komentarze
  • 8. melo
    • 2012-03-18 17:01:02
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeśli to co mówią jest prawdą to przypuszczam, że mają cholernie udaną konstrukcje na ten rok.

  • 9. zu7
    • 2012-03-18 17:05:05
    • *.51.59.2

    Brzmi to jak jakieś pieprzenie. Skoro byliby szybsi to czemu dano im mało paliwa? By byli wolniejsi?

  • 10. PanPikuś
    • 2012-03-18 17:14:51
    • *.dynamic.chello.pl

    @9 , @7. Pewnie dlatego, że ich baki są na tyle małe, że więcej wlać nie mogą , Albert Aprk to najbradziej paliwozerny tor w całej stawce. Można by rzec , że mogli większy zrobić , ale po co ? P1 i P3 to raczej nie tragedia :P

  • 11. youstus
    • 2012-03-18 17:16:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6.melo
    Hmmm ja mam cały wyścig jak i kwalifikacje na pendrive, bo przygotowuję się do tworzenia "mini filmików", "skrótów" itd z sezonu.. wrzuciłbym Ci cały wyścig do neta ale z moim łączem zajęłoby to tydzień czasu :/

  • 12. Skoczek130
    • 2012-03-18 17:38:35
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pierdoła dzień dobry... ;]

  • 13. leo_
    • 2012-03-18 17:49:28
    • *.dynamic.chello.pl

    Ja myślę, że Jejson B w ogóle kontrolował wyścig i się nie żyłował. Gdyby chciał, mógłby narzucić szybsze tempo, ale po prostu nie było po co.

  • 14. Skoczek130
    • 2012-03-18 18:09:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @leo_ - też tak sądzę, tym bardziej że pod odskoczeniu od Hamiltona oraz Vettela, potem przewaga się ustabilizowała, z niewielkimi "korektami". Klasa sama w sobie - tak jak ty życzę mu nawet mistrzostwa, jeżeli sezon miałby należec do ekipy z Woking. Pzdr :)

  • 15. Skoczek130
    • 2012-03-18 18:10:31
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P.S. Ten pierwszy koment jest po prostu odpowiedzią na "przechwałkę" Martina. ;)

  • 16. Marti
    • 2012-03-18 18:12:06
    • *.adsl.inetia.pl

    Ano miało być podwójne zwycięstwo panie Martinie, jak zresztą zatypowałam i podejrzewam, że sporo typujących zrobiło podobnie.
    IMO ostatnie zdanie tej wypowiedzi Whitmarsha jest zaowalowaną krytyką Hamiltona.

    @7. jar188 - coś mediom trzeba powiedzieć, prawda? :)
    Tak czy owak margines jakiś mieli i Button nie musiał wszystkiego wyciskać z bolidu. W pewnym momencie wyścigu zapytał się inżyniera jak wygląda sprawa z silnikiem, a ten mu odparł, że jadą tylko na 4-tym poziomie. Nie wiem ile w tej sytuacji cyfr mają ich sekretne oznaczenia, ale 4-ka na pewno nie była tym maksymalnym poziomem.

  • 17. Tilion
    • 2012-03-18 19:03:04
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    @10. Skąd taka informacja? Nigdy nie przyglądałem się, który tor jest bardziej, a który mniej "paliwożerny", możesz podać swoje źródła? ;)

  • 18. xdomino996
    • 2012-03-18 19:19:52
    • *.48.6.47

    @11. youstus nagrywasz na komputerze czy np z satelity?

  • 19. xdomino996
    • 2012-03-18 19:21:59
    • *.48.6.47

    @17. Tilion Borowczyk coś dziś gadał :D

  • 20. youstus
    • 2012-03-18 19:23:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @18. xdomino996 nagrywam z tv na dysk zewnętrzny.. a że jakość hq to poważne gigabjaty z tego wychodzą. ..hmm ale jakość zawsze można zmniejszyć ^^

  • 21. xdomino996
    • 2012-03-18 19:39:43
    • *.48.6.47

    @20. youstus w jakim rozszerzeniu Ci nagrywa ? Bo ja też nagrywam Q i race ,ale podłączając dysk pod laptopa to nie rozpoznał rozszerzenia :(. Co do GB to wiem z Q i treningu zajęło mi ponad 10 gb nawet chyba bliżej 20 ,jakość FHD.

  • 22. xdomino996
    • 2012-03-18 19:42:19
    • *.48.6.47

    rozpędziłem się rozdzielczość FHD :)

  • 23. kempa007
    • 2012-03-18 20:12:36
    • *.dynamic.chello.pl

    17. Tilion williams swego czasu podawal takie parametry jak jeszcze wazyli sie przed startem. nie sprawdzalem poprawnosci informacji kolegi PanaPikusia.

  • 24. Alette
    • 2012-03-18 20:24:14
    • *.centertel.pl

    W to, że Button nie jechał na 100% jestem w stanie uwierzyć, bo i tak miał przewagę i wygrał. Nie musiał robić nic więcej i tak był najszybszy. Ale skoro Lewis mógł jechać szybciej, to czemu przegrał z Vettelem?

    Co nie zmienia faktu, że nie narzekam, miejsca dobre ;]

  • 25. youstus
    • 2012-03-18 20:25:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    21. xdomino996 ja nagrywam w .mts ( którego najgłupszy Win Media Player odtwarza) ale śmiało można to przekonwertować na .avi czy .wmv i przy okazji "odchudzić" do normalnych rozmiarów. Kwalifikacje + cały wyścig = 4.76 GB

  • 26. d0lph
    • 2012-03-18 20:50:45
    • *.dynamic.mm.pl

    Lewis mógłby jechać szybciej w końcówce, ale, zakładając prawdziwość słów Martina oraz sposób jazdy Lewisa, najprawdopodobniej zatrzymałby się na torze w okolicach 50 okrążenia.

  • 27. xdomino996
    • 2012-03-18 20:54:49
    • *.48.6.47

    @25. youstus dobra wielkie dzięki za podpowiedź jutro się pobawię :)

  • 28. jar188
    • 2012-03-18 21:11:57
    • *.dynamic.chello.pl

    @10. PanPikuś, Tylko że, oni zaczęli oszczędzać od 8 kółka, więc to chyba nie do końca o to chodzi, tym bardziej, że te zużycie zdaje się na kilku torach jest podobne albo i wyższe, dokładnych danych nie mam. Przekonamy się w kolejnych wyścigach jak to wygląda bo początek sezonu to jest jeszcze czas "ściemniania".

  • 29. MelonE250
    • 2012-03-18 21:11:57
    • *.broadband.greenlan.pl

    Czy to prawda czy blef, McLaren ma obecnie najlepszy bolid w stawce. O drugie miejsce chyba walczą Red Bull i Lotus, potem jest Mercedes z Williamsem i Ferrari. Czołówka jest bardzo blisko środka stawki, co gwarantuje emocje w czasie sezonu, bo przy odrobinie szczęścia którym z kierowców, np. saubera czy toro rosso, moze sprawić niespodziankę.

  • 30. Moustier
    • 2012-03-18 21:31:13
    • *.cdma.centertel.pl

    O której będzie GP Malezji ?

  • 31. xdomino996
    • 2012-03-18 22:19:25
    • *.48.6.47

    @29. MelonE250 w grupie Williams/Mercedes/Ferrari jest jeszcze Sauber

  • 32. krist2sz
    • 2012-03-19 08:11:13
    • *.dynamic.chello.pl

    Wspaniała jazda Buttona a Lewis przegrał na własne życzenie

  • 33. dick777
    • 2012-03-19 11:30:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    24. Alette: Przypomnij sobie, jak wyglądały opony w samochodzie Hamiltona, a jak w bolidzie Vettela, a będziesz miał odpowiedź, dlaczego Hamilton nie wyprzedził Vettela. Witmarsh nic nie ściemnia, wystarczy przypomnieć sobie, jak szybko Button odjechał Vettelowi po restarcie na bezpieczną odległość, którą potem cały czas kontrolował. McLaren ma jeszcze zapas w tempie wyścigowym, a to, że musieli oszczędzać paliwo, wynika pewnie z tego, że tegoroczne opony powodują większe jego zużycie. Myślę, że po dwóch lub trzech wyścigach, nie będą już mieli problemu z dokładnym wyliczeniem jego ilości.

  • 34. funrari
    • 2012-03-19 12:44:37
    • *.226.51.114.awist.pl

    mogli byc szybsi, ale nie byli. wszyscy starali się oszczędzać paliwo, nie tylko oni

  • 35. Skoczek130
    • 2012-03-19 17:31:41
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli to prawda, to znaczy, że mają problemy ze zużyciem paliwa. Takie jest moje zdanie. ;)

  • 36. dick777
    • 2012-03-19 19:26:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie ma żadnego problemu ze zużyciem paliwa. To tylko kwestia ustalenia nowego przelicznika. Dwa lub trzy wyścigi na to wystarczą.

  • 37. Adtrix
    • 2012-03-20 17:45:06
    • *.cust.tele2.se

    11. youstus
    Jeśli uda ci się zauploadować ten wyścig na jakąś wirtualną przestrzeń lub coś podobnego
    też prosiłbym o zapodanie linka do pobrania.
    Pozdrawiam

  • 38. Skoczek130
    • 2012-03-20 18:34:08
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @dick777 - się okaże... :)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo