komentarze
  • 1. Łukasz.
    • 2011-06-21 16:42:47
    • *.bialapodlaska.vectranet.pl

    A tu nagle HRT zdobędzie pierwsze w historii zwycięstwo :)
    Ps.: Oczywiście żart :D

  • 2. szoko
    • 2011-06-21 16:49:52
    • *.dsl.hol.gr

    Zastanawiam się na co czekają zespoły,albo pozwolą im się ścigać albo niech utworzą własną serię i FIA wtedy niech zobaczy co to znaczy F1.Narzekaliśmy na Mosleya ale teraz to zaczyna się kabaret na całego. I Jeszcze jedno dlaczego FIA wtrąca się tylko do f1 próbując coś wydrukować a inne serie jeżdżą sobie na całego.

  • 3. greg32
    • 2011-06-21 18:28:53
    • *.adsl.inetia.pl

    Obawiam się że to znów PR i dostaną po czwórce, szybkie rozwiązywanie problemów to raczej w McLarenie nie w LRGP.

  • 4. fanAlonso=pziom
    • 2011-06-21 18:29:25
    • *.rzeszow.mm.pl

    2 zobacz sobie na wtcc tam to dopiero jest patologia czesc samochodow jezdzi na silnikach nowych 1.6 czesc na starszych jest nawet taki rusek dudukalo ktory co wyscig staje na podium bo jako jedyny ma auto w specyfikacji na sezon 2010 poza tym tam na podium ludzi jest od groma bo jeszcze dla niezaleznych jest nagroda

  • 5. xdomino996
    • 2011-06-21 18:40:37
    • *.przylep1.do.22lipcazm.pawluk.org

    Zastanawiam sie ile na tym wszyskim straci RB

  • 6. beltzaboob
    • 2011-06-21 18:54:58
    • *.play-internet.pl

    A mnie zastanawia inna rzecz. Dlaczego skoro bolid utraci część docisku z tył, ma być na wyjściu z zakrętu podsterowny?

  • 7. pz0
    • 2011-06-21 20:00:15
    • *.1.92.2

    6. Nie widzisz ze to wszystko to jakis belkot Allisona. Cala koncepcja bolidu wziela w leb to szukaja czegokolwiek dla publiki i szefostwa.

  • 8. zympans
    • 2011-06-21 20:06:38
    • *.adsl2.static.versatel.nl

    @ 6. beltzaboob
    Ponieważ podczas wyjścia z zakrętu tył nie będzie dociśnięty, a jak wiesz tył to napęd, więc skoro nie będzie dociśnięty może to powodować uślizgi tylnej osi.
    Pozdrawiam

  • 9. dnb
    • 2011-06-21 20:31:36
    • *.adsl.inetia.pl

    8. zympans
    To wiemy, tylko gdy dochodzi do takiej sytuacji mówimy, że pojawia się nadsterowność bolidu, a nie pod-sterowność :D no chyba, że ja już czegoś nie rozumiem.

  • 10. xdomino996
    • 2011-06-21 20:40:32
    • *.przylep1.do.22lipcazm.pawluk.org

    8. zympans
    to się nie popisałeś. Ja to rozumiem tak wytłumaczę na podstawie RFactor na danym torze macie skrzydła 27 20 bo wiesz ze masz zawsze trochę lepszy ten docisk dzięki nadmuchowi. Tak wiec na zakrętach czujesz jakbyś miał np 27 25 bez nadmuchu co równa się lekka nadsterowność (zależy kto jak lubi) ale gdy wiemy ze w zakręcie nie będziemy mieć aż takiego docisku wtedy bierzemy np 27 25 aby aż tak nie tracić ale po wyjściu z zakrętu = daniu gazu na max zmienia się to na 27 31 (tylko przykład) i wtedy mamy większą podsterowność w porównaniu do skrzydeł 27 25 czytaj w 1 mamy tak ze na maksymalnym nadmuchu mamy lekką nadsterowność w 2 zaś mamy takie coś ze normalnie aby utrzymać się dobrze w zakręcie i nic nie tracić trzeba trochę zwiększyć skrzydło ale po wyjściu z zakrętu gdy nadmuch zaczyna działać na nowo zyskujemy docisk z tyłu i mamy z lekkiej nadsterowności średnią podsterowność. Bynajmniej ja to tak rozumiem

  • 11. MaCieQ
    • 2011-06-21 20:48:48
    • *.toya.net.pl

    10. Nie każdy zrozumie to co miałeś na myśli. Ja akurat rozumiem, grywam w uboższą wersje F1 - F1Challenge.

    Ale powiem tyle, że gra a prawdziwa F1 to co innego... :)

  • 12. ravek29
    • 2011-06-21 20:51:54
    • *.centertel.pl

    10. Ale to dobre jest ;)

  • 13. tom12333
    • 2011-06-21 21:53:43
    • *.ds7-k.us.edu.pl

    Czy ktoś wie co z ogłoszeniem wyników odnośnie quizu?

  • 14. Gosu
    • 2011-06-21 23:13:24
    • *.adsl.inetia.pl

    13. tom12333 Prawdopodobnie nie wyrałeś ^_^

  • 15. Gosu
    • 2011-06-21 23:13:37
    • *.adsl.inetia.pl

    *g*

  • 16. Gosu
    • 2011-06-22 08:25:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wracając do tematu nikt nie wie ile docisku straci i ile straci konkurencja. Wszystko "wyjdzie w pranie" podczas dwóch GP. Wydaje mi się, że Silverstone lepiej zweryfikuje te zmiany niż Walencja.

  • 17. Łukasz.
    • 2011-06-22 08:56:26
    • *.bialapodlaska.vectranet.pl

    13. Aby zobaczyć wyniki musisz wcisnąć "Wyniki" pod typowaniem. Tam jest ten Quiz.

  • 18. leo_
    • 2011-06-22 09:54:21
    • *.dynamic.chello.pl

    Mówiąc inaczej, przed zakrętem masz nadsterowność (hamujesz, nie masz nadmuchu na tył, więc zarzuca tyłem), a na wyjściu z zakrętu masz podsterowność (dodajesz gazu, zyskujesz przyczepność na tyle, ale możesz stracić na przedzie, więc ślizga przód).

  • 19. b.stary
    • 2011-06-22 12:50:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szukają sposobu na RB!!! Zupełnie jak znaleźli sposób na Renówke kiedy wygrywał Aloso, uznając jeden z elementów zawieszenia czy dokładniej teleskopu za ruchomy element aerodynamiczny. Nie przypominam sobie żeby w połowie sezonu ograniczali kiedyś przewagę techniczną Ferrari?!

  • 20. jarko dnb 85
    • 2011-06-22 13:03:29
    • *.toya.net.pl

    4. fanAlonso=pziom ty znawca w ktorym wyscigu Dudukalo stal na podium w WTCC??przestan pisac brednie wyssane z palca,bo niektorzy nie w temacie moga ci uwierzyc.swoje bajki zostaw dla siebie.

  • 21. fanAlonso=pziom
    • 2011-06-22 13:08:15
    • *.rzeszow.mm.pl

    21 obejrzyj sobie ostatnie wyścigi w brnie to zobaczysz

  • 22. fanAlonso=pziom
    • 2011-06-22 13:10:17
    • *.rzeszow.mm.pl

    20 miało byc moze nie stal dosłownie na podium ale odbierał nagrodę mam nadzieje że ogladasz wtcc uważnie i wiesz ze się mylisz

  • 23. beltzaboob
    • 2011-06-22 19:41:27
    • *.play-internet.pl

    @10. xdomino996 - dzięki. O takie wytłumaczenie mi chodziło, bo do końca nie pojmowałem.
    Pozdrawaim.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo