komentarze
  • 1. Konik_mekr
    • 2011-06-11 22:38:45
    • *.gorzow.mm.pl

    Czyli 107% to martwy przepis.

  • 2. GoQu
    • 2011-06-11 22:39:31
    • *.cdma.centertel.pl

    Praktycznie nie ma w tym sezonie pożytku ze strony 107% jeśli dadzą dobre podanie to zostaną dopuszczeni do wyścigu.

  • 3. Drexiss
    • 2011-06-11 23:01:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To głupie postępowanie ze strony sędziów. Powinno być tak, że ta metoda jest wykorzystywana w pełni lub w ogóle jej nie ma. W chwili obecne bardzo mocnoj o przyszłości słabszych zespołów decyduje umiejętność pisania podań, a nie tempo jakie prezentują podczas klasyfikacji.

  • 4. Varanidae
    • 2011-06-11 23:12:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To mamy dodatkowy SC w wyscigu...

  • 5. LadyMinor
    • 2011-06-11 23:14:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Świetnie... Czyli 107% to tylko działa na papierze, bo wystarczy sędziów poprosić i już zmieniają zdanie. to znieście ten przepis do cholery.

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2011-06-11 23:35:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    trochę FIA się robi pobłażliwa bo gdyby nie oni to chyba virgin i hrt by się wycofali z f1 bo nie mogliby wystąpic w wyścigu

  • 7. kaniuss
    • 2011-06-11 23:37:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i potem mamy po 5,6 dubli....paranoja.... przepis 107 ( egzekwowalny) + nowy , że po drugim dublu koniec wyścigu dla dublowanego...

  • 8. kaniuss
    • 2011-06-11 23:38:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    .... bo mam wrażenie jakby dwie różne serie się ścigały...

  • 9. mario74
    • 2011-06-11 23:55:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kaniuss- dokladnie mam takie same wrażenie. A skoro wprowadzili już przepis 107% to powinni być konsekwentni...

  • 10. Porky2
    • 2011-06-12 00:06:45
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    to ja sie dolaczei i zapytam, po co w ogole to 107%? bez sensu

  • 11. DanielloooS
    • 2011-06-12 11:54:28
    • *.aster.pl

    Witam wszystkich,
    W temacie dubli i SC uważam że przy każdym SC bolidy powinny się ustawiać w kolejności jak na tablicy wyników w danym momencie. Strasznie mnie irytuje jak po wznowieniu np. pierwszy bolid ma czysty tor a następne po kilka bolidów do zdublowania. Bolidy, które są dublowane nie chętnie oddają pozycje ponieważ walczą pomiędzy sobą o 6,7,8,9 i 10 miejsce. W tym czasie bolid z pierwszej pozycji odjeżdża i pozamiatane nawet jeśli pogoń za jedynką zbliżała się nieuchronnie do swojego celu. Przyznam też szczerze, że nie wiedziałem, że istnieje tak "debilny" pomysł jak zmiana opon w trakcie wstrzymaniu wyścigu. Przecież to jest jakiś kretynizm totalny. Nie muszę już chyba tłumaczyć dla czego...
    Pozdrawiam i życzę wszystkim fascynującego GP Kanady

  • 12. Mad89
    • 2011-06-12 11:55:58
    • *.ar.akademiki.lublin.pl

    @7 dobry byłby ten przepis z drugim dublem. F1 to nie Le Mans ;]

  • 13. pawel123
    • 2011-06-12 18:35:37
    • *.dynamic.chello.pl

    7. kaniuss
    jestem za !!! piszę o tym już od tamtego sezonu :) a FIA nic mnie nie słucha

  • 14. krzysiek000
    • 2011-06-13 16:13:15
    • *.51.38.116

    11. DanielloooS Kiedyś był taki przepis, dzięki któremu SC mógł przed restartem wypuścić wcześniej zdublowanych kierowców. Nawet nie wiem kiedy ten przepis zniknął...

  • 15. Drexiss
    • 2011-06-13 17:16:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    13. pawel123
    Ja tez popieram przepis 107% ,ale tylko wtedy gdy bedzie on stosowany w 100% i bedzie on obowiazywal zawsze bez odwolan i dla kazdego.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo