komentarze
  • 1. Haszek
    • 2012-03-13 11:55:19
    • *.tktelekom.pl

    Odnośnie zygzakowania: czyli co, jak wchodzi na wewnętrznej to i wychodzi na wewnętrznej?

  • 2. kempa007
    • 2012-03-13 12:03:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie moze zamknac drzwi, gdy zjedzie do wewnetrznej, kierowca atakujacy musi miec wolne miejsce aby go objechac po zewnetrznej.

  • 3. czesteriks
    • 2012-03-13 12:20:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy jeśli broniący się przed atakiem przestrzeli punkt hamowania i wywiezie siebie i rywala na trawę to musi go przepuścić po powrocie na tor lub zostanie ukarany ?

  • 4. kempa007
    • 2012-03-13 12:29:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    3. czesteriks praktyka pokaze, stewardzi maja teraz wieksze pole manewru wiec decyzje powinny zapadac szybciej.

  • 5. Haszek
    • 2012-03-13 13:03:02
    • *.tktelekom.pl

    wydaje się, że jeśli wywiezie siebie i rywala, to raczej kary nie dostanie, ale jeśli tylko rywala, to raczej na pewno.

  • 6. ULTR93
    • 2012-03-13 13:16:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ciekawe jak to właśnie będzie w praktyce.
    Już nie mogę doczekać się soboty i niedzieli.

  • 7. bod
    • 2012-03-13 14:12:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    kempa007-"monecie zawieszenia wyścigu" - :)no dobra, wiem,że się czepiam...

  • 8. sly1234
    • 2012-03-13 14:40:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nie martwcie się. Borówa przez wszystkie GP będzie o tym mówił. Tak na moje oko to ok 15-20 pierwszych okrążeń. pozdro i juz nie mogę się doczekać

  • 9. URAN
    • 2012-03-13 15:01:14
    • *.dynamic.chello.pl

    ...'stawka będzie bardziej zacięta." Jeżeli już, to raczej walka w stawce, ale to też nie brzmi dobrze. Proponuję: rywalizacja pomiędzy zespołami będzie bardziej zacięta. Nie czepiam się, staram się pomóc, bo drobiazgi świadczą o doskonałości. A doskonałość nie jest drobiazgiem...

  • 10. Moria
    • 2012-03-13 16:36:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. URAN - " nikt nie jest doskonały " ;)

  • 11. xeoteam
    • 2012-03-13 16:52:28
    • *.rev.pro-internet.pl

    @8, nie będzie gadał o tym tylko o nakrętkach w Mac , które z uwagi na wzrost cen ropy pewnie podrożały :D

  • 12. Zirdiel
    • 2012-03-13 17:59:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @8,11 haha :D mówcie co chcecie, dawno go nie słyszałem, więc nie mogę się doczekać usłyszeć czego on to nie wie w piątek :pp

  • 13. Jahar
    • 2012-03-13 19:19:55
    • *.opera-mini.net

    Jak przeczytać te nowe regulacje to one nawet mają sens, szkoda tylko że kierowca broniący pozycji np w następnym zakręcie po strefie drs nie będzie już miał nic do powiedzenia żeby się obronić. Sztuczne to wszystko będzie.

  • 14. kaniuss
    • 2012-03-13 20:32:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a co z 107%, bo jeśli ma być martwa jak w zeszłym sezonie to niech ją wywalą...może ją zmieńcie na "kierowca zdublowany dwukrotnie zjeżdża do alei serwisowej kończąc tym samym swój udział w wyścigu" (nie przeszkadzając pozostałym.....
    ..nie czepiam się ale stawka była w zeszłym roku rozciągnięta jakby startowało w niej 5 serii wyścigowych, dlatego uważam że 107 % jest słuszna ale tylko wtedy gdy jest respektowana...

  • 15. marcinnn
    • 2012-03-13 22:49:31
    • *.cable.net-inotel.pl

    Zasada 107% powinna pozostać, ale z pewnymi zmianami. Po pierwsze - jako czas do obliczenia 107% należy brać czas zwycięzcy kwalifikacji, a nie najlepszy czas z Q1, bo jaki sens ma porównywanie okrążenia przejechanego na maksimum możliwości w wykonaniu słabszych zespołów z czasami okrążeń czołówki uzyskanymi na twardszych oponach? Po drugie - warunkowe dopuszczenie do wyścigu powinno być możliwe tylko i wyłącznie w dwóch sytuacjach: gdy kierowca nie uzyskał 107% najlepszego czasu z powodu awarii lub kolizji, albo gdy warunki na torze znacząco zmieniły się podczas trwania kwalifikacji.

  • 16. motov547
    • 2012-03-14 00:25:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W sieci znajduje się artykuł przedstawiający szerzej koncepcję W-ductu. Okazuje się, że nie tylko Mercedes i McLaren może wprowadzić to rozwiązanie.
    http://skif1. wordpress. com/ 2012/03/ 14/ w-pogoni-za-predkoscia/ (usunąć spacje)

  • 17. harunga
    • 2012-03-14 20:27:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W pełni zgadzam się z marcinnn: "Zasada 107% powinna pozostać, ale z pewnymi zmianami..." .
    Nie mogę się doczekać niedzielnej rywalizacji... :)

  • 18. gemini20x
    • 2012-03-14 20:32:36
    • *.biznes.mm.pl

    normalnie nie mogę sie doczekać kiedy znów usłyszę głos Borowczyka :))

  • 19. kaniuss
    • 2012-03-15 19:30:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15 i 16 Po co zmieniać martwy przepis....
    Jakby go zmieniali i tak nie bedzie respektowany...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo