komentarze
  • 1. dominator
    • 2012-03-23 12:43:47
    • Blokada
    • *.239.14.37

    Usunięty

  • 2. spookepl
    • 2012-03-23 13:02:50
    • *.ustka.vectranet.pl

    Też oglądałem na SKY w HD i dzwięku 5.1 i miałem wrażenie że RBR brzmią przy redukcjach tak jak dalej by gazy wydechowe dmuchali. Jest coś na rzeczy. Pozostałe bolidy brzmią mniej agresywnie. Pozdrawiam

  • 3. luka55
    • 2012-03-23 13:40:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Małej wojenki ciąg dalszy. Dalej Mercedes wymienia policzki z Red Bullem. hmm
    By się wydawało koncerny austriacki i niemiecki to musi być przyjaźń. Nie wtedy jednak gdy idzie o czyjś konkretny interes. I to podtrzymuje.
    Zrobiły nam się takie małe dwa oboziki. Lotus romansuje z Red Bullem . Mclaren zaś poklepuje Mercedesa .
    Najbardziej mnie śmieszy Lotus ale nie chce się nad nimi rozwodzić . Coż Red Bull nie może wybaczyć Mercowi chyba tego że nie chciał im dostarczać jednostek napędowych ;) .

  • 4. Kalor666
    • 2012-03-23 13:41:01
    • *.40.52.204.threembb.co.uk

    Po dźwięku to stwierdzili??? Chyba są lepsze sposoby.

  • 5. luka55
    • 2012-03-23 13:41:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak czy siak to Mercedesowi życzę najlepiej. ;)

  • 6. kempa007
    • 2012-03-23 13:50:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. Kalor666 przeciez Ross nie dostanie dostepu do danych Red Bulla. Moc obliczaja na podstawie dzwieku, to liczby garow nie sprawdza? ;-)

  • 7. dominof1
    • 2012-03-23 14:04:41
    • *.garwolin.vectranet.pl

    Nie znam się na silnikach, ale wydaje mi się, że jeżeli pracuje mniej cylindrów, to jest pompowanych mniej gazów do układu wydechowego.
    Jeżeli ktoś wie lepiej to niech mnie poprawi.

  • 8. dominof1
    • 2012-03-23 14:12:44
    • *.garwolin.vectranet.pl

    A sorki. Z rozpędu pomyślałem, że chodzi o dmuchanie dyfuzorów, a przecież nic tu o tym nie piszą. :|
    Więc jakie korzyści mógłby mieć zespół gdyby wyłączał więcej cylindrów? Oszczędność na paliwie chyba niewielka?

  • 9. dexter
    • 2012-03-23 14:13:02
    • *.customers.d1-online.com

    Widze, ze w Stuttgarcie bardzo, ale to bardzo mocno pragna dobrego wyniku ;-))

  • 10. robdk
    • 2012-03-23 14:41:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dominof1 ale w tym czasie pchają w te cylindry paliwo a ono się spala w kolektorze powodując zwiększone gazy i chodzi właśnie o dmuchanie ale nie dyfuzora ale tylnego zawieszenia lub dolnej części skrzydła

  • 11. brooda2
    • 2012-03-23 16:33:31
    • *.play-internet.pl

    A smród pozostał,czujność konkurencji się zaostrzyła przez te podejrzenia

  • 12. tonykart1
    • 2012-03-23 17:57:20
    • *.6-2.cable.virginmedia.com

    technologia technologia kierowca coraz mniej znaczy czyli formuła zacznie miec zapaśc tory coraz szersze na wyjściach a oni wchodza w zakrety z zamknietymi oczyma bo wiedza ze nic sie nie stanie wyjedzie po za tor i wruci kiedys formuła 1 była extra dzis tylko start i pierwsze okrażenie oglądam pozdrawiam wszystkich co pamietaja prawdziwa f1

  • 13. mazur81
    • 2012-03-23 21:25:07
    • *.61.citypartner.pl

    12 tonykart1
    Z Twojego bełkotu niewiele wiadomo. Proponuję wrócić do podstawówki, gdzie uczą interpunkcji, że o gramatyce i ortografii nawet nie wspomnę... A jak się uczyć nie chciało, to może chociaż trzeba zwracać uwagę na czerwone podkreślenia pod literkami jak się tekst wklepuje...

  • 14. dominof1
    • 2012-03-23 22:42:19
    • *.garwolin.vectranet.pl

    10. robdk, nie wiele, ale trochę więcej kumam (chyba). Dzięki.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo