komentarze
  • 1. sebekorzel
    • 2011-12-13 13:06:50
    • *.interkam.pl

    Dziwne jest to że nie znalazł się żaden porządny sponsor który znalazł by miejsce dla Brunona, wydawało by się że nazwisko Senna powinno przyciągać pieniądze jak magnes

  • 2. dryndol
    • 2011-12-13 13:12:24
    • *.pascal-net.pl

    haha.. jaaaasne... jak chłopak nie umie jeździć to zapłacisz jemu bo ma nazwisko czy wlożysz pieniądze w np. Kubice. Porównanie Kubicy wydało mi się znacznie lepsze niż Alonso. Widać że umie jeżdzic a niczego wielkiego jeszcze nie zdobył na przeciwko Alonso.

    Więc jak... Senna czy Kubica...? :D

  • 3. Grzesio22
    • 2011-12-13 13:14:55
    • *.opera-mini.net

    Bruno nie pokazal nic ciekawego w tym sezonie

  • 4. Święty
    • 2011-12-13 13:18:42
    • *.213.216.91.ip4.netico.pl

    Mam nadzieje, ze nie znajdzie miejsca jako zasadniczy kierowca w żadnym zespole, bo to byłaby tragedia. Jako 3ci kierowca moze byc.

  • 5. be_rcik
    • 2011-12-13 13:26:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No dobra, ale gdzie jest Vitek ?!?!?
    Ktoś widział, ktoś słyszał?

  • 6. meczet
    • 2011-12-13 13:35:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Senna po tym co pokazał w tym sezonie to pewnie byłby skłonny przyjąć rolę kolesia od polerowania kasków, albo pompowania kół...

  • 7. luca motorsport
    • 2011-12-13 13:35:50
    • *.193.133.28

    Senna powinien poszukacz mieisca w innei seri wyszigowej np. Le Mans

  • 8. kempa007
    • 2011-12-13 13:41:45
    • *.dynamic.chello.pl

    5. be_rcik Witalij moze co najwyzej wyrolowac Glocka, ale chyba jednak nie bedzie az takich ruchow...

  • 9. devious
    • 2011-12-13 13:57:36
    • *.jelonki.robbo.pl

    @5
    Oksana powiedziała, że póki co Witalij zostaje z Lotusem tylko być może w innej roli (zapewne starty dla Genii w innej serii wyścigowej a mają udziały/kontakty w różnych ekipach różnych serii) ale pracują też nad kontraktem z innym zespołem...

    Moim zdaniem Pietrow wróci teraz do GP2 i powalczy o tytuł i będzie celował w Marussię w 2013 roku :)

  • 10. devious
    • 2011-12-13 14:00:18
    • *.jelonki.robbo.pl

    co do Senny i tego, że sponsorzy mogli więcej dać jak pisał @1 sebekorzel:

    Alesi:
    "To czego dokonał Bruno w tym roku było wspaniałe, szczególnie, że zaczął jeździć w połowie sezonu. Musiał natychmiast wskoczyć do samochodu i od razu był szybki. Osiągi samochodu czasem były dobre, a czasem złe, ale on wykonał możliwie najlepszą pracę. Szkoda, ale Total bardzo chciał mieć francuskiego kierowcę i płacili więcej… .


    NO WIĘC CHYBA WIADOMO :)
    Sponsorzy Romaina vs Sponsorzy Bruno 1:0
    (w półfinale odpadli też sponsorzy Witalija)

  • 11. luca motorsport
    • 2011-12-13 14:02:04
    • *.193.133.28

    9. devious Malo prawdopodobne zeby Witalij wrocil do GP2, po co kierowca ktory dwa sezony scigal sie w F1 mial by wracac do GP2?

  • 12. dryndol
    • 2011-12-13 15:56:00
    • *.pascal-net.pl

    Grocjean też się ścigał W F1. Wrócił do GP2 zdobył mistrzostwo i dostanie ponowną szansę od Lotusa. Akurat dla Witalija to nie było by nic złego. Nabrałby trochę pokory może dojrzałby do F1... No i przede wszystkim zweryfikował by się jako kierowca. Wtedy byśmy widzieli czy dostałby jeszcze szanse w przyszłości. W innym wypadku nie liczę na nic chyba że Sponsorzy znów posmarują i trafi do jakiegoś zespołu z końca stawki którym pieniądze z pewnością się przydadzą...

  • 13. poncki
    • 2011-12-13 16:34:24
    • *.opera-mini.net

    SEN jakimś wielkim talentem nie jest, podobnie jak PET, moim zdaniem lepiej wrócić do GP2.

  • 14. luca motorsport
    • 2011-12-13 16:45:51
    • *.193.54.110

    12. dryndol Tak masz racje, zgadzam sie z toba, ale Witalji maianc juz 27 lat musi sie rozwiacz a seria GP2 juz mu w tym nie pomoze bo debiutantem juz nie jest, Grosjean trafil do F1 w wieku 23 lat wzial udzial tylko w 7 GP F1 w bardzo slabym bolidzie i nie maianc czasu na pokazanie sie, i generalnie nie byl jeszcze gotowy

  • 15. luca motorsport
    • 2011-12-13 16:56:14
    • *.193.54.110

    *maiac

  • 16. be_rcik
    • 2011-12-13 17:06:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @luca motorsport
    weź używaj sprawdzania pisowni, bo mnie oczy bolą.

  • 17. F1fan21
    • 2011-12-13 17:53:38
    • *.retsat1.com.pl

    14. maianc, maiac... Może chodziło cię o słowo 'mając'?
    'rozwiacz' to chyba rozwijac;-)

    A bolid nie był bardzo słaby - Alonso potrafił jeździc, nie rozbijając się

  • 18. Skoczek130
    • 2011-12-13 17:58:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nic innego Sennie nie pozostało. W Williamsie niemal na pewno będzie Sutil. W Force India natomiast jego miejsce zajmie Hulk. Brazylijczykowi nic nie zostało, no chyba że starty w HRT. Zna już jednak realia startów w takich tworach, więc to bez sensu. Posada 3-ciego będzie dobra! :)

  • 19. Skoczek130
    • 2011-12-13 18:01:16
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @devious - a po co ma tam wraca?? To bez sensu. Lepiej byc trzecim kierowcą, bowiem Rusek już jeździł w tej serii i nawet majster niewiele mu pomoże. Zresztą zawsze jest ryzyko powinięcia nogi, a ewentualny brak w czołowej 3-ce klasyfikacji byłby kompletną porażką. ;)

  • 20. Skoczek130
    • 2011-12-13 18:03:23
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W Marussię to nawet bez startów w GP2 może celowac. Tam wystarczy kasa, a on ją posiada. Zresztą jest rodakiem firmy, do której należy zespół, a obecnośc swojego w jednym z wozów jest bardzo korzystna. A Witek nie jest byle jakim kierowcą. Ma doświadczenie i jeżeli ma czym, to potrafi pojechac ładnie. :)

  • 21. luca motorsport
    • 2011-12-13 18:18:41
    • *.193.130.81

    17. F1fan21
    Sorry, troche dzisaj spie, ale sie wygupilem

  • 22. devious
    • 2011-12-13 22:49:08
    • *.jelonki.robbo.pl

    @Skoczek130 i kilku innych mądrali :)

    to powiedzcie co Wy byście zrobili mając jakąś tam kasę na starty - w Marussi kasę wyłożył już Pic a Glock przedłużył umowę więc znowu szanse na jazdę są małe a w innych ekipach - zerowe... w Lotusie trzecim kierowcą chce być kilku kierowców, w tym Senna i ta babka Maria da Villota - i każde z nich mówi, że chce jeździć w piątki... i OK w przypadku Senny i Pietrowa ma to jakiś sens ale już tę Marię to oceniam jakoś żart - no chyba, że wezmą ją jak Charouza czy Fauziego na 5-6 kierowcę...

    co jednak w przypadku, jak Senna będzie nr 3 i będzie czasem wsiadał w piątek do kokpitu (Lotus zgarnie za to trochę pieniędzy od sponsorów Bruno) a Witek? nr 3 w Marussi? dobre żarty...

    jakie ma inne opcje? powrót jak Glock, Grosjean czy Pantano do GP2 (wszyscy trzej po powrocie wygrali serię co na pewno przyniosło im trochę chwały a dwóm pierwszym możliwość powrotu do F1 - i obaj powrócili/powrócą w wieku 26 lat, zaś Pietrow ewentualnie w 2013 miałby rocznikowo 29 więc fakt, więcej ale tylko 3 lata a nie 5 czy 6...)

    inne opcje? wyjazd za Ocean ale to juz raczej bez szans na powrót - i to samo w przypadku aut z dachem czy DTM czy GT czy prototypów Le Mans - droga raczej bez powrotu w tym wieku...

    jak dla mnie gdybym miał kasę a do wyboru nr3 w F1 w Marussi czy starty w GP2 to chyba oczywiste co bym wybrał - każdy kierowca przede wszystkim chce się ścigać :/ kwestia tego czy ktoś czuje się mocny i wie, że mógłby wygrać GP2 czy raczej chowa się za managerem i sponsorami twierdząc, że i owszem on jest kierowcą wyścigowym ale woli siedzieć w boksie w F1 niż ścigać się w niższej serii bo to uwłacza jego talentowi :)

    mnie tam Witalij ani ziębi ani grzeje i wszystko mi jedno czy będzie nr3 w Lotusie czy w HRT ale sam bym mu doradzał właśnie takie coś - jeżeli jest mocny i chce zostać w F1 nie w HRT czy Marussi to musi wygrać w 2012 GP2 a potem w 2013 pokonać Glocka w Marussi i wówczas być może zostanie doceniony - a w wieku 30 lat ma szanse na jakiś jeszcze sensowny kontrakt w zespole środka stawki... ale to plan maksimum :)

    w innym przypadku Wit już na zawsze pozostanie "tym, którego wywalono z Lotusa" i max jaki będzie mógł osiągnąć do końca kariery to starty w Marussi za rubelki...

    to samo odnosi się do Senny - no ale oni sami wiedzą ile ich talenty są warte i ile mają "cohones" - i pewnie będą woleli ciepłe posadki wiecznych kierowców testowych niż próby odbudowy swojego wizerunku...

  • 23. be_rcik
    • 2011-12-13 22:56:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @22 Devious
    W GP2 też trzeba sobie znaleźć miejsce, a żeby wygrać trzeba znaleźć dobre miejsce. I tu widzę też problem. Teraz bez testów trzeciego kierowcy wszyscy na GP2 patrzą jak na wylęgarnię kierowców. I jest tam ciasnawo.

  • 24. devious
    • 2011-12-14 14:40:41
    • *.jelonki.robbo.pl

    @23
    na pewno łatwiej znaleźć miejsce w solidnej ekipie w GP2 niż gdziekolwiek w F1...

    szczególnie z kasą Witka i układami Genii - Genii wsadza swoich kierowców do różnych serii i nie ma z tym problemów więc i dla Witka znalazłoby się miejsce w GP2 - skoro jest niby opcja, żeby został z zespołem...

    choć zapewne mowa jest o kierowcy nr 3 - choć jak dla mnie więcej prestiżu i szans na angaż w jakimś sensownym zespole daje wygranie GP2 aniżeli sezon jako kierowca testowy - szczególnie jak testów będzie tyle co kot napłakał...

    no chyba, że jazda w piątkowych treningach....

  • 25. Skoczek130
    • 2011-12-15 19:38:27
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @devious - Seria GP2 to przedsionek F1, seria juniorska - Pietrow nie jest już juniorem i raczej jego obowiązkiem byłoby nawet wywalczyc tytuł mistrzowski. On też niewiele mu da, ponieważ każdy już zna jego wartośc w F1. Jak ma kasę, to już lepiej spędzic w roli piątkowego w Marussi, by potem zastąpic Pica. I tak to widzę, ponieważ ruble Ruska raczej nie będą przez Francuza do pobicia. ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo