komentarze
  • 1. Grzesiek 12.
    • 2011-11-03 10:13:45
    • *.162.229.10

    Co rok zmiany ...
    A i tak wszystko wychodzi na ..... , czyli jak zwykle - kreatorzy od siedmiu boleści ...:////

  • 2. Święty
    • 2011-11-03 10:44:27
    • *.bydgoska.ds.uj.edu.pl

    Tak odcinając się od powyższego to zastanawiam się, czy przez tyle lat rozwoju F1, wprowadzenia różnych systemów, gpsów itp itd nie znaleziono lepszego sposobu na zachowanie bezpieczeństwa i możliwości posprzątania toru podczas jakiejs kraksy. Nie wiem - na myśl przychodzi mi np. ogranicznik prędkości podobny jaki jest w alei serwisowej, tylko nieco mniej niz 100 na godzine. Bo z jednej strony pojawienie sie SC sprawia, ze wyscig jest ciekawy bo zaczyna sie de facto od poczatku, ale z drugiej strony jednak niweluje przewage jaka sie ewentualnie zdobylo i sprawia ze wyniki nie odzwierciedlaja calego wyscigu.
    Ale to tylko takie luzne dywagacje.

  • 3. Qbus81
    • 2011-11-03 10:59:33
    • *.ssp.dialog.net.pl

    a pozwolić dublowanym nie oddawać pozycji :) to dopiero będzie jatka - w końcu na tabeli wyników lepiej wygląga +1:24:897 niż + 1 LAP

  • 4. kaniuss
    • 2011-11-03 15:20:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jestem zdania, ze po drugim dublu, dublowany powinnien zjechać do boksu.
    Taki np. Virgin to podczas wyścigu może dostać oczopląsu od tego ciągłego świecenia niebieskiej flagi. A już reguła 107 % to w ogóle parodia... jeszcze ani razu nie zadziałała. Albo się ją przestrzega , albo niech ją wywalą z regulaminu.

  • 5. Krzysiek97
    • 2011-11-03 16:01:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wszyscy powinni się zatrzymać tam gdzie byli i był by sprawiedliwy restart :)

  • 6. Zirdiel
    • 2011-11-03 16:11:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @4
    No coś ty raz dla "szpanu" na GP Australii przestrzegali regułę 107% ! :P :P

  • 7. dnb
    • 2011-11-03 16:23:01
    • *.adsl.inetia.pl

    No nareszcie ktoś w końcu pomyślał tylko szkoda, że tak późno.

  • 8. FAster92
    • 2011-11-03 16:55:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Teraz sie zorientowali jak juz jest koniec sezonu... dobrze, że sie ten przepis zmieni !

  • 9. wheelman
    • 2011-11-03 17:28:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2. Święty
    To nie takie proste, bolid musi trzymać temperature.
    Co do różnic czasowych, jedyna metoda to chyba puszczanie wszystkich po kolei z alei serwisowej. Już sobie wyobrażam ile by to wprowadziło kontrowersji. Poza tym jak wypuścić w ten sposób kierowców których różniło 0,5 sekundy? No i w końcu jak zmierzyć dokładnie moment różnice między kierowcami w chwili gdy pojawia się SC?

    Wg. mnie nierealne, niewykonalne i niepotrzebne.

  • 10. sebikos
    • 2011-11-03 18:21:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. wheelman - ja też odstawiam zdanie 2. Świętego, zaznaczając, że ograniczenie dotyczyło by tylko sektora który jest sprzątany, ewentualnie na granicy dwóch sektorów, musieli by jechać 100 przez dwa sektory, a w trzecim nie se grzeje opony i hamulce ile chce.
    Pozdro

  • 11. zu7
    • 2011-11-03 18:25:05
    • *.51.59.2

    Jest proste rozwiązanie. Zamiast kazać zdublowanym gnać do przodu wystarczyłoby żeby się spuścili na koniec stawki i tam ustawili we właściwej kolejności. A to jedno kółko sztucznie zostałoby im doliczone. Takie coś można by zrobić szybko, sprawnie i niczego nie zaburzałoby.

  • 12. sebikos
    • 2011-11-03 19:00:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    11. zu7 - świetny pomysł, wykluczające problemy wcześniejszych pomysłów. To proste - przy formowaniu się stawki zdublowany otrzymuje niebieską flagę i musi przepuścić. Wyślij ten pomysł do FIA

  • 13. pawel123
    • 2011-11-04 09:17:07
    • *.dynamic.mm.pl

    Albo wszyscy "po wypadku" zjezdzaja do boksow i wypuszczani są w kolejności sprzed wypadku. Oczywiście pierwszy rusza SC :)

  • 14. pawel123
    • 2011-11-04 09:27:30
    • *.dynamic.mm.pl

    9. wheelman
    dopiero zobaczylem twoj wpis, sorki za powtorzenie pomyslu
    co do roznic czasowych - roznice nie maja juz znaczenia bo po to jest "neutralizacja"; odstepy czasowe niech bedą "bezpieczne";
    pomysl z boksami ma tylko ustawic kierowcow we wlasciwej kolejnosci... a opony i hamulce wszystkim wystygna po rowno :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo