komentarze
  • 1. szewczenko
    • 2011-06-25 10:47:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    aha

  • 2. oso
    • 2011-06-25 10:48:28
    • *.tvk.torun.pl

    no to wtedy już właściwie oficjalnie wracamy do systemu, gdzie każdy odjeżdża jedno kółko w kwalifikacjach.

  • 3. Vysogota
    • 2011-06-25 11:11:36
    • *.sggw.waw.pl

    Ale pomyślicie, słabsze zespoły użyły by tą oponę już w Q2 co dało by twardy orzech do zgryzienia dla strategów tych lepszych teamów, I mogło by się kończyć tak że ktoś dobry zostaje z tyłu bo okazało się że chcąc zostawić sobie tą oponą na Q3 trochę przesadził. Moim zdaniem mogło by to porządnie przemieszać stawkę na starcie i kwalifikacje stały by się mniej przewidywalne.

  • 4. lukasz1
    • 2011-06-25 12:07:53
    • *.adsl.inetia.pl

    3. Vysogota Taki scenariusz by sie sprawdził, jeżeli każdy kierowca miałby 1, góra 2 komplety tychże opon. Gdyby wprowadzono te opony kwalifikacje były by o wiele ciekawsze, kierowca jadąc na kwalifikacyjnych oponach byłby pod dużą presją co mogło by skutkować błędami i wreszcie skończyła by się monotonia. Większą szanse na sukces w kwalifikacjach, a potem w wyścigu mieli by kierowcy z gorszymi bolidami.

  • 5. Krokiet
    • 2011-06-25 12:08:50
    • *.180.118.61.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    dobrze, że pirelli nie "spoczywa na laurach" i stara się uatrakcyjniać kibicom, a zarazem utrudniać strategom:P wyścigi... wielki plus dla nich ode mnie

  • 6. Lewy_89
    • 2011-06-25 12:42:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No proszę. ;) Bardzo podoba mi się polityka Pirelli, zupełnie inna od polityki Bridgestone'a. Szukają innowacji i nowych rozwiązań, które w prosty sposób są w stanie uatrakcyjnić weekend wyścigowy. Z tą oponą kwalifikacyjną to może być dobry pomysł, zwłaszcza jeśli zespoły miałyby 1 komplet na kwal i 1-2 na treningi, żeby sprawdzić zachowanie tejże gumy. Poza tym cieszą mnie słowa że na sezon 2013 „aerodynamika zostanie zredukowana" :D

  • 7. Lewy_89
    • 2011-06-25 12:44:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nowe silniki (jeśli wejdą w 2013) i ograniczona aerodynamika sprawią, że bolidu nie będzie tak łatwo prowadzić, nie będzie on jechał jak po sznurku, a to już zweryfikuje kto jest jakim kierowcą... ;)

  • 8. yonix
    • 2011-06-25 12:45:20
    • *.icpnet.pl

    Brawo Paule Hembery, w końcu jakieś zmiany, które płyną z innego źródła niż kierownictwo FIA. Taka zmiana nieźle by namieszała w Qualach. Tylko cóż z tego, że słabsze zespoły startowałyby z wyższych pól jak w samym wyścigu dzięki DRS i różnicą w konstrukcjach tych lepszych, zostaliby po 2, no może 4 okrążeniach łyknięci i po kolejnych 40 zdublowani. Zmiana fajna, bo uatrakcyjni sesję kwalifikacyjną ale merytorycznie nie wpłynęłaby znacząco na wyścig.

  • 9. Szkodzik
    • 2011-06-25 13:36:30
    • *.117.64.95

    @7 zmiana silników będzie już raczej na pewno od 2014 roku

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo