komentarze
  • 1. robtusiek
    • 2011-03-29 11:03:18
    • *.tktelekom.pl

    Uważam że stosowanie DRS powinno odbywać się na całym torze, oczywiście jeżeli jest 1sek.różnica pomiędzy kierowcami. Przyznam jeszcze że dla mnie ten pomysł jest chory,zamiast DRS można było poprostu zabronić używania KERS poprzedzającemu bolidowi.

  • 2. kam39
    • 2011-03-29 11:06:08
    • *.lukman.pl

    powinni używać DRS na dystansie całego wyścigu kto ile chce tak jak jest w kwalifikacjach

  • 3. atomic
    • 2011-03-29 11:13:28
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1@po co coś wprowadzać i potem w części zakazywać . wszyscy wiedzą co zrobić żeby było jak dawniej. wystarczy zmienić aero i po bólu . te wszystkie nowinki doprowadzą do zagłady tego świata. owszem można coś zmieniać ale nie aż tak drastycznie. takie zamrożenie prac nad silnikami to przecież idiotyzm z najwyższej półki.

  • 4. Konik_mekr
    • 2011-03-29 13:08:20
    • *.gorzow.mm.pl

    A mnie się podoba tak, jak jest, że system nie jest aż tak skuteczny, ale widać, że trochę pomaga i dzięki temu kierowca jeśli nawet nie wyprzedzi na prostej, znacznie zbliży się do poprzedzającego go rywala.

  • 5. ryjkens
    • 2011-03-29 13:55:39
    • *.cluster-e.websense.net

    W Malezji zamiast na prostej startowej strefa wyprzedzania powinna byc na tej wczesniejszej. Jest dluzsza i konczy sie ostrzejszym zakretem ;]

  • 6. ryjkens
    • 2011-03-29 13:58:10
    • *.cluster-e.websense.net

    Chociaz w sumie obydwie proste sa niemal identyczne. Wszystko jedno - ciekawi mnie jaka bedzie skutecznosc tego systemu przy wiekszych predkosciach max.

  • 7. adazn
    • 2011-03-29 14:12:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To jest chore! Kers i DRS w całym wyścigu do woli. Po to to jest. Kers wymyślili, a zabronili rozwoju silników! To jakaś groteska.

  • 8. rusek f1
    • 2011-03-29 14:22:22
    • *.153.237.54

    W Malezji moim zdaniem powinni zrobić strefę wyprzedzania na obu prostych.

  • 9. pjc
    • 2011-03-29 15:06:12
    • *.244.91.2

    @rusek f1 to byłoby ciekawe rozwiązanie - z korzyścią dla widowiska.

  • 10. vivicomburium
    • 2011-03-29 18:21:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8@ Mam takie samo zdanie.

  • 11. athelas
    • 2011-03-29 18:53:08
    • *.strong-pc.com

    W Malezji, jeśli już, to na tej jednak ostatniej prostej, nie start-meta. A dlaczego? Bo na starcie KERS jest znowu dostępny, i jeśli kierowca wyprzedzany ma problemy - używa KERS. Jeśli źle rozgospodarował KERS wcześniej, na prostej przed ostatnim zakrętem tego problemu by nie było.

    W Chinach moim zdaniem nawet nie ma co się zastanawiać, gdzie ma być strefa wyprzedzania. I na pewno nie na prostej startowej ;)

  • 12. miki26
    • 2011-03-29 21:12:22
    • *.unitymediagroup.de

    Tylko,ze bolid wyprzedzajacy tez po przekroczeniu linii Start/Meta bedzie mial mozliwosc uzycia pelnej energii KERS. Plus oczywiscie DRS.

    Takze dupa blada. Nie kombinuj...

  • 13. pz0
    • 2011-03-29 22:21:27
    • *.1.92.2

    Niech przedłużą, ale do 5500m

  • 14. matito
    • 2011-03-31 14:29:20
    • *.adsl.inetia.pl

    momim zdaniem to już za dużo tego kierowcy mają się ścigać w bolidach a nie w jeżdżących komputerach niedługo to bolidy będą same jeździły sterowanie przez kierowców w garażu

  • 15. tonykart1
    • 2011-04-01 17:21:13
    • *.6-2.cable.virginmedia.com

    po pierwsz pwinien byc zakazany kontakt boksu z kierowca start i licz na siebie a teraz kierowca ma tyle wskazówk że to prowadzi do zagłady f1 teraz kierowca f1 to taki komputerowy gracz a nie kierowca wyścigowy kiedyś była to elita a teraz troche kasy symulatora i na tor

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo