komentarze
  • 1. theadzik
    • 2012-02-29 09:45:54
    • *.19.5.34

    Może kierowcy będą wysiadać i pchać samochód na swoje stanowisko? Rozumiem, że bezpieczeństwo i takie tam, ale samochody F1 z takich prędkości (60-100km/h) zatrzymują się praktycznie w miejscu. Co innego w czasie deszczu, wtedy prędkość faktycznie mogła by być niższa.

  • 2. sliwa007
    • 2012-02-29 09:50:04
    • *.kielce.vectranet.pl

    Kolejny powód do oszczędzania opon w trakcie wyścigu...

  • 3. athelas
    • 2012-02-29 10:13:35
    • *.strong-pc.com

    W Australii jest 60 a jakoś tego nie odczuwamy. Myślę, że dużo to nie zmieni tak na prawdę... każdy ma to samo ograniczenie. Cały przejazd razem z pit stopem będzie dłuższy o jakieś 6-7 sekund, ale nie sądzę, aby nagle przez to wszyscy chcieli dłużej zostawać na starych gumach.

  • 4. jar188
    • 2012-02-29 10:19:15
    • *.dynamic.chello.pl

    @3, biorąc pod uwagę poprawę wytrzymałości opon i wydłużenia przejazdu przez pi lane ja bym się obawiał zmniejszenia ilości pit stopów do jednego ......w wielu wyścigach, jak to wpłynie na jakość wyścigów tłumaczyć nie trzeba.

  • 5. Konik_mekr
    • 2012-02-29 10:23:35
    • *.gorzow.mm.pl

    To jest mała różnica, chociaż mam wrażenie, że ciało zarządzające F1 jest zbyt stare. Ale różnica to mała, może kierowcy będą bardziej sfrustrowani, zwłaszcza przy karach przejazdu przez pit lane, ale dla ogólnego widowiska to chyba nie zmieni aż tak dużo...

  • 6. sliwa007
    • 2012-02-29 10:30:30
    • *.kielce.vectranet.pl

    3. athelas Ale są wyścigi kiedy wybór ilości pit stopów jest ciężki bo nie do końca wiadomo czy jechać na maxa np na dwa postoje a czy oszczędnie na jeden postój. Te 6-7 sekund może okazać się decydujące.

  • 7. Gosu
    • 2012-02-29 10:38:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Był pomysł o napędzie elektrycznym w pit lane. Niedgługo z bateriami słonecznymi na sekcjach bocznych będą jeździć ...
    Denerwujące są wieczne ograniczenia.

  • 8. mclaren-fast
    • 2012-02-29 10:39:37
    • *.play-internet.pl

    Za dużych zmian to nie wniesie przecież każdy kierowca będzie tak samo musiał pokonać pit-lane z tą samą prędkością.

  • 9. Oskar9
    • 2012-02-29 11:06:12
    • *.ostnet.pl

    Ja w terenie zabudowanym mogę jeździć 50km/h nawet tirem gdzie dopuszczalna masa całowita to 40 ton a oni bolidami ważącymi 640kg i mającymi świetne nawet zużyte opony 60km/h. Bolid F1 zatrzyma sie praktycznie w miejscu a tir potrzebuję "troszkę" więcej miejsca :D

  • 10. atomic
    • 2012-02-29 11:16:01
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    a no wszystko zasmażka , koklusz i gradobicie .

  • 11. hubertus
    • 2012-02-29 12:28:56
    • *.ibd.gtsenergis.pl

    60 km/h powinni ustanowić w czasie mżawki deszczu lub innej wody z góry,
    dwa ograniczenia - ustawiane przez bossów wyścigu - np oficjalna informacja że jest niebezpiecznie bo ślisko w pitline i włączmy wam większe ograniczenie (nie wiem może jakieś fioletowe światełko czy coś) ważne aby te organicznie nie obowiązywało cały czas

  • 12. poncki
    • 2012-02-29 13:31:35
    • *.41.17.15.threembb.co.uk

    Elektryczne silniki na zasadzie dzialania KERS maja byc w 2014. Teamy dyskutowaly czy praktycznie bezszelestne elektryczne silniki nie beda stanowic zagrozenia dla mechanikow i ludzi poruszajacych sie po alei :)
    Moim zdaniem zmniejszenie predkosci nie zrobi duzej roznicy.

  • 13. tymek1
    • 2012-02-29 14:26:13
    • *.Red-80-58-205.staticIP.rima-tde.net

    nudniej będzie

  • 14. ULTR93
    • 2012-02-29 14:56:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    FIA już nie wie za co się zabierać, by bardziej utrudnić pracę zespołom.
    Moim zdaniem nie potrzebna zmiana, lecz w czasie deszczu tak jak inni userzy piszą mogliby zmniejszać prędkość.
    Poza tym jeżeli już chcą zmniejszyć prędkość w boksach to dlaczego od razu o 40 km/h?
    Nie wystarczyło by zmniejszyć do 80km/h ?

  • 15. youstus
    • 2012-02-29 15:02:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem nudniej nie będzie bo dzięki temu każdy będzie teraz chciał jechać na 1 pit bo 6-7s to przepaść w F1. Bardziej będą liczyły sie teraz styl jazdy kierowcy jak i ustawienia bolidu na dany tor tak by mieszanki się nie zużywały.. oraz oczywiście zjazd w odpowiednim momencie.. coś mi sie zdaje, że np. Massa czy Hamilton stracą dzięki takiej zmianie wiele bo albo będa ślizgać się po całym torze na zużytych oponach.. albo potracą pozycje przez większą ilość pit stopów. Z innej strony mieszanki na ten sezon mają być bardziej wytrzymałe.. zatem ciekawie sie zapowiada ale pierwsze wyścigi dopiero by zweryfikowałyby.

  • 16. matikte
    • 2012-02-29 15:37:05
    • *.61.92.166

    Paranoja, "polepszyli" widowisko w zeszlym roku aby teraz znowu wrocic do tego co bylo, jeszcze na torze niech ograniczenia postawia ;)

  • 17. głodny
    • 2012-02-29 15:39:39
    • *.lublin.mm.pl

    Zmianę prędkości w pit lane tak naprawdę odczują tylko Ci co dostaną karę przejazdu .
    Same pitstopy będą dla wszystkich takie same, a my raczej wielkiej różnicy nie zauważymy

  • 18. sever
    • 2012-02-29 17:09:19
    • *.247.210.91.neter.pl

    Mądre posunięcie przynajmniej " lizakowi " będą mieli większy komfort.

  • 19. marcinek99
    • 2014-11-12 07:19:12
    • *.162.248.40

    made

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo