komentarze
  • 1. dafxf
    • 2012-02-06 11:23:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli prawie wszyscy robia dziobaka............moze COS w tym byc? Zobaczymy

  • 2. KobayashiF1
    • 2012-02-06 11:24:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Piękny jest:)

  • 3. zx74yu
    • 2012-02-06 11:29:20
    • *.cdma.centertel.pl

    "będą pracowali z tymi samymi inżynierami wyścigowymi co w 2001 roku, aby móc dalej obiecujący rozwój.” Chyba w 2011r. ;)

  • 4. marcin_k_
    • 2012-02-06 11:42:03
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    @3 Dobrze zauważyłeś. Teraz poprawili na:
    "będą pracowali z tymi samymi inżynierami wyścigowymi co w 20011 roku, aby móc dalej kontynuować obiecujący rozwój.”
    Coraz lepiej ;D

  • 5. haidx97
    • 2012-02-06 11:43:04
    • *.dynamic.chello.pl

    ciekawe co następne? xd

  • 6. zx74yu
    • 2012-02-06 11:44:25
    • *.cdma.centertel.pl

    @ wcześniej cofneli się w przeszłośc teraz są w przyszłości xD

  • 7. Wiater
    • 2012-02-06 11:45:17
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Ładne malowanie ;) Ponoć te nosy oprócz docisku przedniej osi podczas hamowania zapewniają wygaszenie części bolidu, coś jak F duckt ale dzialający na kierowce i czesc tego co nad nim...

  • 8. luca motorsport
    • 2012-02-06 11:49:52
    • *.198.155.250

    Naprawde ladne barwy, podoba mi sie nowy Sauber

  • 9. rokosowski
    • 2012-02-06 11:53:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @7 buhahahahha a ja słyszałem że ponoć spowalniają upływ czasu

  • 10. Vysogota
    • 2012-02-06 11:55:38
    • *.sggw.waw.pl

    Ciekawe co to jest ten łuk na skrzyni biegów

  • 11. wheelman
    • 2012-02-06 12:05:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Słyszałem pana z Lotusa, który twierdził, że nos jest obniżony po to, aby podczas uderzenia w bok innego bolidu nie skosić głowy kierowcy...
    Może ktoś obeznany się w końcu wypowie po co była ta zmiana w regulaminie?

  • 12. shodan
    • 2012-02-06 12:07:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Piekny jest

  • 13. shodan
    • 2012-02-06 12:10:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jezeli bedzie jezdzil tak jak wyglada to bedzie swietny sezon

  • 14. Vysogota
    • 2012-02-06 12:35:32
    • *.sggw.waw.pl

    11 właśnie po to jest, ze względów bezpieczeństwa. W każdym bolidzie jest obniżony, tylko że w bolidach z garbem obniżony jest tylko w strefie w której obniżenie jest wymagane w przepisach natomiast w Mclarenie nie ma uskoku bo obniżyli cały przód, nawet tam gdzie nie jest to już wymagane.

  • 15. ArcyZ
    • 2012-02-06 12:36:13
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    Z przodu podobny do SF.

  • 16. Święty
    • 2012-02-06 12:59:35
    • *.213.216.91.ip4.netico.pl

    Dalej klockowaty jak był. Malowanie lepsze, ale zobaczymy jak wygląda na żywo bo tutaj mamy tylko grafikę.

  • 17. Roomster720
    • 2012-02-06 13:41:35
    • *.play-internet.pl

    musze przyznac ze w sauberze ten próg wygląda lepiej jak w ferrari na przykład ;>

  • 18. sever
    • 2012-02-06 13:43:03
    • *.247.210.91.neter.pl

    @10 to jest osłona łańcucha.

  • 19. głodny
    • 2012-02-06 14:02:51
    • *.lublin.mm.pl

    Jeśli chodzi o sam wygląd to całkiem całkiem.
    W porównaniu do C-30 znacznym zmianom uległ tył, jest węższy , sekcje boczne są krótsze .oraz mają tylne zawieszenie pullrod zamiast pushrod którego jeszcze używali w zeszłym roku. .
    7. Wiater ten niby f-duct przedniego skrzydła był używany w ubiegłym sezonie , taki wlot powietrza na czubku nosa , w tym sezonie jak dotychczas zauważyłem tylko w McLarenie taki system., i był on raczej używany w celu podania powietrza pod bolid ,aby uzyskać większy docisk.
    Przy hamowaniu chodzi o zwiększenie siły docisku aby szybciej wyhamować bolid a nie zmniejszenie jak to było z kanałem F.który to wygaszał na prostych opór stawiany przez tylne skrzydło.
    Nosy zostały obniżone w punkcie mocowania z 650mm do 550mm , ze względów bezpieczeństwa , aby chronić kierowcę przed uderzeniami bocznymi. Do tej pory nos był podnoszony jak najwyżej po to aby kierować jak najwięcej powietrza pod podłogę w celu uzyskania max docisku.
    Z tego co wyczytałem to za pomysłem stosowania brzydkich nosów w bolidach odpowiedzialne są teamy, które nie zgodziły się na proponowane przez FIA przepisy.
    Zespoły wspólnie doszły do wniosku że takie wyjście ze złamanym dziobem będzie tańsze a niżeli przeprojektowywanie zawieszenia .
    Więc wszystkie ekipy będą miały taki nos po za McL gdyż oni już w tamtym roku mieli najniższy bolid i najniżej położony nos , wiec nie musieli nic zmieniać ani przeprojektowywać.
    Ciekawe czy przy każdej prezentacji ludzie będą zadawać te same pytania na temat nosa .

  • 20. Jahar
    • 2012-02-07 00:05:58
    • *.opera-mini.net

    Fajnie barwy i ciekawe malowanie, które będzie rozpoznawalne łatwo. Na pewno kolorystycznie lepszy od Mcl:-)

  • 21. Barti Moto.pl
    • 2012-02-19 09:13:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dziwne malowanie i charakterystyczny nos. Przód na czarno.Środek na biało a tył na czarno więc muszę ocenić tak: Ładny nos ale malowanie tragiczne ale przynajmniej będzie łatwo rozpoznawalny jak powiedział Jahar ale może też okazać sie że będzie słaby bolid. Kolor to nie wszystko ale musze przyznać że pomysł na malowanie ciekawy tylko im nie wyszło ale aerodynamika dobra podsumowanie: dobry bolid

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo