komentarze
  • 31. piotrek74
    • 2011-02-12 19:59:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @25. jar188- wszystko jest zależne -czyż nie tak ,więc Kierowca powie że chce większy docisk na przód ,więc zmieniają skrzydło a przy okazji tracą coś w innej części nadwozia(ale osiągi są lepsze )i za parę Gp.okazuje się że nic nie da się poprawić bo trzeba wymienić też przednie skrzydło bo reszta nie chce z tym współpracować

  • 32. tueri
    • 2011-02-12 20:05:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli Lotus Renault będzie miało zwycięski bolid, to fartem teraz Heidfeld ma szanse na mistrzostwo, ale warunkiem tego jest po prostu drugi dobry kierowca i myślę, że jeśli Robert będzie w formie to pożegnają się w trakcie sezonu z Witkem, chyba, że naprawdę pokaże klasę i będzie regularnie na pudle i regularnie obierał cenne punkty rywalom. Ale wątpię by witek cokolwiek wnosił do zespołu poza kasą.

  • 33. Cyba23
    • 2011-02-12 20:10:35
    • *.netia.citysat.com.pl

    Mi się wydaje choć mogę się mylić że jeżeli Witek będzie się tak sprawował jak w ubiegłym sezonie a Robert będzie gotowy do startów w połowie sezonu to właśnie Witek wyleci na zielona trawkę

  • 34. tueri
    • 2011-02-12 20:16:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę, że jeżeli LR będzie miało bolid z porównywaną przewagą do konkurencji jak Brawn GP dwa lata temu to Heidfeld ma szanse na wynik porównywalny z Buttonem, bo dla mnie to dość porównywalni kierowcy. Szczególnie ze w 2009 nie było 25 pkt za zwycięstwo.

  • 35. jar188
    • 2011-02-12 20:16:50
    • *.dynamic.chello.pl

    @31. piotrek74, Tam nie ma tak, że kierowca coś powie i już, chyba trochę sobie źle to wyobrażasz.

  • 36. Cyba23
    • 2011-02-12 20:18:24
    • *.netia.citysat.com.pl

    Też nie przesadzałbym z ta konkurencyjnością R31(taka jaka miał Brawn Gp) ale z oceną musimy poczekać do 1 kwalifikacji
    pozdrawiam

  • 37. Mike 38
    • 2011-02-12 20:30:58
    • *.tktelekom.pl

    Nick nr 1 a Robcio by nasz był super nr 1

  • 38. brylant
    • 2011-02-12 20:32:11
    • *.dynamic.chello.pl

    fragment wywiadu z Heidfeldem
    "Nie chcesz mówić o czasach okrążeń, ale Robert był raz najszybszy w Walencji, a ty tutaj. To oznacza chyba, ze auto nie jest złe?
    To oznacza, że na pewno nie jest gówniane... Ciężko powiedzieć coś więcej. Każdy mógłby być na pierwszym miejscu, gdyby zdecydował się pojechać lekkim samochodem i na nowych oponach. To oczywiście dobry znak, ale nie stawiałbym nas w roli faworytów. Dla mnie jest nim Red Bull. Przyglądałem się im wczoraj i są bardzo mocni. "

  • 39. be_rcik
    • 2011-02-12 20:38:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakoś Robert nie ma szczęcia do strategi rozwojowych.
    Jak jeździł BMW i miał szans na podium to zastopowali rozwój zeby skupić na przyszłym sezonie - wylądwoał na 4 miejscu
    W ubiegłym roku też zwolniono rózwój Renówki dla rozwoju na rok 2011 - no i nim nie pojeździ ...
    Kurcze, jakoś mi żal i ciężko na duszy !!!!!!!!!!!

  • 40. toomaas
    • 2011-02-12 20:41:47
    • *.adsl.inetia.pl

    12. Peti_bis - chcialbym by tak bylo jak napisales... - oczywiscie mowie o pozytywnych stronach tej calej sytuacji - zas co do ostanich 2-3ch zdan zgadzam sie w 110%...

    aaaaa skoro koncert zyczen... i madrzenie sie... to na calego...

    Moim zdaniem RK o ile operacje przejda dobrze i wszystko bedzie na swoich miejscach, to wroci najpozniej po przerwie wakacyjnej, a moze nie tyle co wroci co bedzie gotowy na powrot... i tu sie dopiero zaczyna...

    1.) Jak wysoko bedzie Nick ?
    2.) Jaka bedzie roznica miedzy nim a VP ?
    3.) Jak dobrze bedzie wspolpracowal z Zespolem, no i oczywiscie w jakim stopniu przysluzy sie do rozwoju auta...

    Oczywiscie, jest to cala masa niewiadomych i wszystko jest wrozeniem z fusow... ale w zaleznosci od tego, jak to sie pouklada bedzie zalezalo nastawienie zespolu... do jego powrotu.

    Coz, Robert, Robertem, ale niestety obawiam sie, ze bizes, biznesem...

    ps. a co do wynikow Nicka, to bym sie nie przywiazywal (na razie). On dzis musial pokazac szybkosc, by go zatrudnili - wiec pokazal... a co dalej - czas pokaze...
    Stety, lub niestety - to dobry zawodnik, do tego silny mentalnie, co nieraz udowanial i tylko dzieki jakiemus niewiarygodnemu zbiegowi okolicznosci do dzis nie ma go w zadnym zespole F1.
    Choc z drugiej strony w ubieglym roku w Sauberze sie nie wyrozli (choc oczywiscie- wszyscy iwemy, ze nie mial latwo... i nie mowie to o KK)

  • 41. piotrek74
    • 2011-02-12 20:48:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @35. jar188-to uważasz że wszystko mają zaplanowane do końca sezonu ,nad czym skupią swoją uwagę i środki ?
    Właśnie mi chodzi o te wskazówki które daje kierowca ,a Nick i Robert to spora różnica w technice jazdy i ustawieniach ( BMW- jeden potrafił dogrzać opony w ciągu jednego okrążenia a drugi nie )

  • 42. Fankub
    • 2011-02-12 20:49:47
    • *.182.93.118.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    28tom widac ze nie masz pojecia kto ten bolid projektowal.Dzieciaku mowil;em ci przerzuc sie na szachy

  • 43. be_rcik
    • 2011-02-12 21:02:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja uważam ze Robert raczej nigdy nie wyladuje w takich zepołcah jak RedBull (szczególnie) czy McLaren. Tam kierowcą jest tylko kierowcą, wyrobnikiem najlepszej próby. Ma się nie wtrącać.
    Co innego Ferrari, chciaż tam też się zmienia.

  • 44. Matthias13
    • 2011-02-12 21:03:34
    • *.a-plus.net.pl

    Brawo Nick. Prawdą jest to, ze nie wiadomo ile kto miał paliwa itp. ale i tak jest super :-) Pozdrawiam :D

  • 45. jar188
    • 2011-02-12 21:10:09
    • *.dynamic.chello.pl

    @41. piotrek74, A czy ja gdzieś napisałem ,że mają wszystko zaplanowane do końca?
    Wskazówki kierowcy to są jakieś cząstkowe dane dla inżynierów którzy min. na ich podstawie projektują nowe części, jest również masa części projektowanych na które kierowca nie ma w ogóle wpływu. Za bardzo przeceniasz w tym polu kierowców, bez dobrego inżyniera (bolidu) i kasy oczywiście wskazówki nawet najlepszego kierowcy na nic się nie zdadzą.

  • 46. toomaas
    • 2011-02-12 21:14:33
    • *.adsl.inetia.pl

    bardzo ciekawy wywiad !

    http:// www formula1 com/news/ interviews/2011/2/11735 html

  • 47. Robson13
    • 2011-02-12 21:19:06
    • *.17.156.174

    Chcialbym aby w trakcie sezonu jak Robert wyzdrowieje i FIA pozwoli mu na start w GP to zeby zmienil VP bo pewnie bedzie daleeeeeeko za Heidfeldem, same bledy beda z jego strony a te swoje pieniadze moze sobie wziasc do kieszeni... Ilez on tego wnosi do tego zespolu?! Teraz Proton wlozyl sporo kasy w ten zespol i na GP Malezji Boullier ma oglosic nowego duzego sponsora!!! Napewno nie jest to zasluga Petrova (tak Petrova a nie PIETROVA.........). Kubica i Heidfeld to wg mnie dobry team. Gdyby w 2010 byli w razem w Renault na 100% byliby przed Mercedesem

  • 48. Niespokojny
    • 2011-02-12 21:35:27
    • *.tvgawex.pl

    @46. toomaas - ciekawy, ale w linkach rób tylko spacje, a nic nie kasuj, bo stwarzasz dodatkową robotę i trzeba jeszcze domyślać się, gdzie zachciało Ci się coś skasować.

  • 49. Lanckorona
    • 2011-02-12 21:42:53
    • *.static.korbank.pl

    Ja tam się cieszę, że Heidfeld będzie jeździł. Renówka musi mieć dobry sezon, bo jakby wypadli jako zespół słabo, to nie będzie kasy na przyszłe lata, sponsorzy się zawiodą i tym większy będzie żal (może i nie wprost mówiony) do Roberta, że tak zrujnował sezon zespołowi, który na niego wszystko postawił. Heidfeld ma motywację, bo trafił mu się samochód w którym WRESZCIE będzie mógł wygrać wyścig. Może WDC to za wielki cel, ale jeśli samochód jest naprawdę tak dobry jak mówią, to powinien stanąć na podium. A Robert niech po prostu przez sen kończynami rusza, żeby wrócić najszybciej jak się da i tyle.

  • 50. piotrek74
    • 2011-02-12 21:44:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    45. jar188 - ja tez nie napisałem że kierowca konstruuje tylko daje sygnały co należy poprawić .A odczucia i uwagi kierowców są świętością dla konstruktora i nie umniejszam ich wkładu w rozwój .
    Mówimy o tym samym tylko w innej wersji .
    Pozdrawiam .

  • 51. zenobi29
    • 2011-02-12 22:05:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Akurat kochani , jeśli chodzi o porównywanie Nicka i Roberta , to ten drugi zawsze był nieco z przodu. I bez względu na to , czy mechanicy mu pomagali , czy też wręcz szkodzili :)
    To też niech Nick rozwija bolid , na maksa swoich możliwości. A jak wróci Robert (a wróci ) , to go dopieści i dorzuci coś do osiągów - niczym szlifierz , co to z diamentu robi brylant :)
    Osobiście martwię się tylko tym , aby Robert odzyskał jak najszybciej pełną sprawność - bo reszta to tylko rzecz jego silnego charakteru :)
    No i oczywiście pytanie: Jak naprawdę konkurencyjny będzie bolid Lotus Renault GP w trakcie sezonu i czym zaskoczą rywale.
    A reszta to pikuś.....

  • 52. ris
    • 2011-02-12 22:43:14
    • *.150.85.213

    51. zenobi29 - Przypominam - Nick był przeważnie wolniejszy od Roberta o pół sekundy :-)

  • 53. leo_
    • 2011-02-12 23:57:27
    • *.fdk.abpl.pl

    Może być problem z wymianą Witii na Roberta, bo wielu zapomina albo nie wie, że nie chodzi o pieniądze od Rosjan, a o interesy Lopeza w Rosji.

  • 54. toomaas
    • 2011-02-13 00:39:04
    • *.adsl.inetia.pl

    @48 NIespokojny - masz rację - sorry.

    Poniżej równie ciekawy link - tym razem jesli ktoś z Was chciałby zgłębić szczegóły techniczne F1.

    http :// scarbsf1 .wordpress .com/

  • 55. michal3a1
    • 2011-02-13 00:45:33
    • *.160.251.52

    Do wszystkich:
    Po pierwsze: Witek nie wyleci... popatrzcie na to realnie... kasa, kasa, kasa....
    Po drugie: Roberta czeka długa rehabilitacja....
    Po trzecie: Najprawdopodobniej Kubice zastąpi Senna gdyż jest tańszy...
    Po czwarte: Zanim cokolwiek napiszecie to się nad tym zastanówcie bo niektórzy z was to piszą straszne brednie... a druga sprawa to zapoznajcie się z dogłębną sytuacją Teamu Kubicy... to wam dużo pomoże... To jest F1 (wielka kasa, która tylko ona rządzi tym sportem...) Pozdrawiam

  • 56. michal3a1
    • 2011-02-13 00:50:06
    • *.160.251.52

    aaa i co do tego "Robert jak wróci to poprawi osiągi bolidu, którym jeździł Nick..." długa sprawa to będzie ponieważ Robert jak i Nick mają różne style jazdy, odmienną budowę ciała jak i różne poglądy wobec F1... także od razu dobrze nie będzie... Robert powróci do zupełnie innego (chodzi mi o ustawienia i osiągi) bolidu niż tym, którym jeździł przed wypadkiem....

  • 57. mariusz-f1
    • 2011-02-13 00:59:31
    • *.opera-mini.net

    20.Grzesiek 12 - Co do Lopeza, to nie ma się co dziwić, że jest wk.....ony. Ale czy
    już postawił kreskę przed Kubicą ? Widziałem jego wypowiedz w TV i jak dla mnie zachował się ok. A tak mówiąc szczerze, to nie wyobrażam sobie, aby "lekką ręką" skreślili już Roberta. No nic, nam pozostaje tylko czekać, na pozytywny rozwój wydarzeń.
    Pozdrawiam :-)

  • 58. ziyon
    • 2011-02-13 10:17:53
    • *.77.120.145

    49. Lanckorona
    Pewnie, że tak. Jeśli Robert może mieć do kogoś pretensje to tylko do siebie... Nick dużo gorszym kierowcą nie jesti....

  • 59. Jaro75
    • 2011-02-13 11:07:33
    • *.kalisz.mm.pl

    13. mariusz-f1
    No. -:))

    Trzymamy kciuki ! Wróci... :)

  • 60. Grzesiek 12.
    • 2011-02-13 19:20:47
    • *.cdma.centertel.pl

    57 mariusz-f1
    No tak trzeba czekać .... na pozytywny rozwój wydarzeń ;))
    A co do Lopeza , to wcale nie musi tak być jak pisałem wyżej ... To jest tylko jedna z możliwości . Pożyjemy zobaczymy co przyniesie życie ....
    Pozdrówka ;)

  • 61. Alonso17
    • 2011-02-14 13:26:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeżeli ta Niemiecka Świnia zajmie miejsce w zespole na dobre a Kubicy podziękują za współprace to się wkurzę na cały zespół Ja się obawiam tylko tego jak Heidfeld będzie miał szanse na tytuł to i to zadecyduje o losie Kubicy w zespole. bo pietrowa nie wywala bo przyciąga sponsorów. Ja będę czekał na rozwój wydarzeń. Sezon się jeszcze nie zaczął a Kubica wróci na GP Hiszpanii lub na GP Kanady.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo