komentarze
  • 1. noke54
    • 2011-05-08 11:32:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak dla mnie to ta decyzja jest trochę bez sensu, bo nawet na treningach i w kwalifikacjach DRS będzie chyba tylko używany na głównej prostej, zaraz za zakrętem Sainte Devote i w tunelu, więc tak naprawdę w 3 miejscach na torze.

  • 2. conrad30
    • 2011-05-08 11:33:02
    • *.ssp.dialog.net.pl

    przecież na zakręcie przed tunelem jadą w "korku" to na bank każdy będzie miał stratę mniejszą niż sek. po 2 kółkach.Może być niezły kocioł bo tam skrzydła dają największy docisk w sezonie,więc wygaszenie go da teoretycznie najwięcej korzyści.Tylko jadąca chmara bolidów z wygaszonym skrzydłem w tunelu jest łuk śmierdzi małą katastrofą.

  • 3. Flegmatic
    • 2011-05-08 11:33:49
    • *.adsl.inetia.pl

    Ja za to nie rozumiem dlaczego zespoły musiałyby produkować nowe skrzydło. Przecież można jechać z tymi co teraz, ale nie używając systemu DRS.

  • 4. conrad30
    • 2011-05-08 11:34:10
    • *.ssp.dialog.net.pl

    "w tunelu gdzie jest łuk"

  • 5. cellam
    • 2011-05-08 11:35:40
    • *.dynamic.chello.pl

    przeciesz nikt nikogo nie zmusza do aktywacji skrzydła

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2011-05-08 11:46:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    1 saint devote to pierwszy zakret a potem jest odcinek po gorke i na dodatek łuk wiec chyba to niebezpieczne

    przeciez skrzydlo moze zostac takie same bez aktywowania drsu nie wiem co za idiota jest za tym jak bedzie wielkie bum to wtedy zobaczymy

  • 7. cummulus
    • 2011-05-08 13:03:47
    • *.dynamic.chello.pl

    Ale o co chodzi? Przeciez nie sa zmuszeni do uzywania DRS-u Jak Mark nie chce to nie musi go uzywac

  • 8. pawlak3
    • 2011-05-08 16:28:11
    • *.xdsl.centertel.pl

    trochę kraks będzie... nie było do tej pory safety cara, więc pewnie w Monako Maylander ojeździ się za pół sezonu
    nie jestem zwolennikiem systemu w Monako, mimo że nawet z nowymi oponami zbyt wiele by się zapewne nie działo, jednak ten wyścig sam w sobie ma tyle uroku, że nawet procesję fajnie się ogląda

  • 9. Skoczek130
    • 2011-05-08 17:19:12
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oby tylko nie miało to poważnych konsekwencji... ;/

  • 10. leo_
    • 2011-05-08 17:31:06
    • *.dynamic.chello.pl

    Ja myślę, że nawet w Monaco będzie dużo wyprzedzania. DRS, owszem też, ale chyba trochę większy wpływ mają jednak opony. Znaczy, że nawet i bez DRSu będzie trochę akcji na torze.

  • 11. Ferrari150
    • 2011-05-08 21:18:08
    • *.ip.xcore.pl

    Pozabijają się tam z DRS-em:)

  • 12. Ferrari150
    • 2011-05-08 21:21:16
    • *.ip.xcore.pl

    Wiecie czemu Mark nie chce DRS ? Bo wtedy bedzie miał pewność że odjadą wszystkim. Bo RB jest bardzo zwinny w zakrętach, nawrotach itp:)

  • 13. Mcj123
    • 2011-05-09 16:16:37
    • *.200.50.14

    Będzie wesoło jak procesja wyjeżdzać będzie z zakrętu. Pierwszy bolid może stracić kilka pozycji jak 3 za nim odpali DRS

  • 14. D-O-G
    • 2011-05-10 08:55:57
    • *.2city.net

    10. leo - Nie licz na dużo wyprzedzania, specyfika toru wyklucza powtórkę z Turcji, bardziej licze na samobójcze próby ni9estety. Kolega wyżej też ma rację, jesli komus DRS odmówi posłuszenstwa w trakcie przejeżdzania przez tunel w czasie kiedy np Hamilton wjezdza tuz za nim z DRSem będzie niebezpiecznie, aefekt róznicy pred jeszcze przed dochamowaniem może zaboleć.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo