komentarze
  • 1. Jahar
    • 2012-02-19 21:17:35
    • *.opera-mini.net

    Ooo... nie wiedziałem, że można odrabiać część zaległości nie będąc na testach. Można więc podejrzewać, że Mercedes będzie w Barcelonie dość mocno obserwowany:)

  • 2. Grzesiek 12.
    • 2012-02-19 21:23:00
    • *.cdma.centertel.pl

    No cóż ... porąbane są przepisy FIA :D

  • 3. Jahar
    • 2012-02-19 21:31:51
    • *.opera-mini.net

    Ale nie aż tak jak nasze:) polskie:)

  • 4. Wiater
    • 2012-02-19 21:40:07
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Ciekawe czy Marussia i HRT skorzysta z takiej mozliwości ;) Wg. mnie jest to sprawiedliwe, że mogą testować - mając określony limit kilometrów.

  • 5. 6q47
    • 2012-02-19 21:43:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w tym sezonie zezwolono na dodatkowe 3 dni testowe w trakcie sezonu. Wszystkim było to potrzebne. A koszty? Nie licząc dniówek dla inżynierów i obsługi (a może jest to wliczone w etat) spalą nieco paliwa i oleju.
    A jakie opony mogą uzywać? Demonstracyjne czy przeznaczone na ten sezon? Jakoś umknoł mi ten fakt:)

    A o przepisach w Polsce proszę mi nie przypominać:)
    Użeram się z nimi na codzień...

  • 6. Jahar
    • 2012-02-19 21:44:57
    • *.opera-mini.net

    Tylko, że HRT i Marussia raczej kasy nie mają i dlatego nie testują a Mercedes po prostu chciał się zakamuflować.

  • 7. ULTR93
    • 2012-02-19 21:53:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mercedes będzie miał dobry sezon coś czuję.

  • 8. elin
    • 2012-02-19 22:12:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    5. 6q47 - jak dla mnie, to opon przeznaczonych na sezon. Tak jak zespoły na testach ...
    A w kosztach nie ma jeszcze " wynajmu " toru ...

  • 9. elin
    • 2012-02-19 22:52:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * a CZY w kosztach ... - tak miało być, bo to nie stwierdzenie, tylko pytanie ;-)

  • 10. bod
    • 2012-02-20 07:16:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    5. 6q47 - Jeśli można spytać - z przepisami jakiej branży "walczysz" ?

  • 11. sliwa007
    • 2012-02-20 08:15:37
    • *.kielce.vectranet.pl

    W sumie Mercedes dobrze to wymyślił. Trzy dni testowali nowe opony starym bolidem mając doskonałe porównanie z danymi z minionego sezonu jednocześnie rozwijając bolid w fabryce. Teraz będą mieli 5 dni testowych na rozwój nowego bolidu eliminując w dużym stopniu wpływ nowych opon na osiągi. A np ludzie w Ferrari mając nowe opony i bardzo radykalne zmiany w konstrukcji bolidu nie potrafią tego ogarnąć bo za dużo jest nieznanych czynników wpływających na osiągi.
    Przyznam, że dziwiłem się dlaczego Mercedes tak postępuje ale teraz widzę że to ma sens, Ross dobrze to wykombinował...

  • 12. głodny
    • 2012-02-20 11:15:43
    • *.lublin.mm.pl

    Ciekawe czy w Mercedes-ie jest coś co można dosyć łatwo skopiować że przyjęli taką taktykę z ukrywaniem się ,czy też jest to jakaś rewolucja jak w Ferrari (przednie zawieszenie ) którą ciężko wdrożyć w trakcie sezonu . .Całkiem możliwe że początek sezonu będzie dla RBR ,Lotusa i Mercedesa.
    Zagadką jest McLaren .
    11. sliwa007
    Dokładnie Ferrari mają obniżony środek ciężkości i żadnych danych z poprzednich lat aby cokolwiek porównywać , więc muszą jak najwięcej teraz testować . Ale jak już dojdą z ustawieniami balansu mogą być bardzo konkurencyjni dzięki takiemu rozwiązaniu .( jak tak będzie to pewnie w przyszłym roku więcej ekip przeżuci się na pull-rod)

  • 13. luca motorsport
    • 2012-02-20 14:03:12
    • *.193.22.156

    W tym sezonie moze byc naprawde ciasno, Mercedes moze sie okazac naprawde mocnym teamem i zagrozeniem dla takich zespolow jak Red Bull czy Ferrari, wszystko sie jednak okaze dopiero w Australii

  • 14. 6q47
    • 2012-02-20 15:48:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8. elin
    słusznie - testy, to testy... i opony odpowiednio takie same jak w Jerez (już jutro kolejna sesja testów F1 - jak ten czas szybko leci).
    Testowali w Barcelonie. Jutro są na miejscu:). Czy z tego powodu mieli jakieś "gartisy"?

    10. bod
    skromne usługi dla ludności:)
    Czyli sanepid (HACCP - ale nie produkuję), standardowo VAT - nie tak dawno, w rozliczeniu rocznym VAT, zbladłem po usłyszeniu kwoty jaką miałem zapłacić... w pierwszym odruchu paniki chciałem rozłożyć zobowiązanie na raty. Po rozmowie z uprzejmą panią z U.S. i wręczeniu mi 15 (piętnastu) arkuszy do wypełnienia, postanowiłem uruchomić "skarpetki z resztkami po obiedzie" :)
    Żyję, ale serce boli do tej pory...
    Pozdr.

  • 15. 6q47
    • 2012-02-20 15:50:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * "gratisy"?

  • 16. elin
    • 2012-02-20 18:22:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    14. 6q47 - czas leci zdecydowanie zbyt szybko ... Chociaż w przypadku kolejnego sezonu F1, to dobrze, że tuż, tuż ... i się rozpocznie ;-).
    A czy mieli jakieś " gratisy " ... ciężko powiedzieć ..., ale jakieś korzyści być musiały skoro Mercedes w taki, a nie inny sposób postanowił sobie rozplanować testy ...
    Pozdrawiam :-)

  • 17. masabitumiczna
    • 2012-02-20 19:06:03
    • *.net.pulawy.pl

    Ciekawe co chcą ukryć tymi kombinacjami...
    Takie coś znalazłem, niby bolid Ferrari, ale to o Mercedesie się dużo mówiło w tym kontekście: youtube. com/watch?v=GJ9cFis55x M&feature=player_embedded (2 spacje)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo