komentarze
  • 14. Polak477
    • 2011-03-21 17:12:27
    • *.pppoe.covernet.pl

    Nie jesteście za bardzo uprzedzeni? W każdym słowie szukacie jakiegoś podtekstu itd. To nie jest normalne. Można Niemców nie lubić, ale to jest już chore i nic dziwnego, że oni się tak patrzą na Polaków, jeśli w prostej wypowiedzi widzą coś skierowanego w nich. Tutaj nie ma żadnych aluzji, powiedział, bo mu to nie pasuje, jego prawo. Równie dobrze mógł to powiedzieć Hamilton, który kierownicy nie ogarniał już w tamtym sezonie. Jest na jakimś portalu artykuł o tym jak kierowcy jeżdżą i przy prędkości 300 km/h obraz, który dociera do świadomości człowieka jest 141 metrów "przeterminowany", więc dodatkowe przyciski i lampki, na które trzeba patrzyć na pewno tego nie ułatwiają, ja już teraz ich podziwiam, że wiedzą gdzie co trzeba przestawić w tych grubych rękawicach i z taką prędkością na liczniku.

  • 15. zelik76
    • 2011-03-21 17:16:56
    • *.gorzow.mm.pl

    A klawiatura komputera ile ma przycisków co? Po wprawie wszyscy i tak walą w nią na oślep i da się pisać. Chłop chyba nie kuma o co chodzi w tym sporcie. Jest typem kierowcy który chciałby mieć wszystko na tacy ładnie podane. A popracować trochę z kierownicą w rękach, a nie narzekać, i to w stylu sugerującym pewne rzeczy odnośnie Roberta. Na jego miejscu bałbym się o siebie, bo znając Roberta - on wyprowadził by pewno Atlantisa na orbitę, a co dopiero rozpracował paręnaście przycisków na kierownicy...

  • 16. elin
    • 2011-03-21 17:45:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15. zelik76 - ale chyba nie klepisz w klawiaturę komputera przy takiej prędkości jak kierowcy F1 ... ;-).
    Większość zawodników narzeka na nową kierownice. Nick nie jest żadnym wyjątkiem. Kilka przejechanych GP i będzie to dla nich " zwykła rutna " ;-).

  • 17. elin
    • 2011-03-21 17:48:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * rutyna

  • 18. rafekf1
    • 2011-03-21 18:09:41
    • *.cable.fordon.turmak.pl

    13. @6q47 - Chciałbym tych zmian jak najszybciej bo procedura użycia ruchomego tylnego skrzydła jest wg. sztucznym stwarzaniem przewagi i z prawdziwym ściganiem niewiele ma wspólnego.

  • 19. rafekf1
    • 2011-03-21 18:11:36
    • *.cable.fordon.turmak.pl

    16. @elin - A jak "zwykła rutyna" nie będzie, to .... będzie strajk!! ;)

  • 20. szerter
    • 2011-03-21 19:08:31
    • *.com-promis.3s.pl

    16. elin - IMHO rozpieszczona gromadka nam niestety rośnie i tyle. Nigdy nie uwierzę, że te wszystkie przyciski są bardziej zajmujące niż _wyczynowa_ jazda ze sprzęgłem i manualną skrzynią. Kiedyś piloci sobie z takimi radzili. Mogę się mylić, ale wydaje mi się że Coultard lub Davidson powiedział kiedyś coś takiego, że gdyby żonglowanie piłeczkami pomagało poprawić czas na okrążeniu o kilka dziesiątych to każdy zawodnik by to robił...

  • 21. elin
    • 2011-03-21 19:13:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    19. rafekf1 - ale przed " będzie strajk ", to ... będą jeszcze negocjacje nad znalezieniem rozwiązania problemu wspólnie z FIA - jak zapowidział Łaskawie nam Panujący Mistrz S. Vettel ;-)

    I jeszcze w - 16. * oczywiście klepiesz, a nie klepisz :-)

  • 22. elin
    • 2011-03-21 19:37:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    21. * zapowiedział

    20. szerter - całkowicie się zgadzam. Ale najwyraźniej są kierowcy i Kierowcy ( przez duże " K " ) dla których liczy sie ściganie, a nie tylko rozmyślanie jak ułatwić sobie jazdę.

  • 23. piotrek74
    • 2011-03-21 19:46:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nick ma rację za dużo jest tego .Sami spróbujcie na krętej drodze zmienić bieg włączyć kierunek ,spojrzeć się na nawigację co tam świeci i i odebrać telefon i przy tym próbować kogoś wyminąć .(życzę powodzenia )

  • 24. piotrek74
    • 2011-03-21 19:49:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zapomniałem jeszcze o wycieraczkach .
    Macie jak w banku wypadek !!!!!

  • 25. fullbzikaaa
    • 2011-03-21 20:08:14
    • *.dynamic.chello.pl

    "Wszystko jest trudne, zanim stanie się proste." "A słońce wysoko, wysoko. Świeci pilotom w oczy". I jak Oni nie bodzy, mają dostrzec światełka w kokpicie i sobie poradzić w locie? Przesadza lub wymięka i szuka już usprawiedliwienia na przyszłość. @piotrek74 Owszem, wypadek jak w banku. Jednak jak potrenujesz w wolnej przestrzeni nad koordynacją tych ruchów, o których piszesz, to ten wypadek już taki pewny nie jest. Nie znam nikogo, kto pierwszy raz wsiadł do samochodu i ręce lub nogi Mu się nie plątały.

  • 26. szerter
    • 2011-03-21 20:08:54
    • *.com-promis.3s.pl

    23. piotrek74 - przesadzasz, może jeszcze otworzyć bagażnik od zewnątrz? To co wymieniłeś znajduje się praktycznie wszystko w innym miejscu. W F1 prawie wszystko jest na kierownicy i naprawdę niewiele rzeczy trzeba zrobić jednocześnie. Nie wiem jak jest teraz, ale na pewno na GP Monako 2008 McLaren zrobił 6 (sic!) łopatek do zmiany biegów i jakoś Hamilton nie dość, że się nie zabił to jeszcze wygrał, a lało jak rzadko kiedy...

  • 27. biernick
    • 2011-03-21 20:25:17
    • *.speed-transfer.mm.pl

    23. piotrek74 - chyba cię trochę poniosło . A Heidfeld poprostu wymięka . A co Robert na to ? (cytat) "- Przez 70 procent okrążenia w zeszłym sezonie prowadziliśmy jedną ręką, bo druga zatykała dziurę kanału F. To było szalone! - twierdzi Kubica. - Dwa dodatkowe przyciski na kierownicy nie powinny stanowić problemu. Trzeba się będzie przyzwyczaić."

  • 28. jar188
    • 2011-03-21 20:48:02
    • *.dynamic.chello.pl

    Jedyne co mogłoby by ich rozpraszać to spoglądanie na kontrolkę umożliwiającą wygaszenie tylnego skrzydła, zaświeci się czy się nie zaświeci ;), niby będzie to na prostej ale może się zdarzyć, że komuś się nie zauważy na czas.

  • 29. piotrek74
    • 2011-03-21 21:11:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to coo F1 ma polegać na przyzwyczajaniu się co roku do nowego guziczka .
    27. biernick- a dlaczego nie przytoczyłeś tłumaczenia RK jak przyznał się że pogubił się z guziczkami w alei serwisowej i trochę przestrzelił ?.
    Po prostu w tej sprawie zgadzam się z Nim i aktualnie nam panującym

  • 30. szerter
    • 2011-03-21 21:20:55
    • *.com-promis.3s.pl

    29. piotrek74 - jakbyś co roku zmieniał samochód, a w F1 tak właśnie robią, to też byś musiał się za każdym razem przyzwyczajać do nowych guziczków. Zdecydowanie częściej kierowcy przestrzelą dohamowanie niż poplątają coś na kierownicy, więc może zabrać im hamulec, coby zbyt trudno nie mieli?

  • 31. piotrek74
    • 2011-03-21 21:46:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30. szerter-Nawet jak coś poplątają to i tak nie przyznają się do tego , no chyba że słynna sprawa z Hamiltonem gdzie nie było wykrętu .A przykład z hamulcem nie na miejscu, bo kierowcy ustawiają balans i to też ma wpływ na przestrzelenie dohamowania .
    Ps.Miałem problemy ze znalezieniem gałki od zmiany biegów (tak zwany odruch bezwarunkowy a pasażer miał ubaw

  • 32. saverio22
    • 2011-03-21 22:29:41
    • *.isp.tvkg.net

    temu to zawsze coś nie pasuje

  • 33. zajcew
    • 2011-03-22 08:56:21
    • *.adsl.inetia.pl

    Jak żaba pływać nie umie to mówi że woda jest żadka.....HA HA HA Bo naj lepiej wsiąść do auta nacisnąć prawy pedał a reszte to niech auto samo robi.

  • 34. Grzesiek 12.
    • 2011-03-22 11:22:26
    • *.cdma.centertel.pl

    Skoro dla Nicka obsługa kierownicy jest zbyt kłopotliwa ... to niech może pomyśli o innym zajęciu ;)
    Po co chłopak ma się narażać :D

  • 35. jarosdzi
    • 2011-03-22 12:03:45
    • *.73.48.92

    Co to za szukanie możliwych wymówek przed sezonem, tak na wszelki wypadek, gdyby okazało się, że Nick nie najlepiej się spisał. Toż to zawodowcy; widziałem muzyków, którzy grają na instrumentach i jeszcze śpiewają (Collins, Dąbrowski - perkusja; Charles, Wonder - piano). Automatyzacja czynności jest wynikiem treningu. Oni trenują i powinni radzić sobie z bolidami. Niech któryś złoży jedną stronę kolumny ogłoszeniowej jakiejś codziennej gazety (np. Super Ekspres) w Quarku korzystając ze skrótów klawiaturowych i nie używając menu programowego. Dobrzy operatorzy DTP robią to szybko, bo ich ciało zapamiętało potrzebne sekwencje ruchów (konkretnie palców) - ot i cała filozofia.
    @33. zajcew -znam to powiedzonko w trochę innym wydaniu:
    jak gówniany pływak - to i woda za rzadka. :)

  • 36. jenks
    • 2011-03-22 13:32:44
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dajcie spokój z tym kubicą(kubica to kubica tamto)prawda jest taka ,że przez własna głupote leży w szpitalu,a wy jego kibice zamiast wspierac nicka to snujecie wizje o powrocie kubicy w tym sezonie co jest niemożliwe,

  • 37. antos05
    • 2011-03-22 15:34:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    36. jenks
    Informacyjnie dla Ciebie-nazwisko piszemy z dużej litery.
    Nie masz pojęcia kiedy Robert wróci....może to być w tym sezonie-ale tak naprawdę nikt tego nie wie.
    Na koniec-piszesz o głupocie Kubicy, ja mogę zrobić tutaj quiz dla forumowiczów-jak nazywać Ciebie z takim dennym komentarzem???

  • 38. dziarmol@biss
    • 2011-03-22 17:49:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    36. jenks Powiedz, ale tak z sensem, a po jaką cholerę mam wspierać Nicka????

  • 39. 6q47
    • 2011-03-22 21:35:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    23/24 piotrek74
    akurat odnośnie wymienionych "zagadek" dla kierowcy, zaistniałych jednocześnie, nie jest dobrym przykładem - nawet na krętej drodze:) Na takiej drodze wielu rzeczy wymienionych przez Ciebie nie wykonuje się:)

    W moim przypadku (reklama) jestem dość dobry w decydowaniu, a raczej kręceniu, włączaniu, pracowaniu stopami, a zerkam jedynie na białogłowy... i to też "jednym" okiem, bo o wypadek nie trudno:)
    Nie sprawia mi trudności wykonywanie różnych czynności podczas jazdy autem, a jestem tylko zwykłym, tempym kierowcą, nie takim zjawiskiem jakim jest kierowca F1...
    Pozdr.

  • 40. 6q47
    • 2011-03-22 21:37:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    38. dziarmol@biss
    na to pytanie nie ma odpowiedzi.

  • 41. jenks
    • 2011-03-23 08:36:34
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    38-post był skierowany do kubicomaniaków,no skoro nie ma i w tym sezonie nie będzie kubicy,to logiczne jest kibicowanie teamowi,a skoro kierowcą jest nick to powinni trzymac za niego kciuki a nie wypisywac bzdury typu;jakby był kubica to co by on nie zrobił.
    37-dla mnie to jest głupota brac udział w podrzędnym rajdzie przed rozpoczęciem sezonu.

  • 42. black_fox
    • 2011-03-23 09:22:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    41 przeciez kierowcy tez maja normalne zycie, to ze sa kierowcami f1 to znaczy ze maja byc w pokoju bez klamek i miekkimi scianami aby przypadkiem cos im sie nie stalo ? Sa tez zwyklymi ludzmi tak jak my !! maja prawo robic to co lubia

  • 43. zuzek
    • 2011-03-23 11:20:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Moim skromnym zadaniem Nick ma poniekąd rację. Ktoś wcześniej napisał o jeździe z ręczną skrzynią biegów i to był okres kiedy ścigali się kierowcy a nie spece od pisania sms-ów nie ubliżając dzisiejszym kierowcom. Przyznajcie jednak że wtedy właśnie liczyła się technika prowadzenia, szybkość zmiany biegu - w ręcznej skrzyni. Kierowca miał być kierowcą który jest najlepszy na świecie a wyścigi były bardzo ekscytujące i paradoksalnie bez tych udziwnień było więcej akcji na torze niż dziś. Dziś natomiast jeszcze trochę a wpakują Windowsa w kierownicę i im szybciej klikasz tym jesteś lepszy reszta schodzi na drugi plan. Jak obserwujcie F1 od ok. 20-tu lat to wiecie o co mi chodzi, a jak interesujesz się Formułą 1 od roku 2006 to twoja strata.

  • 44. Jaro75
    • 2011-03-24 18:11:24
    • *.kalisz.mm.pl

    41. jenks

    Czyli np. do mnie. Piszesz idiotyzmy .
    Nie rozumiesz "NAS" i lepiej nie próbuj zrozumieć :)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo