WYNIKI Walencja [ 03 lutego 2011 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 R.Kubica Renault 1:13.144 97
2 A.Sutil Force India 1:13.201 117
3 J.Button McLaren 1:13.553 105
4 M.Webber Red Bull 1:13.936 104
5 F.Massa Ferrari 1:14.017 80
6 T.Glock Virgin Racing 1:14.207 103
7 P.Maldonado Williams 1:14.299 100
8 S. Perez Sauber 1:14.458 104
9 M.Schumacher Mercedes 1:14.537 110
10 S.Buemi Toro Rosso 1:14.801 73
11 N.Karthikeyan HRT F1 1:16.535 63
12 J.Trulli Lotus -:--.--- 38

komentarze
  • 169. woj25
    • 2011-02-04 08:31:20
    • *.net.e-net24.pl

    Tak trzymać

  • 170. Arko123
    • 2011-02-04 08:31:51
    • *.54.117.1

    sory, ze nie na temat, ale wie ktos moze czy transmisja prezentacji Mclarena bedzie gdzies w necie? Najlepiej prosilbym o link.

  • 171. mario7878
    • 2011-02-04 08:32:40
    • *.eimperium.pl

    a ja myślę, że jeżeli jest czym jeździć to czy to testy, trening, kwalifikacje czy wyścig to jest się w czubie i już

  • 172. Blaz
    • 2011-02-04 08:40:46
    • *.117.208.196

    167. Pewlo
    Jak to określił na blogu James Allen - Renault brzmi jak Axel Rose a reszta jak Freddie Mercury ale zdecydowanie dźwięk Renault podoba mu się najbardziej. Po obejrzeniu parę clipów z testów też tak stwierdzam.

  • 173. Zgred Zen
    • 2011-02-04 09:56:53
    • *.38.95.200

    170. Arko123 mclaren.com/home

  • 174. Zgred Zen
    • 2011-02-04 10:07:25
    • *.38.95.200

    170. Arko123 Wejdż na stronę wcześniej, przezemnie podaną ,bo musisz zamontować wcześniej ich player.strona /wchodzi bez problemu ,nnawet bez protokołu./

  • 175. black_fox
    • 2011-02-04 10:11:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dzis o 12 jest prezentacja mclarena, mozna chyba ogladac na ich stronie

  • 176. dzdzownica
    • 2011-02-04 11:13:25
    • *.110.201.120

    tak jak tu ze 3 osoby napisały, mi też coś świta że ten wydech to tylko jeden z nowych elementów ale najbardziej widzialny dla szczególarzy. Nie ma sensu robić tylko dziwnego wydechu jeśli nie służy to też innym celom- to jest zbyt pracochłonne rozwiązanie (i ryzykowne) jeśli "tylko" miało by napędzać dyfuzor.

    Czuję że to może być wierzchołek aerodynamicznej góry lodowej lub wręcz przeciwnie: balansowo- mechanicznej.

    Swietne jest to że Renault jest bardzo zadowolone że dane z tunelu aero pokrywają sie zdanymi z toru. To doskonała wiadomość dla inżynierów- ich algorytmy i modele obliczeniowe są wyjatkowo skuteczne. To pozwoli obniżyć koszty rozwoju w trakcie sezonu lub zwiększyć skutecznośc badań przy tych samych kosztach, bo można przetestować więcej rozwiązań.

    Znakomity wynik na testach na pewno cieszy ale nie musi być wcale miarodajny. Robert jak to pokerzysta świetnie komunikuje to co chce pokazać. Na razie pokazuje że jest zadowolony. A jak Kubica jest zadowolony to ja też jestem :). Wracajac do początku posta, coś chyba mają jeszcze w rękawie i to chyba jest kilka asów. Może w tym roku Kubica będzie miał pokera?

  • 177. dzdzownica
    • 2011-02-04 11:17:15
    • *.110.201.120

    @145 Karlito; nie chcę sobie tego nawet wyobrażać :) teksty to Ty masz zaje...te

  • 178. Arko123
    • 2011-02-04 11:30:03
    • *.54.117.1

    Zgred Zen dziekuje za pomoc

  • 179. radzix
    • 2011-02-04 11:57:30
    • *.ip.netia.com.pl

    tak czułem że Robert pokusi się o najlepszy NIEOFICJALNY czas bo przecież on jeszcze nic nie znaczy :) a tym bardziej byłem pewien co tu się zacznie dziać w komentarzach... najważniejsze że R31 podczas tych testów przejechało ponad 200 okrążeń i pozbierali sporo informacji na następne testy , poczekajmy z tą euforią w komentarzach na Bahrajn, już dziękuje ekipie Lotus Renault że stworzyli na ten sezon bolid odważny, innowacyjny, kto nie ryzykuje ten nie jedzie, oby oni pojechali!

  • 180. Blaz
    • 2011-02-04 11:57:35
    • *.117.208.196

    176. dzdzownica - Jak Robert będzie miał wysokiego strita(Asy na króle) to Ja będę bardzo zadowolony.
    Co do wydechu to jeżeli okaże się ,że wydech Renault sie sprawdza ,a do tego Mclaren dziś też będzie miał takiego Asa (co utwierdzi innych w tym ,że to rozwiązanie jest dobre) uważam że skopiowanie tego zajmie innym zespołom duuużo czasu. Tak jak pisze ZgredZen to wymaga przebudowania całego układu napędowego układu chłodzenia, zbiornika paliwa,KERSu. Kwestia balansu też jest decydująca. Także miejmy nadzieję że będzie dobrze ale nie wpadam w huraoptymizm.

  • 181. Blaz
    • 2011-02-04 11:59:23
    • *.117.208.196

    Transmisja się zaczęła http : // mclaren. com/ livefromberlin /

  • 182. hitme
    • 2011-02-04 12:06:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    widzicie wydech maklarena? o kuwa !

  • 183. hitme
    • 2011-02-04 12:07:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jest normalny! :D

  • 184. Tomo2345
    • 2011-02-04 12:07:55
    • *.dynamic.chello.pl

    takie same wloty powietrza ja w LRGP

  • 185. radzix
    • 2011-02-04 12:08:49
    • *.ip.netia.com.pl

    kryzys w MCL składają bolid na ulicy... cóż to się porobiło

  • 186. Arko123
    • 2011-02-04 12:09:08
    • *.54.117.1

    oni ten bolid dopiero skladaja? ;d

  • 187. Blaz
    • 2011-02-04 12:09:53
    • *.117.208.196

    Jakiegoś składaka robią ;P

  • 188. burus123
    • 2011-02-04 12:10:21
    • *.50.54.254

    pajace coś kombinują

  • 189. Arko123
    • 2011-02-04 12:10:36
    • *.54.117.1

    wg mnie troche sie nie postarali z ta prezentacja ;/

  • 190. hitme
    • 2011-02-04 12:11:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niemieckie pajace lol

  • 191. Tomo2345
    • 2011-02-04 12:13:07
    • *.dynamic.chello.pl

    jak go odpala to dopiero bedzie echo

  • 192. burus123
    • 2011-02-04 12:15:47
    • *.50.54.254

    jakiś dziwny ten bolid

  • 193. hitme
    • 2011-02-04 12:17:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na pierwszy zut oka nic zachwycajacego

  • 194. Arko123
    • 2011-02-04 12:18:04
    • *.54.117.1

    oni ten bolid chyba pierwszy raz widza ;d

  • 195. radzix
    • 2011-02-04 12:19:48
    • *.ip.netia.com.pl

    ta prezentacja to jakiś wał

  • 196. conrad
    • 2011-02-04 12:34:29
    • *.61-82-r.retail.telecomitalia.it

    No to mamy problem. To co pokazal dzis Mc Laren to jedna z najbardziej innowacyjnych konstrukcji jake widzalem w ostatnich latach!

  • 197. dzdzownica
    • 2011-02-04 16:12:11
    • *.110.201.120

    @180 Blaz. No właśnie, niektórzy zapominają jak działa samochód- albo nie wiedzą. Proponuję podnieść maskę i zacząć grzebać. Taki pseudo fachowiec zaraz ją zamknie. Żeby zmienić cokolwiek w takim systemie jak bolid F1 to trzeba przebudować praktycznie cały bolid albo iść na duuuuże kompromisy w innych systemach (aero, balans, zawieszenie itp) a niektórych rzeczy sie po prostu nie da zrobić bo architektura rozwiązania nei jest aż tak tolerancyjna i odporna na zmiany. To że sie pozmienia jakiś jeden system to nie znaczy że nie wpłynie na inny- wydech NA PEWNO wpłynie. Na pewnio zmeini sie rozkład temperatur więc gigantyczny problem powstaje żeby zbilansować odprowadzanei energii cieplnej w taki sposób aby nie uszkadzać elektryki hydrauliki i innych elementów. Ludzie nei zdają sobie sprawy jak gęsto upakowany urządzeniami i kablami przewodami jest bolid F1 (ja w sumie też niewiele tego widziałem). W jednym z ostatnich wyscigów 2010 była sytuacja (taki mocno deszczowy wyścig- nie pamiętem teraz) że regulowano coś z hamulcami do czego potrzeba było zdjąć nos w bolidzie. Ilość kabli i "puszeczek" była zadziwiająca. To samo jak Buttonowi kolega rozwalił chłodnicę- dopiero w takich momentach widać jak na "milimetry" upakowany jest bolid F1 i jak ściśle zależne nie tylko od ilości miejsca ale także temperatury, rozkładu masy i odporności na zakłucenia i awaryjności.

  • 198. karlito
    • 2011-02-04 17:13:41
    • *.adsl.inetia.pl

    dżownica :) moja kopara obija się o beton :)) gratuluję wiedzy :)

  • 199. tomekj
    • 2011-02-04 21:58:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to tylko testy


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo