komentarze
  • 1. ural
    • 2011-02-05 00:41:16
    • *.dynamic.chello.pl

    Jestem ciekaw czy mają na pokładzie ten swój dziwny KERS mechaniczny, czy też może poszli śladem innych ekip...

  • 2. Kurator
    • 2011-02-05 09:45:22
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    W tego co wiem, nie używają systemu mechanicznego, tylko tak jak reszta opartego na akumulatorach. Swoją drogą, ciekawe dlaczego i czy nadal rozwijają swój pomysł.

  • 3. anderis8
    • 2011-02-05 18:23:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dlatego używają elektrycznego, że baterie można łatwiej rozlokować w innych miejscach bolidu, a koło zamachowe musi być w konkretnym miejscu, co przy zakazie tankowania sprawiłoby, że bolid byłby tak długi, jak londyńskie autobusy (czy coś w tym stylu Frank Williams powiedział). Koncepcja KERSu mechanicznego jest cały czas rozwijana przez Williams Hybrid Power, jeżdżą z tym wynalazkiem Porsche 911 GT3 w wyścigach długodystansowych. Być może Williams zdecyduje się na powrót do koncepcji koła zamachowego w 2013 roku. Silniki będą ekonomiczniejsze, co powinno pozwolić pomniejszyć zbiorniki paliwa i być możę znajdzie się miejsce na koło zamachowe. Jon Hilton z firmy Flybrid Systems, która współpracowala przy tworzeniu systemu KERS dla Hondy na sezon 2009 twierdzi, że system oparty na kole zamachowym jest znacznie wydajniejszy od tego z akumulatorami i w czasach, gdy pozwoli się na wykorzystywanie większej energii, niż obecnie, gdy wydajność będzie miała większe znaczenie, KERS mechaniczny może okazać się lepszym rozwiązaniem.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo