komentarze
  • 64. jarhe
    • 2011-02-04 12:39:39
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    @ 58. lotus_reno
    Maja 3 wloty powietrza.

  • 65. Diabelsky^74
    • 2011-02-04 12:40:19
    • *.elblag.dialog.net.pl

    ciekaw jestem co może dawać tak dziwny wlot powietrza, strasznie duży ten przeswit między lusterkiem a wlotem.

  • 66. hitme
    • 2011-02-04 12:41:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zaden team nie ma takich wlotow

  • 67. Blaz
    • 2011-02-04 12:44:23
    • *.117.208.196

    Jak by Robert walczył z Lewisem w tym roku było by .............po prostu brak słów

  • 68. jarhe
    • 2011-02-04 12:44:52
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Usunięty

  • 69. jarhe
    • 2011-02-04 12:46:23
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Usunięty

  • 70. Grzesiek 12.
    • 2011-02-04 12:46:31
    • *.cdma.centertel.pl

    Jedna wielka ściema .... he he

  • 71. Tomo2345
    • 2011-02-04 12:47:18
    • *.dynamic.chello.pl

    moim zdaniem cała pokrywa silnika łącznie z sekcjami bocznymi ma dostarczyć jak najwięcej powietrza do dyfuzora.

  • 72. Blaz
    • 2011-02-04 12:56:02
    • *.117.208.196

    Ja tam nie wiem co te 4 dni zmieniły. Jak by nie mogli na testy przyjechać w poniedziałek

  • 73. Oski91
    • 2011-02-04 12:56:09
    • Blokada
    • *.ostnet.pl

    Usunięty

  • 74. black_fox
    • 2011-02-04 12:58:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moze wydech sie tam zmiesci <lol>

  • 75. ErniK
    • 2011-02-04 13:02:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    podniesli wloty powietrza i tak wyprofilowali podloge i 'lotki' zeby dociskalo cala podloge...

  • 76. krystianxp
    • 2011-02-04 13:03:15
    • *.b-ras3.chf.cork.eircom.net

    te wloty powietrza musze przyznac ze wygladaja dziwnie jak mislicie co zmiana ksztaltu moze dac?

  • 77. pjc
    • 2011-02-04 13:08:05
    • *.244.91.2

    Ta konstrukcja wygląda niesamowicie.

  • 78. pusze1
    • 2011-02-04 13:11:08
    • *.mmj.pl

    Witam ---- zauważyliście że nie widac wydechu

  • 79. pusze1
    • 2011-02-04 13:15:00
    • *.mmj.pl

    http://mclaren.com/2011revealed/ zobaczcie symulacje koputerową

  • 80. ErniK
    • 2011-02-04 13:15:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na 1 zdjeciu widac chyba wydech, do tylu, ale 'blachy' boczne go przykrywaja...

  • 81. ronneby
    • 2011-02-04 13:18:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    z tyłu wydechu nie widac http: //www. f1fanatic.co.uk/ wp-content/uploads/ 2011/ 02/ mcl26_5. jpg

  • 82. pusze1
    • 2011-02-04 13:18:21
    • *.mmj.pl

    ciekawe rozwiazanie wydaje mi sie z tym wydechem ,dlatego nie protestuja
    przeciwko LR.

  • 83. ronneby
    • 2011-02-04 13:19:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zreszta z przodu tez niewiele http: //www. f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/ 2011/02/ mcl26_4. jpg

  • 84. Manisze
    • 2011-02-04 13:27:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kto oglądał od początku, to widział, że wydech jest skierowany "normalnie" do tyłu :) poniżej foto
    http :// img69. imageshack. us/img69/6665/ mclarenl. jpg
    Szczególną uwage zwraca "podwójna" podłoga i ten wlot na górze. Zobaczcie też, pod nosem jak ma "małą" podłoge :) na foto widać podłoge:
    http: //www. f1fanatic.co. uk/wp-content/ uploads/2011/02 /mcl26. jpg
    http: // img818.imageshack. us/img818/5782/ ssssix. png

  • 85. pusze1
    • 2011-02-04 13:30:01
    • *.mmj.pl

    ciekawy ten wydech i wlot powietrza , mysle że na najbliższych testach zobaczymy nowinki ML , Hamilton szybko pokaże bo niewytrzymie nerwowo:)

  • 86. Vysogota
    • 2011-02-04 13:32:40
    • *.222.253.4.spray.net.pl

    Wow. Re sidepody moim zdaniem mają zwiększyć ilość powietrzapadającąna dolną część tylnego skrzydła. Tylko czy taki układ "oddzielnieod bolidu" nie będzie powodował przegrzewania silnika? No i jeszcze sam nos mi się bardzo podoba, takie przedłużenie podłogi.

  • 87. ronneby
    • 2011-02-04 13:34:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wszystkie teamy jeśli tylko chcą to ukrywają starannie niektóre rozwiązania a ta rura została pokazana jakby specjalnie, może ma za zadanie odciągnąć od tego tematu...

  • 88. xdomino996
    • 2011-02-04 13:39:04
    • *.centertel.pl

    @86. Vysogota Dokładnie czy czasami nei bedzie im sie silnik przegrzewał gdyz wlot do chlodzenia maja praktycznie centralnie za przednim kolem. Bo to pomiedzy tym wlotem a kierowca to taki drobny dodatek:D

  • 89. siux
    • 2011-02-04 14:02:05
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @84 - z tą podłogą pod nosem to trochę dziwne- na pierwszy rzut oka to albo przez cały kadłub idzie jakiś kanał i to jest zasilanie , albo po prostu pod samym nosem są przegrody rozdzielające powietrze na hamulce , ogólnie jako całość wygląda to fajnie. Boicie się o chłodzenie silnika , a ja myślę że zrobili to po to w takim kształcie żeby zyskać na areo i docisku tylnego skrzydła a dodatkowe chłodzenie silnika zastosowali nad samą głową kierowcy- takie moje zdanie

  • 90. matey89
    • 2011-02-04 14:02:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ludzie to nie jest motorower chłodzony powietrzem, od chłodzenie głównie ma chłodnicę, a powietrze tylko wspomaga

  • 91. siux
    • 2011-02-04 14:11:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @90- ty no rzeczywiście , a te tępaki sobie myślą że te wloty coś dają , chyba powinni cię zatrudnić to wtedy każdy bolid by wyglądał jak długopis z kołami

  • 92. Peti_bis
    • 2011-02-04 14:35:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    O ile to nie atrapy, to od tyłu widać rury wydechowe skierowane na dyfuzor - czyli rozwiązanie jak w Mercu - zdjęcie z Planet coś za wyraźnie je eksponują - podejrzane.

  • 93. konradosf1
    • 2011-02-04 14:52:23
    • *.opera-mini.net

    czyli Mclaren jest zrobiony pod zniwelowanie braku podwójnego dyfuzora. W sumie jak każdy zespół ale ich innowacje są wyjątkowo interesujące

  • 94. kubikafan
    • 2011-02-04 20:37:31
    • *.opera-mini.net

    Sam juz niewiem... bolid wyglada ciekawie... ale mysle ze te wloty nie dadza az takiego zysku


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo