komentarze
  • 1. JoeWyzer
    • 2011-03-24 12:54:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ta strefa do dla mnie nadal jest sztuczny twór mający poprawić widowisko. to tak jakby w maratonie kazać zawodnikowi przede mną troszkę zwolnić, bo nie mogę go dogonić.

  • 2. theadzik
    • 2011-03-24 13:01:49
    • *.net.stream.pl

    @1 Raczej jak by tobie strzelili w żyłę dopalaczy ;)

    Mi się podoba to skrzydło, będzie miało wielkie znaczenie w kwalifikacjach.

  • 3. JoeWyzer
    • 2011-03-24 13:04:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2 czy aż tak wielkie w kwalifikacjach? przecież wszyscy je będą mogli używać, więc będzie po równo. za to na prostej tylko ten co jest z tyłu.

  • 4. Konik_mekr
    • 2011-03-24 13:10:22
    • *.gorzow.mm.pl

    Właśnie w kwalifikacjach takie cuda powinny być zakazane. Na każdej prostej na torze kierowcy będą musieli wcisnąć gaz, odpalić KERS i ustawić skrzydło, przy tym kierować i zmieniać biegi. No ale zobaczymy w praktyce. A pomysł na to, by zawodnik z tyłu jechał całą prostą z przewagą jest jak dla mnie nie fair.

  • 5. JoeWyzer
    • 2011-03-24 13:19:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 4. Konik_mekr - zgadzam się ze wszystkim, co napisałeś. właściciele F1 nie mają sposobu jak zwiększyć widowisko, więc uciekają się do swego rodzaju sztuczek. niedługo kierowcy, będą potrzebować dwóch par rąk i oczu, by ogarnąć to wszystko. Dlatego bardziej skupiają się na utrzymaniu na torze niż na próbie wyprzedzenia.

  • 6. zuzek
    • 2011-03-24 13:48:52
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jest już strefa wyprzedzania, to powinni jeszcze zrobić strefę płatnego parkowania a Bernie będzie sprzedawał bilety. Ciekawe gdzie umieszczą strefę wyprzedzania w Monaco, przepraszam tam akurat ruchome skrzydła będą o kant stołu rozbić a okarze się że najwięcej wyprzedzania będzie dzięki szybko ścierającym się oponom co myślę że trafnie zauważył JB.

  • 7. zuzek
    • 2011-03-24 13:49:46
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    "okaże" przepraszam

  • 8. Fox_
    • 2011-03-24 13:53:44
    • *.dynamic.chello.pl

    Rozumiem że wyprzedany nie może uaktywniać tego skrzydła ?

  • 9. Majster172
    • 2011-03-24 13:54:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak dla mnie jest możliwe ze kierowca nie będzie chciał jechać pierwszy, tylko specjalnie jako drugi a okrążenie przed końcem będzie mijał kolesia przed sobą i wygrywał.

  • 10. zuzek
    • 2011-03-24 13:55:20
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    nie, bo to byłoby jeszcze bardziej bez sensu

  • 11. JoeWyzer
    • 2011-03-24 14:01:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @9 Majster - ciekawe spostrzeżenie, nie pomyślałem o tym. W takim razie oprócz zakazu używania skrzydła na pierwszym okrążeniu powinni dołożyć też zakaz na ostatnim, czy np. 3 ostatnich.

  • 12. jar188
    • 2011-03-24 14:11:09
    • *.dynamic.chello.pl

    Meta/start jest na ogół w połowie prostej więc mało prawdopodobne jest żeby kierowca jadący z tylu zdążył wyprzedzić tego z przodu, poza tym jeżeli ktoś dojeżdża do kierowcy przed sobą znaczy się,że jest choćby minimalnie ale jednak szybszy więc jaki sens w tym momencie czajenie się do końca.

  • 13. Majster172
    • 2011-03-24 14:15:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale popatrz na to w ten sposób ze gniot HRT jakimś sposobem jest za RBR i normalnie nie było by szans na to ze go wyprzedzi ale używając skrzydło mija go na okrążeniu przed meta.

  • 14. jar188
    • 2011-03-24 14:19:51
    • *.dynamic.chello.pl

    @13?????????? Bajek się naczytałeś????

  • 15. pjc
    • 2011-03-24 14:42:06
    • *.244.91.2

    @13 Zastanawiałeś się tez nad tym, że ta konstrukcja ruchomego skrzydła może się różnić w przypadku każdej z ekip.
    Jeżeli tak będzie to wątpię by HRT miało ten element lepszy od RB.

  • 16. pjc
    • 2011-03-24 14:43:20
    • *.244.91.2

    ~@13 Czy zastanawiałeś.
    Sorry.

  • 17. Jaro75
    • 2011-03-24 15:10:27
    • *.kalisz.mm.pl

    Powiem Wam że nie sądziłem że doczekam takich głupot w F1 !

    Ja jeszcze bym im podpowiedział aby do tego przepisu z użyciem tylnego skrzydła dodali jeszcze zakaz użycia Kersu przez wyprzedzanego.
    W takim momencie ruchome skrzydło + Kers to już normalnie piekło tylko zachodzi obawa o zdmuchnięcie z toru wyprzedzanego przez tego co nadjedzie z tyłu :))

    Rany,takie rzeczy aby komuś pozwalać na użycie a drugiemu nie.
    Pewnie gdyby nie to skrzydło to mogłoby by być podobnie jak ostatnio i nie każdy by chciał pakować w swój bolid Kers ale w takim przypadku to może być też jakaś obrona gdyby ten z tyłu miał tylko ruchome skrzydło ale brak Kersu.Szanse mogą się wyrównać ale z tego co widać chyba większość ma Kers.
    Paranoja,jakieś strefy wyprzedzania.Niech tory budują normalne.
    Zobaczymy jak to będzie ale na pewno w dobrym sportowym kierunku ta F1 nie idzie.

    Pozdr.

  • 18. fezuj
    • 2011-03-24 15:42:17
    • *.pub.krusz-lan.pl

    Jak czytam o tych strefach to aż mnie ponosi, co za k... duractwo ktoś wymyślił?
    Ruchome skrzydło i KERS jest legalne więc wolno to używać gdy jest taka potrzeba - na zasadzie "masz łeb i h... to kombinuj" a nie jakieś popierd.. strefy . Zobaczycie ile będzie kierowców "nagrodzonych " przejazdem przez aleję serwisową a przy okazji jeszcze można będzie sterować pozycjami bolidów jak ten co wyprzedził okaze się tego "nie godny" to sru go do pitt lane .

  • 19. jar188
    • 2011-03-24 16:09:23
    • *.dynamic.chello.pl

    Ja czekam na wyścig gdy system informujący o użyciu tylnego skrzydła padnie i wszystkim zaświeci się "lampka" na kierownicy:) a później posypią się kary dla kierowców za nieuzasadnione użycie skrzydła.

  • 20. FAster92
    • 2011-03-24 16:38:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl



    Kombinują jak koń pod górę z tą strefą. Tak na marginesie może mi ktoś powiedzieć czy ta „strefa wyprzedzania” będzie wynosiła zawsze tyle samo na każdym torze , jak będzie z zakrętami na innych obiektach?

  • 21. JoeWyzer
    • 2011-03-24 17:09:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @20 FAster - długość strefy wyprzedzania będzie pewnie modyfikowana na każdym torze, by dostosować ją do charakterystyki obiektu. tak jak tutaj, doszli do wniosku, że będzie za krótka, to zwiększyli. na innych torach pewnie będzie podobnie i będzie to zależeć od ich specyfikacji.

  • 22. theadzik
    • 2011-03-24 18:26:39
    • *.net.stream.pl

    @3 - nie chodzi o to, że każdy, tylko że wszędzie. Kierowca który będzie lepszy w jeździe bez docisku na tylnej osi, będzie mógł ułamek sekundy później włączać i wyłączać skrzydło co na całym okrążeniu może dać kilka dziesiątych części sekundy.

  • 23. JoeWyzer
    • 2011-03-24 19:24:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @22 - wiadomo, że wszystko zależy też od indywidualnych umiejętności jak i konfiguracji i jakości bolidu. Na czas końcowy wpływa kilkadziesiąt czynników. Jednakże odnosząc się stricte do ruchomego skrzydła. Wydaje mi się, że w kwalifikacjach będzie miało jednak mniejsze znaczenie niż w wyścigu.
    Nie ukrywam też, że to są tylko moje niczym nie poparte domysły i mogę się mylić.

  • 24. gedzior
    • 2011-03-24 19:56:26
    • *.80-203-81.nextgentel.com

    Na pierwszych kilku okr wszyscy kierowcy będą bardzo zajęci kersem i skrzydlem, biegami i próbami wyprzedzania... Mam nadzieje że nie skończy się karambolem na samym początku...

  • 25. FAster92
    • 2011-03-24 20:41:26
    • *.opera-mini.net

    21. O.K dzięki już wszystko wiem;)

  • 26. RobertoF1
    • 2011-03-24 22:27:58
    • *.acn.waw.pl

    z tym skrzydłem to bzdura. Bo moim zdaniem, obecność strefy wyprzedzania skutecznie wyeliminuje wyprzedzanie w innych miejscach na torze. Po co kierowca będzie miał ryzykować, skoro dojezdza do bolidu z przodu i na strefie go po prostu wyprzedzi. To zabije wyprzedzanie w innych miejscach

  • 27. karlito
    • 2011-03-24 23:54:53
    • *.ip.netia.com.pl

    Coraz durniejsze przepisy. Niedługo wprowadzą limit na KERS- tylko 10 razy w wyścigu można użyć.

  • 28. krulik
    • 2011-03-25 01:57:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    OT.
    nie ma tematu treningów, wiec pytam tu:
    czy wie ktoś gdzie przez internet można oglądać live?
    na soccerlive nie ma

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo