komentarze
  • 30. Zgred Zen
    • 2011-02-01 15:24:57
    • *.38.95.200

    28. FAster92 nIewiem co napisał Pat ale,to jest niezgodne z przepisami,Tylnego skrzydła każdy może używać dowoli ttylko podczas treningów i kwalifikacji,natomiast podczas wyścigu decydować o ttym będzie sędzia techniczny ,który da znać zawodnikowi przez zapalenie się lamoki syngnalizacyjnej w kabinie bolidu,jeżeli spełnione będą odpowiednie ku temu warunki.

  • 31. r31
    • 2011-02-01 15:41:40
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakie znacie dobre strony o F1

  • 32. FAster92
    • 2011-02-01 15:49:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    31 Właśnie na niej jesteś!

  • 33. FAster92
    • 2011-02-01 15:58:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30. Zgred Zen No wiesz ja tylko napisałam to co było w F1 Racing (grudzień) więc nie wiem czy to są brednie . ALE też jest tutaj troszke pokićkane bo najpierw pisze,że "przepisy dopuszczać będą regulację tylnego skrzydła w dowolnym momencie podczas treningów i wyścigu." ale dalej,że w czasie wyścigu NIE bedą dopuszczalne podczas 2 pierwszych okrążeń wyścigu, jak i tak jak wspomniałeś dozwolone przez sędziów i użyte tylko prz stracie 1 sek . To tyle ! UFFF

  • 34. Zgred Zen
    • 2011-02-01 16:00:40
    • *.38.95.200

    Usunięty

  • 35. FAster92
    • 2011-02-01 16:04:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po prostu napisłam tylko ten początek ... i dlatego tyle niezgodnośći co do naszych wypowiedzi . A cy mógł byś mi odp. na moje opszednie pyt. "czy można porównać to ruchome skrzydło do tych, które możemy spodkać np. wVeyronie czy SLS-ie ? Czy to na tej samej zasadzie działa?

  • 36. Zgred Zen
    • 2011-02-01 16:15:44
    • *.38.95.200

    33. FAster92 Tak,,ja nie piszę ,że Ty bredzisz,bo często są błędne informacje na stronach,, Mnie nie chodzi ,aby kogoś krttykować ,tylko zwróciłem uwagę na błędny wpis. Mój też był niedokończony ,bo Twoje ostatnie zdanie jest zgodne z regulaminem i uzupełnia zasady FIA.Pozdro.

  • 37. wiktor.f1.r31
    • 2011-02-01 16:23:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Koledzy czy testy się dzisiaj zakończyły? Jak nie to o której druga część jazd?

  • 38. jasiek15
    • 2011-02-01 16:28:54
    • *.ssp.dialog.net.pl

    od 14.30 czyli juz trwa dawno

  • 39. wiktor.f1.r31
    • 2011-02-01 16:30:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. Sebastian Vettel Red Bull Racing RB7 1:13.769 68
    2. Nico Hulkenberg Force India VJM-03 1:13.938 + 0.169 71
    3. Gary Paffett McLaren MP4-25 1:14.292 + 0.523 76
    4. Fernando Alonso Ferrari F150 1:14.553 + 0.784 74
    5. Kamui Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 2.062 49
    6. Jerome D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.003 + 2.234 59
    7. Paul di Resta Force India VJM-03 1:16.337 + 2.568 14
    8. Rubens Barrichello Williams FW33 1:17.335 + 3.566 35
    9. Vitaly Petrov Lotus Renault GP R31 1:17.424 + 3.655 14
    10. Jaime Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18.260 + 4.491 8
    11. Narain Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.650 + 4.881 38
    12. Nico Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 6.161 9

    Kolejność: pozycja, imię i nazwisko, zespół, czas, strata do pierwszego, okrążenia. Nie wiem czy to już koniec jazdy na dzisiaj i czy to już ostateczna klasyfikacja, więc czy bd dziś jeszcze testy?

  • 40. wiktor.f1.r31
    • 2011-02-01 16:32:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ile trfają testy? Ile godzin?

  • 41. PrzemoS1993
    • 2011-02-01 16:42:54
    • *.play-internet.pl

    http://www.f1fanatic. co.uk/2011/02/01/renaults- radical-front- exit-exhausts-pictured/ wydech lotusa reno

  • 42. faV
    • 2011-02-01 16:48:10
    • *.sta.asta-net.com.pl

    kolejny stracony rok RK w walce o punkty a nie o mistrzostwo... tragedia przepaść...

  • 43. wiktor.f1.r31
    • 2011-02-01 16:54:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ludzie spokojnie. Ten wydech jest genialny, a po drugie nie patrzmy na wyniki testów jak Rusek jeździ. Jutro i w środę Robek pokaże na co stać ten samochód. A i nie zapomnijmy, że bd nowe części na Bahrain. Będzie ok

  • 44. wiktor.f1.r31
    • 2011-02-01 16:59:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy wytłumaczycie mi ile trwają testy dziennie? Ile rano i ile po południu? i od której do której? Proszę

  • 45. FAster92
    • 2011-02-01 17:02:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I O.K pozdrawiam ;)

  • 46. FAster92
    • 2011-02-01 17:06:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    44. Także dołączam się do tej wypowiedz, jeżeli ktoś coś na ten temat wie niech poinformuje .

  • 47. marcin1981
    • 2011-02-01 17:07:47
    • *.231.148.178

    Koniec testów na dzis

  • 48. xdomino996
    • 2011-02-01 17:08:04
    • *.centertel.pl

    43. wiktor.f1.r31@ Naprawde czasami nikt sie nie przejmuje ale ilosciami przejecahnych okr juz tak

  • 49. wiktor.f1.r31
    • 2011-02-01 17:10:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nikt nie wie ile trwają testy czy co?

  • 50. marcin1981
    • 2011-02-01 17:11:03
    • *.231.148.178

    Do 17 juz dzis koniec jutro nasz ROBERCIK

  • 51. wiktor.f1.r31
    • 2011-02-01 17:12:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    48. xdomino996 @ wiem no trochę martwi ilość okrążeń, ale może więcej nie potrzebują? Odpowiecie ile trwają testy?

  • 52. wiktor.f1.r31
    • 2011-02-01 17:14:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    50. marcin1981 @ Dzięki ale do 17.00, czyli od 9.00 do której? i ile przerwy?

  • 53. marcin1981
    • 2011-02-01 17:17:51
    • *.231.148.178

    Tego niestety nie wiem wiem tylko ze do 17.pzdr

  • 54. pjc
    • 2011-02-01 19:07:05
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @faV nie załmuj się. Teraz to są testy.
    Robert dopiero pokaże na co go stać w trakcie sezonu.
    Bądź dobrej myśli i nie siej pesymizmu.

  • 55. pjc
    • 2011-02-01 19:09:27
    • *.warszawa.vectranet.pl

    A poza tym nie wiem na jakiej podstawie tak wnioskujesz.
    Po testach Vitalija i to w pierwszym dniu. No nie żartuj.

  • 56. franko
    • 2011-02-01 23:11:35
    • *.devs.futuro.pl

    Nie rozumiem jak to ma poprawić możliwości wyprzedzania? Skoro wyprzedzający i wyprzedzany użyją ruchomego skrzydła w tym samym momencie to jak to poprawi możliwość wyprzedzania?

  • 57. franko
    • 2011-02-01 23:12:52
    • *.devs.futuro.pl

    Może co najwyżej poprawi osiągi bolidu, ale możliwość wyprzedzania? Chyba,że czegoś nie kumam...

  • 58. tueri
    • 2011-02-01 23:36:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mnie ciekawią Kary, za nie użycie tego cudeńka w niewłaściwym momencie.
    Zna ktoś w tej kwestii regulaminy?

  • 59. tueri
    • 2011-02-01 23:48:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak się tak zastanawiam, to pewnie na bank częsta możliwość używania tego cudeńka np. w ścisku kolumny wydatnie zmniejszy spalanie względem tego pierwszego prowadzącego. Choć to zależy od stopnia wypełnienia toru strefami pozwalającymi na użycie skrzydełka. Do tej pory agresywne czekanie na błąd z tyłu wiązało się z większym zużyciem wszystkiego (silnik, opony, paliwo) teraz przy odpowiedniej jeździe będzie można wykonać manewr wyprzedzania oszczędniej np. bez podkręcania obrotów. To podkręcanie może być wykorzystywane do uciekania powyżej sekundy, ale jak się nie uda to przegrzany silnik zmusi nas do "oddania" pozycji, albo aktywnego blokowania. Jedno jest pewne, znacznie bardziej cenne dla zespołów będzie posiadania dwu równych kierowców, z których jeden będzie odwalał robotę bufora dla drugiego.

  • 60. tueri
    • 2011-02-01 23:54:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Strategia wymiany opon u słabszych zespołów też może być ciekawie podyktowana, by uchwycić się szybszych wyjeżdżających z wymiany. Wszystko, zależy od tego naprawdę ile może być szybsze kółko z pełnym wykorzystaniem skrzydełka z kompletnie nie wykorzystaniem skrzydełka. Jak więcej niż 1sek to będzie piekielnie ciekawie, gdyż strategia wykorzystania tego może być ważniejsza od strategii wymiany opon.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo