komentarze
  • 1. Gosu
    • 2011-04-12 11:36:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Największe rozczarowanie początku sezonu. Jeśli faktycznie nie poprawią osiągów to proroctwa wielu użytkowników tegoż forum się ziszczą i Mercedes skończy jak BMW.

  • 2. RoyalFlesh F1
    • 2011-04-12 11:36:33
    • *.205.238.142

    Niech dalej budują bolid pod MSC. Skoro to 7 krotny mistrz swiata. To powinien sie kręcic koło podium. A tu Rosberg jest od niego szybsz. No moze nie w ostatnim wysciugu. A teraz mozna na niego mówic nie 7-krotny mistrz swiata. Tylko 7-posiadacz najszybszego bolidu.

    Gdzie ta znakomita umiejetność rozwijania bolidu???

    Lepszym ruchem byłoby zatrudnienie dobrego i młodego kierowcy.

  • 3. Niespokojny
    • 2011-04-12 11:39:22
    • *.tvgawex.pl

    Tydzień czasu to trochę mało na radykalne zmiany. W Malezji nie pracowało im chyba ruchome skrzydło i przez to słabe kwalifikacje, więc może jak chociaż z tym się uporają, to już może być dużo lepiej.

  • 4. serduch1
    • 2011-04-12 11:40:58
    • *.krosoft.pl

    Myślałem że będzie lepiej

  • 5. Gosu
    • 2011-04-12 11:52:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2. RoyalFlesh F1 Rosberga zatrudniono do szybkiej jazdy. Szumi to zagrywka marketingowa. Dzięki niemu Mercedes sprzedaje swoje auta jak świeże bułki :)

  • 6. Orlo
    • 2011-04-12 12:25:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A to skubaniec z Rosberga - nie dość, że finiszował na trzecim miejscu to jeszcze zdobył podium... A Mercowi życzę dalszej walki...z STR i Williamsem, bo licze że Sauber im odjedzie:-)

  • 7. ArekPL87
    • 2011-04-12 12:34:57
    • *.adsl.inetia.pl

    Strasznie nie lubie tego zespołu, szczególnie browna i zarozumiałego michaela , wiec niech pozostana tam gdzie sa !

  • 8. 6q47
    • 2011-04-12 13:40:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przy takich wynikach marketing zacznie kuleć, podpieranie się laską nie zostanie dobrze odebrane:)

  • 9. dnb
    • 2011-04-12 13:55:23
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeszcze trochę czasu mają, ale na razie nie wygląda to kolorowo, no cóż zobaczymy w przyszły weekend czy będzie progres. Trochę będzie to dziwnie wyglądać jak Sauber, STR i FI powiększą przewagę nad nimi, chociaż nie wydaje mi się żeby tak było. Tak czy siak muszą się wsiąść ostro do roboty :)

  • 10. Blaz
    • 2011-04-12 13:55:24
    • *.117.208.196

    1. Gosu - Ja jestem orendownikiem tej teorii że sie zarząd Mercedesa wpieni i zabiorą zabawki jak w BMW
    Poza tym ta sytuacja z Mercedesem jest dziwna bo zaczęli prace nad bolidem jako jedni z pierwszych a tu taki no ....... no KLOPS co tu dużo mówić. Ściganie się z Sauberem to jest co najmniej porażka.
    2. RoyalFlesh F1 Niestety ten wspaniały marketingowy chłyt już ma chyba za dużo lat i go kości boli ,z tego powodu źle rozpoznaje właściwości bolidu. A może Michael już sie do tego nie nadaje i blokuje miejsce np. Hulkenberga.

  • 11. arsen36
    • 2011-04-12 14:19:16
    • *.244.154.204

    Błędem mercedesa było zatrudnienie staruszka michaela. Zamiast niego powinni wziąć jakiegoś młodego kierowcę z potencjałem, np. alguersuari lub buemi

  • 12. pjc
    • 2011-04-12 15:09:12
    • *.244.91.2

    @arsen36 wspomniany przez Ciebie duet TR z pewnością jest szczęśliwy z tego gdzie jest, bo może w przyszłości któryś z tych kierowców będzie mógł zasiąść w ekipie RedBulla.
    A Mercedes wygląda póki co bardzo mizernie jeżeli chodzi o osiągi.
    Chyba coś nie tak z tą konstrukcją.
    Z pewnością pracujący tam ludzie będą starali się to wszystko poprawić.

  • 13. pjc
    • 2011-04-12 15:11:38
    • *.244.91.2

    @Blaz no i wystarczy spojrzeć na klasyfikację.
    Że MCL jest przed nimi to się nie dziwię ale żeby także Force India :)

  • 14. Wiatrrr
    • 2011-04-12 15:17:52
    • *.adsl.inetia.pl

    Ludzie przestancie najezdzac tak na MSC wzieliby np Algesuariego i co by pokazał z tym autem, jakoś nikt nie zauważa tego że ROS tez narazie nic nie pokazuje ;]]

  • 15. elin
    • 2011-04-12 17:52:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    14. Wiatrrr - racja, ale MSC to siedmiokrotny mistrz świata. Dlatego można by po nim oczekiwać lepszych wyników, niż po " zwykłym " kierowcy.
    Miał być wielki powrót Schumiego, tymczasem drugi sezon, a my nadal czekamy ...

  • 16. jar188
    • 2011-04-12 18:07:12
    • *.dynamic.chello.pl

    Czy ktoś orientuje się jaki Merc ma budżet? Coś mi tak świta w głowie, że raczej nie duży i to też jednak może być ich problemem, wiadomo, bez kasy ani rusz.

  • 17. Master666
    • 2011-04-12 20:03:24
    • *.dolsatbelchatow.pl

    Proszę bardzo, oto budżety zespołów na 2011r.:
    1. Ferrari 290 mln euro
    2. McLaren 240 mln euro
    3. Red Bull 220 mln euro
    4. Mercedes GP 180 mln euro
    5. Renault 170 mln euro
    6. Williams 130 mln euro
    7. Sauber 90 mln euro
    8. Force India 80 mln euro
    9. Toro Rosso 60 mln euro
    10. Lotus 60 mln euro
    11. Virgin 40 mln euro
    12. HRT 25 mln euro

  • 18. pjc
    • 2011-04-12 20:07:48
    • *.unknown.vectranet.pl

    @Master666 czytałem,że HRT miało mieć 45mln.
    Gdzieś te 15 baniek uciekło?

  • 19. jar188
    • 2011-04-12 20:09:50
    • *.dynamic.chello.pl

    @17. Master666 , Dzięki,
    Porównując do 3 ekipy to w zasadzie strata jest spora a jeżeli przypomnimy sobie, że do stworzenia ostatniego zwycięskiego bolidu Brawn miał kupę kasiory i projektowali 3 wersje bolidów równocześnie to aż się na usta ciśnie,że z ograniczonym budżetem geniusz Rossa nie jest już taki wielki., oczywiście i tak nie usprawiedliwia to ich słabej postawy,

  • 20. pjc
    • 2011-04-12 21:37:11
    • *.unknown.vectranet.pl

    jar188 w Benettonie oraz Ferrari doprowadzenie zespołu do 1 miejsca zajęło jemu i spółce 4 sezony. W Hondzie 3 sezony (już jako Brawn).
    Dajmy mu jeszcze czas aby udowodnił po raz kolejny, że i w Mercedesie jest w stanie ponownie zorganizować mistrzowski team.

  • 21. M.Schumacher
    • 2011-04-12 22:04:23
    • *.73.49.130

    Nie rozumiem czemu niektórzy tak jeżdżą po Schumim. Przecież miał w niedziele dziewiąte miejsce. Czego chcieć więcej ?! Obecna forma bolidu na nic więcej nie pozwala.

  • 22. eisenwolf777
    • 2011-04-12 23:40:35
    • *.opera-mini.net

    No to po budżecie widać że Ferrari produkuje najdroższe części i ma za nic swoich klientów. Mają płacić i sponsorować ich auto i F. Alonso.
    Ale bezsens tyle kasy łądować w F1

  • 23. eisenwolf777
    • 2011-04-12 23:42:03
    • *.opera-mini.net

    Aha, i pewnie jeszcze Massa, Alonso, Dominicali i inni każdy dostał już Ferrari 599 Fiorano, i teraz otrzyma Ferrari FF w prezencie na sezon 2011, w następnym roku inne, jeszcze droższe

  • 24. jar188
    • 2011-04-13 00:12:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @20. pjc, No ale uznając, że ekipa się nie zmieniła to jakaś tam kontynuacja jest chociażby tylko licząc od Brawn GP już 3 sezon. Bazę mieli dobrą po sezonie 2009 tylko w zimie się gdzieś zagubili a i robienie bolidu pod MSCH też nie pozostało bez wpływu na bolid. Ale być może będzie tak jak napisałeś i za rok się obudzą, bo w tym sezonie mają za dużą stratę żeby coś zwojować.

  • 25. dexter
    • 2011-04-13 11:24:26
    • *.customers.d1-online.com

    No i tak poprzez brak wynikow pojawiaja sie spekulacje przejscia Rosberga od nastepnego sezonu na miejsce Webbera do Red Bulla

  • 26. Avalon
    • 2011-04-13 15:46:29
    • *.zicom.pl

    EISENWOLF777 : taki jad i taka zawisc bije z Twojej wypowiedzi, ze rece opadaja. Zazdrosc Cie zjada. Maja ochote to sponsoruja auto komu zechca. A wiesz dlaczego? Bo moga, bo to ich kasa i basta. Jakby Ciebie sponsorowali to bys Ferrari pod niebiosa wychwalal, ze taka swietna firma. Ale jak sponsoruja kogos innego to sa fe. Rozumowanie maluczkich

  • 27. eisenwolf777
    • 2011-04-13 16:56:49
    • *.opera-mini.net

    @26 AVALON Poprzyj to człowieku tezą, bo o sponsorowaniu nie masz pojęcia, nie rozumiesz nawet sensu mojej wypowiedzi. Fakt intelektualistą dzisiaj nie trzeba się urodzić, można nim po prostu zostać na formula1.pl

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo