komentarze
  • 6. Wiater
    • 2011-05-10 12:15:37
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Ma 100% racji. Nawet palenie gumy powinno być dozwolone oczywiście dla zwycięzcy ;) A flaga to już w ogóle świetna historia, można dumnie zaprezentować skąd się pochodzi ;)
    Formula zeszła na psy. DRS psuje bazdzo wiele, bo wyprzedzanie jest zbyt proste, a do tego coraz wiecej zamieszania. Opony pirelli ok, ale skrzydło do wywalenia.

  • 7. matt89bp
    • 2011-05-10 12:42:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ej a słyszeliscie, że podobno Vettel na podium nie mgół napić się szampana bo w Turcji obowiązuje zakaz spożywania alkoholu osobom ponizej 24 roku życia? Nie wiem czy to prawda i czy ktos to juz pisal

  • 8. Ilona
    • 2011-05-10 12:52:26
    • *.net.stream.pl

    7. matt89bp - tak to prawda, mówił o tym Christian Horner. Sebastian w Turcji nie mógł pić alkoholu, ze względu na wiek.

  • 9. abdulek
    • 2011-05-10 12:54:58
    • *.167.210.229.threembb.ie

    Gratulacje dla monika29 za typowanie ostatniego GP.Trafiła max.punktów.Ale szczęściara!

  • 10. modafi
    • 2011-05-10 12:57:28
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    ale przecież pił

  • 11. bumpp
    • 2011-05-10 13:15:37
    • *.adsl.inetia.pl

    Redaktorze ! Z końca pierwszego zdania tej notatki zabierz słowo "flagi" i włóż je między słowa "kierowcę ........w trakcie". Wtedy będzie można zrozumieć o co Ci chodziło.

  • 12. chris22221
    • 2011-05-10 13:20:24
    • *.play-internet.pl

    Pil !!! ale bez alkocholowe!?? moze !!!

  • 13. rzadki
    • 2011-05-10 13:41:29
    • *.apinternet.pl

    6. Wiater 2011-05-10 12:15:37 (Host: *.ssp.dialog.net.pl)
    ...Formula zeszła na psy. DRS psuje bazdzo wiele, bo wyprzedzanie jest zbyt proste, a do tego coraz wiecej zamieszania. Opony pirelli ok, ale skrzydło do wywalenia.

    Jeszcze w poprzednim sezonie wszyscy narzekali : mało wyprzedzania - nuda. Ty nie? Jak jest więcej wyprzedzania to źle. Idź na kręgle!

  • 14. kumahara
    • 2011-05-10 14:51:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przyłączam się do gratulacji dla @ monika29, świetny strzał, brawo! Mark ma rację, powinno się bardziej celebrować zwycięstwo.

  • 15. kumahara
    • 2011-05-10 14:55:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    DRS jest naprawdę świetny, nie wpłynął jakoś szczególnie na wyniki ale jak bardzo podniósł widowiskowość wyścigów, i o to chodzi, wolę tak jak jest teraz niż nudne karawany.

  • 16. saint77
    • 2011-05-10 16:33:30
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @2. robtusiek - czasem lepiej jest zwolnić niż pędzić na złamanie karku, chociaż akurat do F1 to się nie odnosi. Ale że dzieci dorastają szybciej teraz to fakt. I ogromnie mi ich szkoda, bo w tym pędzie wiele tracą. Teraz wbrew pozorom dzieciaki mają trudniej niż 20-30 lat temu.... Niedługo na emerytury będą przechodzić po 40-ce..

  • 17. saint77
    • 2011-05-10 16:35:01
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @7. matt89bp - powinni dać mu tego szampana dla dzieci - bambino czy jak mu tam:)))

  • 18. Samurai_Hideto
    • 2011-05-10 17:16:48
    • *.icpnet.pl

    Piccollo!

  • 19. lukasz1
    • 2011-05-10 17:19:24
    • *.adsl.inetia.pl

    7. matt89bp A ja słyszałem że w f1 na podium kierowcy dostają bezalkoholowy szampan.

  • 20. elin
    • 2011-05-10 17:45:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zgadzam się - kierowca powinien mieć możliwość bardziej spontanicznego świętowania wygranej. A przejazd z flagą lub palenie gumy, byłyby znacznie ciekawsze dla widzów, niż oglądanie palców ( palca ) zwycięscy ;-).

  • 21. elin
    • 2011-05-10 17:59:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    19. lukasz1 - ale, to ( chyba ) tylko w krajach arabskich ...
    Wątpię, aby np. Kimi Raikkonen tak chętnie " degustował " szampana na podium, gdyby chodziło o trunek bezalkoholowy ;-).

  • 22. Ataru
    • 2011-05-10 18:11:28
    • *.dynamic.chello.pl

    13. rzadki, tak, zdecydowanie DRS psuje widowisko, kiedys panie to byly wyscigi, procesja jak sie patrzy, a teraz sie wyprzedzaja, no przeciez tego sie nie da ogladac!

    :-)

  • 23. Marti
    • 2011-05-10 18:23:13
    • *.adsl.inetia.pl

    Oj gdyby Vettel machał jeszcze co 2 tyg. swoją flagą, mogłoby się to źle skończyć dla wielu naszych rodaków, bum bum bum-owe ataki serca byłyby normą ;))

  • 24. krzysiek000
    • 2011-05-10 18:36:59
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    22. Ataru
    Tyle że jak dla mnie takie wyprzedzanie jest dosyć niesprawiedliwe. Dlaczego ktoś kto jest z przodu ma zakaz używania tej części? Jak się ma 15 km/h większej szybkości, to po prostu wyprzedzić wypada.
    Najbardziej mi szkoda Rosberga, który właściwie tracił pozycje przez ten system, a z kolei Massa to w większości wyprzedzał tylko kiedy ten system stosował.

  • 25. kumahara
    • 2011-05-10 18:44:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Że się wtrącę, szanse są równe a zasady proste i nie ma tu żadnej niesprawiedliwości.

  • 26. Ilona
    • 2011-05-10 22:26:58
    • *.net.stream.pl

    Może nie tyle niesprawiedliwe, co zbyt przewidywalne i większości już nie wyprzedzanie, a mijanie.

  • 27. maciejwilq
    • 2011-05-10 22:52:21
    • *.108.96.94

    Potwierdzacie Panowie fakt, że Polackom ciągle w d... źle i wiecznie narzekają :) wiadomo że DRS jest świetnym rozwiazaniem!!

  • 28. devious
    • 2011-05-11 04:15:23
    • *.nplay.net.pl

    jak Rosberg tracił pozycję przez DRS to równie dobrze mógł okrążenie później ją odzyskać, czyż nie?

    ale on (i wszyscy inni) jej nie tracił przez DRS tylkp przez... brak tempa! czy nikt tego nie widzi? po raz pierwszy w historii właśnie F1 stała się sprawiedliwa, tzn. jeżeli jesteś szybki to przebijasz się do przodu, jak jesteś wolny to spadasz w dół stawki...

    na tym chyba polega ten sport? powinna wygrywać kombinacja najlepszy kierowca+bolid+strategia+opony... a do niedawna nawet słaby kierowca pokroju Piqueta Jr. czy Pietrowa na określonym torze mógł w przeciętnym bolidzie blokować do usranej śmierci rywala... ile takich wyścigów juz było? setki... w Hiszpanii czy Węgrzech zawsze tworzyły sie korki i procesje, mogłeś być 1,5s szybszy na kółku i nie wyprzedzić nikogo...

    teraz jak jesteś szybszy to idziesz do przodu - jak stracisz tempo to spadasz... Alonso wyprzedził Webbera, potem Webber mu się zrewanżował, czy ktoś był poszkodowany? a bez DRS obaj jechaliby jeden za drugim niezależnie kto byłby szybszy z tej pary - wygrałby ten szybszy po starcie albo w boksie...

    i OK DRS nie jest cudowny i niszczy szanse słabszych - i poprawia szybszych - ale jednak od strony sportowej to właśnie szybszy powinien wygrywać, czyż nie? i w zeszłym roku w Abu Dhabi Alonso by nie utknął na cały wyścig za Pietrowem, mielibyśmy z DRSem wspaniały wyścig i emocje, walkę o MŚ pewnie do samego końca (bo Alonso by się przebijał, ale Webber też i by go gonił - a swoje dorzuciliby Rosberg i Kubica) - a zamiast tego były nudy i oglądanie Alonso, który doganiał Witka w zakrętach ale odstawał na prostej i tak w kółko... to ja juz wolę te DRSy ;)

  • 29. devious
    • 2011-05-11 04:19:11
    • *.nplay.net.pl

    *ale zgadzam się, że DRS powinien tylko wspomagać szanse wyprzedzenia na dohamowaniu lub wyjściu z zakrętu a nie sprawiać, ze ktoś kogoś mija bez problemu na prostej... bo to faktycznie powoduje tylko chaos i jest mało ekscytujące - ale sprawiedliwe ze sportowego punktu widzenia ;)

    póki co DRS debiutuje i brakuje sędziom doświadczenia jeszcze - jak idealnei zestawią długości stref to myślę będzie fajnie ;)

  • 30. bako
    • 2011-05-11 07:14:20
    • *.42.82.58

    monika29 powinna dorabiać jako jasnowidz.

  • 31. leo_
    • 2011-05-11 20:05:59
    • *.dynamic.chello.pl

    Jeśli w Turcji wyprzedzanie było zbyt łatwe, to można je nieco utrudnic przez dopasowanie strefy wyprzedzania do danego toru (np skrócenie długości strefy). Myślę, że jest to tylko kwestia czasu, żeby się tego decydenci nauczyli. I będzie OK.

  • 32. Lex
    • 2011-05-11 22:23:01
    • *.ip.netia.com.pl

    To nie jest wyprzedzanie w walce tylko wymijanie. I przez to wymijanie będzie jeszcze mniej prawdziwego wyprzedzania. A blokowanie i walka o pozycję były równie ekscytujące co wyprzedzanie. Sorry ale co to za mistrz który nie potrafił sobie poradzić z Petrovem? Sfrustrowany, za bardzo chciał... zachował się trochę jak młokos i miał na co zasłużył.

  • 33. Budyn_F1
    • 2011-05-12 18:35:49
    • *.dynamic.chello.pl

    heh bum bum bum

  • 34. Ataru
    • 2011-05-12 20:59:35
    • *.dynamic.chello.pl

    32. Lex, to kto na tym torze jechal pod prad?!

  • 35. karol130684
    • 2011-05-13 19:06:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fakt szybkie to świętowanie, ale nie zapomnijcie, ze np. Vetel bije ostatniego kierowce w stawce o co najmniej dwa okrążenia i śmigając z flaga po torze raczej by przeszkadzał tamtym w walce o lepsze pozycje.

  • 36. kumahara
    • 2011-05-14 13:24:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    35. karol130684 , po przekroczeniu zwycięzcy linii mety pozostali ( zdublowani) kierowcy już tylko dojeżdżają do mety, kończąc tym samym wyścig i nie muszą wykonywać pozostałych okrążeń.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo