komentarze
  • 1. Renault R30 F1
    • 2011-02-02 16:38:57
    • *.centertel.pl

    ej Ross tylko ferrari i redbulla widzisz:)

  • 2. atomic
    • 2011-02-02 16:50:12
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ross jak eric widzi tylko kase

  • 3. ziyon
    • 2011-02-02 16:58:36
    • *.77.120.145

    Trochę nie na temat ale warto odnotować, że F1 będziemy mogli oglądać na Polsacie przez kolejne 3 lata. Daleki jestem od pucowania się tej stacji ale dla Polsatu szacun za to. Pozdro dla wszystkich F1fanów i adminów ulubionego portalu... ];-)

  • 4. Yoozeck
    • 2011-02-02 17:07:13
    • *.dynamic.chello.pl

    wolałbym juz TVP

  • 5. Damiangl
    • 2011-02-02 17:14:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bo tak na prawdę nikt oprócz LR nie wie, jakie korzyści niesie ze sobą ten wynalazek i czy opłaca się go implementować.
    A z wypowiedzi Brawna wnioskuję, że nie chce mu się bawić w skomplikowane wyginanie rury :P

  • 6. kempa007
    • 2011-02-02 17:35:28
    • *.dynamic.chello.pl

    5. Damiangl wszyscy wiedza jakie korzysci niesie, bo red bull i cala stawka stosowala to w ubieglym roku, tylko nie w ten sposob byla prowadzona rura.

  • 7. padre romano
    • 2011-02-02 17:36:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajnie jakby do komentowania wrócił Mikołaj Sokół!!! Maurycy jakoś specjalnie mi nie przeszkadza ale wolałem Sokoła!!! Przy okazji pozdro dla Mikołaja;)

  • 8. matey89
    • 2011-02-02 17:36:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. juz słysze szpakowskiego xD

  • 9. ArcyZ
    • 2011-02-02 17:38:27
    • *.adsl.inetia.pl

    Ross twierdzi że Ferrari z takiego teraz nie korzysta ale :
    "Nikolas Tombazis zdradzał tajniki swojego dzieła, podkreślając że szereg nowatorskich rozwiązań znajdzie się na pokładzie F150 dopiero przed pierwszym wyścigiem. – Pracowaliśmy nad różnymi innowacjami. Niektóre są zupełnie nowe jeśli chodzi o F1 – zaznaczył Grek. – Tylne zawieszenie jest naprawdę nowatorskie. Ale przed pierwszym wyścigiem w aucie znajdzie się więcej nowości, których jeszcze nie ma, przykładowo tylne skrzydło i wydech. "
    Także Ferrari też może uzyć takiego czegoś ,a mieli przezentacje przez Ranault ta wypowiedz miała miejsce po prezentacji F150, tylko że ekipa Ferrari nie chce pokazywać swoich atutów do do samego końca, a Reanult odrazu pokazali, także Mercedes może złe wyjść zapatrując się na bolidy które teraz są.

  • 10. Damiangl
    • 2011-02-02 17:57:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 - no tak, ale w ubiegłym roku wydech dmuchał bezpośrednio na ogromny dyfuzor, a w tym patencie chodzi raczej o docisk podłogi.
    Poza tym, wydłużenie wydechu może nieść za sobą problem spadku mocy silnika.
    Dlatego wprowadzenie tego rozwiązania do samochodu projektowanego pod innym kątem może być nie lada problemem.


  • 11. cali
    • 2011-02-02 18:23:30
    • *.186.90.4

    pomijając już wydech,dyfuzor itp. gdyby przyznawali mistrzostwo za wygląd bolidu,to mercedes byłby zdecydowanym zwycięzcą - no samochodzik to im się w tym roku udał ,jest naprawdę piękny

  • 12. olo_82
    • 2011-02-02 18:49:43
    • *.146.127.182.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Do póki Lotus Renault nie zacznie być w ścisłej czołówce z Ferrari i Red Bullem to wszystkie ich rozwiązania i nowinki nic absolutnie nie znaczą. Liczą się tylko wyniki, taka jest smutna prawda.
    Po pierwszych testach widać dalej kto jakie miejsce w szeregu znajduje

  • 13. Damiangl
    • 2011-02-02 19:04:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @12 - mówisz? To chyba w takim razie odpuszczę sobie ten sezon.

  • 14. Krokiet
    • 2011-02-02 20:55:47
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    12. olo_82... idąc Twoim rozumowaniem po dzisiejszych testach można stwierdzić, że HRT i Virgin mają świetne fury.. 6 i 8 miejsce... przed sauberem wiliamsem mercedesem... :)

    a co do tematu... kto co i od kogo skopiuje to wyjdzie po starcie sezonu jak będzie wiadomo u kogo i co się sprawdziło i dało przewagę... ot tyle mojego w tej kwestii

  • 15. MaMuT
    • 2011-02-02 21:27:23
    • *.adsl.inetia.pl

    Problemy Lotusa z Dohamowaniami mogą być spowodowane nierównomiernym zasilaniem podłogi przez wydech. Robert z tego co słyszałem podczas dohamowań mocno korygował kierownicą samochód.
    Lotus potwierdził również że wydech jest prototypem mającym na celu zebranie danych. Robert jednak większą uwagę kieruje na tylną sekcję bolidu (Dyfuzor zawieszenie z ciągniętym wahaczem oraz tylnie skrzydło)

  • 16. bmwe36318
    • 2011-02-03 07:48:06
    • *.adsl.inetia.pl

    Nasz Robert w wywiadzie powiedział że też mają dużo rozwiązań które nie zostana pokazane podczas testów. A Ross z tego co mi się wydaje powiedział że w czołówce zobaczymy inne zespoły. Na obecną chwilę jest to loteria.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo