich nie przeskoczysz - w końcu to oni rządzą. ;]

  • 5. beret
    • 2012-04-12 17:52:12
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Chwala im za to, bo zaraz zrobilo by sie w F1 jak w Polsce a wiec jeden wielki burdel i brak wiary na przyszlosc.
    PAN musi byc jeden, komu sie nie podoba zawsze moze odejsc tak jak to zrobily ostatnio BMW, Tojoty i inne gady. Nie ma przymusu w uczestniczeniu w tej zabawie udzial jest dobrowolny.

  • 6. ULTR93
    • 2012-04-12 18:17:37
    • *.pl

    Bardzo dobrze. Od początku liczyłem właśnie na taki bieg wydarzeń.

  • 7. Master666
    • 2012-04-12 18:44:17
    • *.dolsatbelchatow.pl

    4. Skoczek130 - jest też taka jedna osoba na tym forum, która również do tego nie potrafi się przyznać...

  • 8. Jahar
    • 2012-04-12 18:53:28
    • *.opera-mini.net

    No i pozamiatane. Taka decyzja FIA powinna już ukrócić podejrzenia czy system jest legalny czy nie. Decyzja zapadła. Swoją drogą to dobrze się stało, przynajmniej konsekwentnie.

  • 9. jareks88
    • 2012-04-12 19:29:22
    • *.choszczno.vectranet.pl

    Skoro nie chcą rozpatrzyć tego dokładnie to znaczy, że diabeł tkwi w szczegółach, i że Mercedes na fory. Propozycja Lotusa o przednim zawieszeniu też włączała się prawie samoczynnie wraz z wciśnięciem hamulców a odrzucili. Lotusowi prawdopodobnie chodziło o to, aby właśnie to pokazać. Teraz dopiero widać, że niektórzy mogą więcej. Niestety

  • 10. Skoczek130
    • 2012-04-12 19:41:00
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Master666 - rozumiem, że chodzi o ciebie...

  • 11. kmicic
    • 2012-04-12 20:58:09
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    7., 10. Obiady czwartkowe?

  • 12. Skoczek130
    • 2012-04-12 21:01:30
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @kmicic - taa...

  • 13. Tox
    • 2012-04-13 02:43:19
    • *.finemedia.pl

    #4 W tym rzecz FIA jak sądy i policja nie przyznają się do błędów przez co cierpią inni ludzie to totalna głupota.
    Moim zdaniem źle się stało bo FIA daje tylko znać ze "jeżeli wymyślicie system który jest nielegalny możemy go uznać jeśli wcześniej wypowiemy się (błędnie) mając mniej danych na temat tego systemu". Daje to tylko możliwość manipulacji co wcale nie jest dobre!!!

    #2,3,6,8 Zwykłe oszustwo jak zwykle ze strony Mercedesa. Nie może być coś pasywne jeśli jest uruchamiane i wyłączane przez kierowce taki system nazywa się "ACTAYWNY" - takie są fakty jeśli ktoś uważa inaczej to ma tylko w tym swój interes lub nie jest obiektywny ewentualnie nieoduczony.

    Ludzie są krótkowzroczni patrzą na "TERAZ" nie patrzą co będzie "POTEM"

  • 14. wichura1
    • 2012-04-13 08:38:50
    • *.icpnet.pl

    Po co wprowadzają, jakieś idiotyczne zapisy w regulaminie, skoro ich nie przestrzegają? Kierowca włącza DRS, co powoduje włączenie tego (X)-ductu (nie wiem czy to F-duct, czy W-duct). oznacza to, że system nie jest pasywny, skoro deaktywuje się go wyłączając DRS. Powinni znieść ograniczenia, poza silnikiem i skrzynią i kontrolą trakcji, Wtedy byłaby super rywalizacja producentów.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo