komentarze
  • 1. xeoteam
    • 2012-01-09 16:47:39
    • *.rev.pro-internet.pl

    a łyżka na to - niemożliwe

  • 2. ULTR93
    • 2012-01-09 16:59:24
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    przydadzą mu się te testy.

  • 3. Jacko
    • 2012-01-09 17:24:04
    • *.dynamic.chello.pl

    To czekamy na jakąś skruchę ze strony Makarona i pjc ;) Jednak będzie to R30, a nie R29.

  • 4. elin
    • 2012-01-09 17:38:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I gratulujemy kolegom - Kornik_mekr i 6q47 - mieli rację, pisząc, że chodzi o R30 :-)

  • 5. elin
    • 2012-01-09 17:44:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * przepraszam Konik_mekr

  • 6. Makaron
    • 2012-01-09 18:53:22
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    moze konstrukcja jest już iważana za ubiegłoroczna po zakończeniu sezonu..
    oj tam oj tam pomyliłem sie troszeczke

  • 7. Konik_mekr
    • 2012-01-09 20:13:43
    • *.gorzow.mm.pl

    5. elin, Proszę bardzo:). Ja natomiast nie rozumiem, czemu wszyscy tak przeżywają te opony Pirelli. Czy one naprawdę wymuszają zupełnie inny sposób prowadzenia bolidu? Przecież kierowca co rok (a nawet i częściej) dostaje samochód, który prowadzi się nieco inaczej...

  • 8. 6q47
    • 2012-01-09 21:49:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. elin
    a kto by pamiętał takie drobiazgi...

    Szacunek dla @pjc ze względu na "wzgląd":)))
    Pozdrawiam Was wszystkich.
    Dobrej nocy.

  • 9. sliwa007
    • 2012-01-10 08:43:32
    • *.kielce.vectranet.pl

    Kimi ma dużo łatwiej niż Schumacher, cały czas brał czynny udział w sportach motorowych. Prywatne testy, potem normalne testy... Raikkonen ma bardzo dobre warunki do powrotu i przypomnienia sobie jak się bolidem jeździ.
    7. Konik_mekr jak dla mnie to jest kwestia asekuracji, gdyby wyniki nie były takie jakich kibice oczekują to zawsze można zwalić winę na opony. Osobiście uważam że mistrz świata nie powinien mieć większych problemów z przystosowaniem swojego stylu jazdy do nowych opon...

  • 10. athelas
    • 2012-01-10 19:57:31
    • *.strong-pc.com

    Opony na pewno wywierają duży wpływ na jazdę. W tym sezonie najlepiej z oponami poradził sobie Vettel, co było jednym z powodów tego co w 2011 roku było...

    "Nie sądzę, że straciłem swoją prędkość" Też tak myślę. Ale z bezbłędności i równości na pewno coś mu ubyło, i myślę że tak właśnie będzie w tym roku. Świetne kwalifikacje, gorsze wyścigi.

    Zresztą ja jestem jednym z sceptycznie nastawionych do Raikkonena, więc trzymał kciuków nie będę.

  • 11. sliwa007
    • 2012-01-10 22:03:57
    • *.dynamic.chello.pl

    10. athelas Red Bull jest najbardziej wydajny aerodynamicznie więc łatwiej jest wydobyć to co w oponach najlepsze. Ma to duże znaczenie zwłaszcza przy twardych mieszankach i w niskich temperaturach. Przewaga Vettela wynikała z bardzo wielu czynników, od świetnego, wręcz idealnego bolidu poprzez fanatyczne wspieranie przez zespół, którego główny orędownik Her Helmut dosłownie rękoma torował drogę do zwycięstwa a kończąc na posiadaniu jakichś tam umiejętności i ogromnego szczęścia...

  • 12. athelas
    • 2012-01-10 23:19:07
    • *.strong-pc.com

    11. Ja nie twierdzę, że on tylko przez opony wygrywał, napisałem, że to jeden z powodów... Bo owszem, może łatwiej dogrzać, ale zauważ, że Mark jakoś sobie z nimi kompletnie nie poradził, podobnie Massa.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo