komentarze
  • 7. lukasz1
    • 2011-07-04 16:46:30
    • *.adsl.inetia.pl

    Oczywiście mam na myśli miejsce w stawce :) Choć w niewielkim stopniu.

  • 8. fanAlonso=pziom
    • 2011-07-04 17:21:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    6 to brzmi kapitalnie
    5 wcześniej ogłoszona została współpraca pomiędzy wiliamsem a jaguarem w zakresie współpracy nad nowym autem jaguara

  • 9. FTS
    • 2011-07-04 17:45:18
    • *.tktelekom.pl

    6 Igor
    to brzmi świetnie.przecież Williams z silnikami renault wywalczył 5 ze swoich 9 tytułów mistrza konstruktorów, więc może włączą się do walki w przyszłym sezonie

  • 10. Szkodzik
    • 2011-07-04 18:05:25
    • *.117.64.95

    ta pewnie, założą silniki od reno i od razu będą na szczycie :f

  • 11. david9
    • 2011-07-04 18:31:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wszystko fajnie aczkolwiek nie w silnikach widzę główną przyczynę porażki Williamsa. Sami zresztą chwalili Cosworthy, że są silniejsze od silników Toyoty, niezawodne jak widać też są. No ale tak czy siak życzę im jak najlepiej bo żal patrzeć w tym sezonie na Williamsa.

  • 12. pjc
    • 2011-07-04 19:14:12
    • *.unknown.vectranet.pl

    Jestem podekscytowany tą kombinacją. Oby ta decyzja spowodowała powrót na właściwą ścieżkę rozwoju.
    Boże jak to pięknie brzmi !
    Williams Renault. To jest szansa na powrót do czołówki, powrót do zwycięstw.
    Łzy same napływają do oczu.
    No może w ostatnim zdaniu trochę przesadziłem ale cieszę się jak dziecko pomimo tego,że nie ma tam Neweya. Może i jego by ściągnęli?
    Ech to tylko marzenie.
    Teraz już musi być tylko lepiej.

  • 13. pjc
    • 2011-07-04 19:19:32
    • *.unknown.vectranet.pl

    @david9 Cosworth nie spełnił ich oczekiwań - to jasne jak Słońce.
    I dobrze,że kończą współpracę między sobą.
    Z silnikami Coswortha zostają dwa słabe teamy.
    To chyba pokazuje,że ten dostawca obecnie nie cieszy się dobrą opinią.

  • 14. robocop45
    • 2011-07-04 20:11:13
    • Blokada
    • *.200.206.93

    Williams Ranault <---- to piękne ;]

  • 15. robocop45
    • 2011-07-04 20:11:23
    • Blokada
    • *.200.206.93

    Williams Renault <---- to piękne ;]

  • 16. sly1234
    • 2011-07-04 20:28:28
    • *.219.250.72

    jeszcze trochę a Renia będzie dostarczać silniki dla połowy zespołów w F1 hehe. teraz chłopaki siądą do roboty nad silnikiem na rok 2014. Mają zbyt na silniki jak parówki z biedronki hehe

  • 17. zigii
    • 2011-07-04 20:29:09
    • *.odnqu2.dynamic.dsl.tele.dk

    myślę że to może byc przyszły zespół Roberta bo przyszłość w lotus renault jest nie pewna. Więc ja sie cieszę z tego posunięcia, bo konstrukcje robią dobre to było widać nie raz, lepsze silniki to to jest to czego potrzebowali.

  • 18. Marti
    • 2011-07-04 20:52:07
    • *.adsl.inetia.pl

    Williamsa powrót do (lepszej) przeszłości?

  • 19. melo
    • 2011-07-04 20:58:14
    • *.153.102.202

    Wiliams Renault!!! aż ciarki po ciele mi przeszły!!! Nawiązanie do pieknej przeszłoście z myślą o wspaniałej przyszłości, trzymam kciuki za Wiliamsa!!!!!

  • 20. Piotre_k
    • 2011-07-04 21:23:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ta wiadomość w połączeniu z formą teamu Mercedesa utwierdza mnie w przekonaniu, że koncerny samochodowe powinny uczestniczyć w F1 wyłącznie jako dostawcy silników. Mam nadzieję, że wraz z silnikami Renault Williams odzyska choć trochę dawnego blasku.

  • 21. anderis8
    • 2011-07-04 21:41:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cosworth nie odstawał wyraźnie pod względem osiągów a problem był nieco odmienny. Przede wszystkim bardzo wątpliwe było, czy utrzymają oni tempo rozwoju innych. Tegoroczne dmuchane dyfuzory pokazały, że z Cosworthem można łatwo zostać w polu pod względem pewnych rozwiązań (np. mapowania silnika). Poza tym Cosworth jest bardzo zależny od pieniędzy własnych klientów. Williams przechodzi obecnie restrukturyzację i najwyraźniej doszli do wniosku, że zmienianie partnera silnikowego średnio co dwa lata to droga do nikąd i trzeba postarać się o umowę z kimś, kto ma wystarczające zasoby do bycia konkurencyjnym i kto nie powinien zostać w przyszłowiowym polu wraz z nowymi silnikami w 2014 roku.
    Poza tym wygląda na to, że zespół Williamsa ma nadzieję na więcej korzyści z partnerstwa z Renault, niż tylko otrzymywanie silników.

  • 22. jack22
    • 2011-07-04 22:01:05
    • *.icpnet.pl

    Yes, yes, yes!!!!
    I jeszcze dać tam Roberta, o ile kiedykolwiek wróci do F1 i będzie gites:)

  • 23. frg1pl
    • 2011-07-04 22:10:26
    • *.dynamic.mm.pl

    Williams-Renault. Mówi się że stara miłość nie rdzewieje:) Ale mówi się też że odgrzewany to jest dobry tylko bigos, hehe. Zobaczymy co z tego będzie. Zdjęcie do newsa przepiękne - dawnych wspomnień czar. No i ta "wielbłądzia czcionka" hehe

  • 24. Jaro75
    • 2011-07-05 10:39:39
    • *.tktelekom.pl

    Powrót do przeszłości :)
    Moze od tego zacznie się powrót do dawnych sukcesów ? Kto wie.
    Nigdy za nimi nie przepadałem bo zawsze konkurowali z moim Mclarenem ale życzę im tego aby potrafili wrócić do czołówki.

  • 25. devious
    • 2011-07-05 11:44:34
    • *.dynamic.chello.pl

    wspaniale :)

    co prawda sam silnik nie wygrywa ale zmiany w zespole idą w dobrym kierunku - w końcu Williams "upolował" dobry kontrakt na silnik (od rozłąki z BMW w 2005 to była ich duża bolączka, bo Toyota jednak odstawała a Cossie to no comment), do tego zmiany personalne też chyba wyjdą zespołowi na dobre...

    teraz tylko trzeba im jakiegoś nowego, młodego Neweya by dopracował aero no i jakiegoś porządnego kierowcę (Rubens i Pastor to nie jest ekstraklasa) - np. Kubicę - pasowałby tam jak mało kto bo to kierowca w typie Williamsa właśnie - jak Alan Jones :) i mogą wrócić na szczyt! ;) oczywiście za kilka lat bo na razie od czołówki dzieli ich bardzo daleka droga...

  • 26. Skoczek130
    • 2011-07-05 13:41:47
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żeby tak jeszcze sukcesy w lat 90-tych wróciły, to byłby GIT-MAJONES!!! :))

  • 27. beltzaboob
    • 2011-07-05 14:56:30
    • *.play-internet.pl

    Na początek taka forma, jak w 2002, 2003 by już była sporym sukcesem, czego im szczerze życzę. I zgodzę się z tezą, że Robson w mocnym (w miarę mocnym, jak z BMW)dał by radę zadziwić cały wyścigowy świat. Z tym że wiadomka, jak Frank i Patrick traktują kierowców....ale to szczegół.
    Mocny Williams Renault + dobry driver z Krakowa rodem Piast z Piastów i ja jestem w siódmym niebie.

  • 28. 6q47
    • 2011-07-05 18:53:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    panowie z dolnej półki powyzej mnie... przestańcie bo nie usnę:)...

  • 29. 6q47
    • 2011-07-05 18:55:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    aaa - ta dolna półka to nie jest czymś złym - wręcz przeciwnie:))

  • 30. Blaz
    • 2011-07-05 19:58:18
    • *.sileman.net.pl

    Widzę ,że stara miłość nigdy nie rdzewieje ;). Mi też się uśmiechnęła buźka jak zobaczyłem Williams-Renault ....no no.....

  • 31. athelas
    • 2011-07-05 20:02:49
    • *.strong-pc.com

    Ten news to najlepszy z aktualnych! Wreszcie może zaczną iść w górę, nie w dół. Trzymam za nich kciuki, zresztą jak zwykle!

  • 32. dziarmol@biss
    • 2011-07-05 21:29:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak wieść gminna niesie silniki Renault nie są zbyt mocne. Ich (Renaulta) dominacja skończyła się wraz z "zamrożeniem" prac nad rozwojem onych ;-)) Wodotrysków raczej nie wróżę ;-))

  • 33. pz0
    • 2011-07-05 22:52:48
    • *.1.92.2

    Problem Williamsa to nie silniki. Ta umowa niewiele zmieni. Wieksze znaczenie bedzie mialo wylanie z roboty Sama. Tamten news bardziej mnie ucieszyl. W przyszlym roku dmuchanie skonczy sie definitywnie, wiec i podatnosc silnika na wydzielanie gazow bedzie miala mniejsze znaczenie, vo chyba ze beda dmuchali na tylne skrzydlo.

  • 34. athelas
    • 2011-07-06 02:50:59
    • *.strong-pc.com

    33. Nie będą mogli dmuchać na skrzydło, bo przepisy mówią jasno, gdzie ma iść wydech. Nie może iść na pewno przed tylne skrzydło.

    32. Może mocne nie są, ale przy Cosworthach to i tak będzie skok niesamowity. Poza tym, jakie silniki ma aktualny lider klasyfikacji konstruktorów? Podpowiem, że nie Mercedesa...

    Lepsze silniki + zmiany w ekipie mogą dać dobre wyniki. Trzeba na to liczyć.

  • 35. krzysiek000
    • 2011-07-06 13:11:00
    • *.debica229.tnp.pl

    Co jak co, ale to jedno z nalepszych posunięć zespołu Williams. W ostatnich latach źle wybierali z silnikami. Cosworth był raczej dostawcą silników dla zespołów z ogona stawki, a Toyota... Przyciągneli Nakajimę do zespołu, a skutki tego były znane.,

  • 36. dziarmol@biss
    • 2011-07-06 15:50:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    34. Ale to nie ten silnik daje im taką przewagę ;-)) RBR dominuje aerodynamicznie. Obawiam się że gdyby mieli silnik oraz KERS merca w połączeniu z aero to już by mieli oba tytuły w kieszeni. Mogliby się nie ścigać ;-))

  • 37. athelas
    • 2011-07-06 19:15:06
    • *.strong-pc.com

    36. Wiem wiem, daje przykład, że z silnik Renault nie przekreśla szans, nie, że jest szybszy...

    Poza tym, coś musi być na rzeczy z pogłoskami, że Renault jest mniej paliwożerny, dzięki czemu baki teamów używających Renault nie muszą być tak duże jak reszty.

    Jak by było z silnikami Merca? nie wiemy. Boli musiałby pewnie trochę inaczej wyglądać, ale jak znam Neweya, to dałby radę, ale nie sądzę, że byłoby lepiej niż teraz.

    Poza tym... "mieliby oba tytuły w kieszeni" - to Vettel nie dojechał ostatnio czy co? bo wydaje mi się że i tak już mają oba w kieszeni.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo