komentarze
  • 1. Grzesiek 12.
    • 2011-03-04 10:33:42
    • *.cdma.centertel.pl

    A co na to Lewis .... ? ;))))

  • 2. Gosu
    • 2011-03-04 10:55:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Lewis będzie miał średnio 5-6 pitów :)

  • 3. Grzesiek 12.
    • 2011-03-04 11:01:54
    • *.cdma.centertel.pl

    2. Gosu
    A jaki jest przydział opon na kwalifikacje i wyścig ... ?
    W sumie to się nie dziwię że Pirelli chce sztucznego nawadniania torów .... ;))))

  • 4. prezesq
    • 2011-03-04 11:20:59
    • *.35.198.16

    Takie opony to ja lubię. Kierowcy oszczędzający gumę pojadą parę kółek więcej ale trochę wolniej. Zaś narwańcy będą szaleć z jednym pit stopem więcej (tak myślę). Więc każdy wybiera co lubi i potrafi. A dla nas to oznacza na bank dużo ciekawsze widowisko. Szkoda że bez Roberta :(

  • 5. kam39
    • 2011-03-04 11:43:37
    • *.lukman.pl

    i super że się szybko zużywają będzie dużo ciekawiej a nie był jeden pit stop i koniec będzie się w końcu więcej działo

  • 6. Krokiet
    • 2011-03-04 11:43:47
    • *.146.113.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    i ma sporo racji wg mnie.. ja się z nim zgadzam... w którymś artykule wcześniej (z testów tegorocznych chyba), któryś z czołowych kierowców (chyba Alonso, ale poprawcie mnie jeśli się mylę) wypowiadał się, że różnica między nowymi a zużytymi oponami to kilka sekund, co dla mnie laika oznacza, że nowe opony trzymają o niebo lepiej niż zużyte.... pociąga to za sobą więcej pit stopów, dobieranie strategii do stylu jazdy kierowcy, i szukanie idealnego momentu na zmianę na nowe, by przeskoczyć kilka pozycji... czyli jednym słowem wzrost atrakcyjności, ilości wydarzeń na torze i w pit stopie... niektórzy napiszą pewnie, że i większej ilość stłuczek itp., że to bardziej niebezpieczne... tak macie racje, ale taki jest sport F!, jak chcecie bezpieczeństwa to oglądajcie szachy w fotelach, .

  • 7. dexter
    • 2011-03-04 12:01:54
    • *.customers.d1-online.com

    @Grzesiek 12. Przylaczam sie do Twojego pytania. Ile nowych kompletow opon bedzie na quali i na wyscig?

  • 8. Lanckorona
    • 2011-03-04 12:41:06
    • *.korbank.pl

    A ja jestem ciekawy czy zobaczymy jakieś strzelające opony itp. Pewnie młodzi w pierwszych wyścigach będą często wypadali z trasy, tak jak to już na testach było widoczne. Zrobią dwa kółka, guma się zetrze i rozpocznie się rewia na lodzie.

  • 9. mazur102
    • 2011-03-04 12:45:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Bridgestone po długo letniej pracy w formule 1 miał więcej danych o oponach niż Pirelli. Nie można krytykować nowych opon, o których jest mało wiadomości.

  • 10. klac
    • 2011-03-04 13:08:08
    • *.pools.arcor-ip.net

    Whitmarsh pewnie dostal pape zeby tak gadac :] wiecej pit-stopow to moim zdaniem wiekszy totolotek. Ale ogolnie to i tak wszystkie zespoly maja tak samo, wiec obojetnie jakie by nie byly zasady i tak liczy sie zgrana praca calego zespolu. A co do samych opon, to brakuje mi tego co bylo kilka lat temu - tzn michelin vs bridgstone... Pamietacie Indianapolis w deszczu jak bodaj 7 bolidow dojechalo do mety? Wszyscy na michelinach :]

  • 11. yaneq
    • 2011-03-04 13:43:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    polsatowscy komentatorzy sobie nie poradzą, to jedno na pewno wiemy :)

  • 12. Matthias13
    • 2011-03-04 14:10:43
    • *.a-plus.net.pl

    10. klac Wtedy to chyba tylko 4 zespoły wystartowały w GP i wszyscy na michelinach bo zespoły z Bridgeston'ami zrezygnowali ze startu.
    Takze dołaczam się do tego pytania o ilość kompletów z tym, że mnie bardziej interesowałoby ile kompletów slicków zespoły dostają na jeden weekend??

  • 13. athelas
    • 2011-03-04 15:28:59
    • *.strong-pc.com

    12. Zupełnie odwrotnie! To Michelin powiedziało teamom, że jazda na Indianapolis jest dla nich niebezpieczna na ich oponach. Wystartowały 3 ekipy, które miały opony Bridgestone. Wygrał Schumacher, to była jego jedyna wygrana w 2005 roku.

    A jeszcze co do liczby kompletów. Wg tego co wiem, to dostawali (teraz pewnie będzie inaczej) 6 kompletów miękkich, 6 kompletów twardych, 4 średnio twarde (pośrednie na deszcz) i 3 deszczowe. Ale nie wiem, czy na pewno.

  • 14. Matthias13
    • 2011-03-04 15:51:50
    • *.a-plus.net.pl

    Aha to było na odwrót.

  • 15. dick777
    • 2011-03-04 19:12:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. klac i 12. Matthias13. Coś u was słabo ze znajomością historii F1. W tym wyścigu (Indianapolis 2005), o którym piszecie, kłopoty miało 7 teamów jeżdżących na Michelinach. To one nie wystartowały. W wyścigu udział wzięły trzy zespoły startujące na Bridgestone'ach: Ferrari, Jordan i Minardi.

  • 16. sauron szuapa
    • 2011-03-05 11:53:41
    • *.xdsl.centertel.pl

    ilość kompletów na weekend nie zmienia się. I to w zasadzie jest jedyny poważny problem. Dlatego też (miedzy innymi dlatego) Pirelli poddało ostatnio pod dyskusję taki pomysł: żeby w piątki dawać ekstra komplety, ale ogumienia rozwojowego o innej specyfikacji, co miałoby pełnić rolę testów opon na następne lata, a jednocześnie sprawić, że ktokolwiek by jeździł w piątki, bo standardowych przydziałów będą strasznie żałować i robić minimum do soboty. O ile jeszcze pamiętam, to nie każdy weekend GP wchodziłby w grę, tylko te co bardziej upalne.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo