komentarze
  • 1. MaCieQ
    • 2011-03-26 12:34:56
    • *.toya.net.pl

    Poproście ładnie Vettela w Malezjii aby tak nie zasuwał w Q1 ;d

  • 2. piotrek74
    • 2011-03-26 12:59:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    liczył ktoś ile wykonali pełnych kółek od początku sezonu ?

  • 3. mistrz15
    • 2011-03-26 13:02:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    okolo 29 okr

  • 4. saint77
    • 2011-03-26 13:02:10
    • *.mercus.com.pl

    Jak im znowu bolid nie będzie się sypał na torze to może się załapią na pełne okrążenia pomiarowe....

  • 5. Kojag
    • 2011-03-26 13:11:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ich słąbsza forma jest wytłumaczalna kłopotami finansowymi, ale słaba forma Marussia Virgin Racing nie jest wytłumaczalna niczym. Rosjanie mają kasę, ludzi i sezon doświadczeń. Porównując możliwości jakie mieli inżynierowie tych dwóch zespołów, to praca zrobiona przez ludzi z HRT nie jest aż taka katastrofalna, jak mogłoby się to wydawać.
    HRT mogłoby być świetnym zespołem dla młodych ludzi, młodych inżynierów - pasjonatów, których póki co nie interesuje kasa, ale za wszelką cenę chcą być w F1 - mogliby nabierać tam doświadczenia. Gwarantuję, że spokojnie mogliby zebrać bardzo duży zespół ludzi pracujących "dla idei", skoro i tak zalegają z wypłatami...

  • 6. pjc
    • 2011-03-26 13:49:54
    • *.unknown.vectranet.pl

    Kojag nowe ekipy(z 2010) stoją niestety w miejscu pomimo ulepszeń jakie zastosowały na obecny sezon.
    HRT nie dało rady utrzymać ich tempa skoro odstają 2-3 sek w kwalifikacjach od MVR.
    Niestety wygląda to bardzo źle.
    I niestety nie zanosi się na poprawę skoro montują części z 2010r.
    Ta ekipa przestanie istnieć jeżeli nie dostanie jakiegoś poważniejszego zastrzyku finansowego, który pozwoli im się poprawić.
    Może Liuzzi dokona cudu i zakwalifikuje się do wyścigu w tej zmodyfikowanej wersji Dallary. W końcu cuda się kiedyś zdarzały (Moreno w Monaco 1992).
    Karthikeyana nie biorę pod uwagę bo wystarczy spojrzeć na jego czasy względem Włocha.

  • 7. Quaresma07
    • 2011-03-26 13:59:49
    • *.tktelekom.pl

    Faktycznie, dla nich samo odpalenie bolidu to już sukces ;), a czy będą jeździć czy nie to pewnie mniejsza o to ;]

  • 8. Marti
    • 2011-03-26 14:12:37
    • *.tktelekom.pl

    Nie chcę krakać, ale moim zdaniem do GP Malezji też się nie zakwalifikują.

  • 9. pjc
    • 2011-03-26 14:18:40
    • *.unknown.vectranet.pl

    @Marti Liuzzi przyciśnie na max i w nim nadzieja.
    Ale co dalej?

  • 10. renault-rk
    • 2011-03-26 14:39:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe vettela musze jeszcze opłacić żeby nie naciskał tak hehe

  • 11. Savior00
    • 2011-03-26 15:02:19
    • *.adsl.inetia.pl

    "Czekamy na Malezję, gdzie będziemy mieli prędkość". Chyba Liuzziemu się coś pomyliło. Do tego mówi, że czas okrążenia był lepszy niż się spodziewali. Paranoja.

  • 12. bia
    • 2011-03-26 15:20:22
    • *.dynamic.chello.pl

    Jedna wielka pomyłka ten team i ich koncentracja

  • 13. Marti
    • 2011-03-26 15:34:50
    • *.tktelekom.pl

    9. pjc
    Nawet jeśli, to on sam tego teamu nie uratuje i dobrze o tym wiesz ;)

  • 14. beltzaboob
    • 2011-03-26 15:44:34
    • *.play-internet.pl

    @6. pjc@13. Marti - pytanie brzmi, czemu nikt się w końcu nie przybił do wykupienia jako "bazy" TF110 po Toyocie. Czytałem, że to był naprawdę zaawansowany aerodynamicznie, dobry i gotowy projekt. Przecież na takiej podstawie mogliby budować coś perspektywicznego a nie udawać, że budują w pocie czoła bolid F1, kiedy tak naprawdę pokleili makietkę z tektury...

  • 15. Fox_
    • 2011-03-26 15:45:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Szkoda tylko Vitantoniay

  • 16. pajol112
    • 2011-03-26 15:46:36
    • *.netdrive.pl

    O czym wy pieprzycie to jest F1 ja tez bym chcial jezdzic w formule 1 i nie lece na kase tylko mam idee to co, jakiegos golfa wezme wyklepie mu mache na krztalt bolidu i jusz mam prawo jezdzic ? To co oni pokazuja to jest zalosne, nie maja kasy to mogli pomyslec ze to drogi interes a nie sie pchac i robic posmiewisko z siebie i z tego sportu!!! Jak byly przedsezonowe testy to gdzie oni byli ? robili sobie zdjecia nowego bolidu dla gazet. Mam nadzieje ze do konca zezonu wycofaja sie z tego sportu, bedie i lepiej dla nich i bezpieczniej dla innych!

  • 17. pjc
    • 2011-03-26 15:52:02
    • *.unknown.vectranet.pl

    @beltzaboob moim zdaniem tamta zabawka a raczej jej cena była dla nich zbyt wysoka.

  • 18. beltzaboob
    • 2011-03-26 16:02:00
    • *.play-internet.pl

    @17. pjc - najbardziej logiczne wytłumaczenie. I poszła na zmarnowanie taka fajna zabawka. Mimo, że pojawiały się info o przymiarkach do kupna. Niby Zoran Stevanowicz czy jak mu tam było miał sprawę dogadaną. I myślę, że dla F1 w perspektywie lepiej by postąpił Bernie wpuszczając szemranego Serba zamiast "skarpeciarzy".

  • 19. pjc
    • 2011-03-26 16:06:25
    • *.unknown.vectranet.pl

    100% racji. Przynajmniej byśmy wiedzieli jak ten "potwór" zwany TF110 by się sprawował.

  • 20. Piotre_k
    • 2011-03-26 16:58:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    beltzaboob, pjc: a skąd przypuszczenie, że Stefan GP stałby lepiej finansowo (i sportowo) od HRT? W końcu hiszpański zespół też polega głównie na prywatnej kasie jakiegoś bogacza. A "potwór" TF110 był co prawda zbudowany, ale przednim jeszcze długa droga testów i usprawnień - nie do końca jestem przekonany, że Stefanoivić zdawał sobie z tego sprawę...

  • 21. Piotre_k
    • 2011-03-26 16:59:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Stefanović miało być oczywiście

  • 22. pjc
    • 2011-03-26 17:32:34
    • *.unknown.vectranet.pl

    @Piotre_k TF110 to był gotowy projekt do przejęcia z całym zapleczem technicznym.
    Jestem pewien,że jeździłby lepiej od "składanej" na wariata HRT.

  • 23. Piotre_k
    • 2011-03-26 18:06:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pjc: pod warunkiem, że Stefanović miałby z czego za to zapłacić. Problemy HRT od początku wynikają z braku finansowania.

  • 24. pjc
    • 2011-03-26 18:33:32
    • *.unknown.vectranet.pl

    Piotre_k vide mój post nr 17.
    To prawda. Czytałem o tym przed sezonem jak ciężko było im domknąć potrzebny na starty budżet.

  • 25. beltzaboob
    • 2011-03-26 18:43:26
    • *.play-internet.pl

    @23. Piotre_k - Stefanowicz miał kupę siana do wyprania, dlatego Bernie go nie wpuścił bo byłby za duży przypał (świetnie to swego czasu przedstawił @roko)a z Toyotą był dogadany. Reszta to czyste spekulacje, fakt...

  • 26. manek566
    • 2011-03-26 18:43:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie wiem czy ktoś z Was zauważył ale obydwaj kierowce HRT w ogóle nie używali ruchomego tylnego skrzydła ?! A;bo brakło kasy na rozwinięcie tej technologi albo Driverzy zapomnieli o jednym guziku :p

  • 27. Tukan
    • 2011-03-26 22:53:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak się kończy cięcie kosztów w F1. Haha. Byle Pan mieco ze sklepu może założyć swój zespół a później lamentować, że nie ma sponsorów, kasy. F1 po prostu musi być bogata i dostępna tylko dla bogatszych producentów. Won HRT, won dublowani na 10 okr.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo