komentarze
  • 375. azazel
    • 2011-02-01 16:33:45
    • *.chelm.mm.pl

    372. witam Ja podałem źródło skąd zaczerpnąłem taką informację, teraz Ty mi powiedz po czym wnosisz że jest inaczej.

  • 376. hitme
    • 2011-02-01 16:38:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http://scarbsf1. wordpress.com/2011/02/01 /renault-r31-front-exit-exhausts- fee-explained/
    wszystko o wydechu renault podobno Mclaren ma lepsza wersje tego wydechu

  • 377. witam
    • 2011-02-01 16:41:38
    • Blokada
    • *.unitymediagroup.de

    374. Czytaj ze zrozumieniem., tam nigdzie nie pisze ze skopiowanie bedzie latwiejsze. Pisze tylko o homologacji monokoku a nie o technicznych problemach zwiazanych z przebudowa bolidu ( bo jeszcze nikt nie wie jak to jest zbudowane a caly sekret tkwi pod pokrywa silnika ) takze nie lej wody...

  • 378. domin1515
    • 2011-02-01 16:42:00
    • *.128.17.208.static.crowley.pl

    376 hitme: skad takie info o wydechu maka ?

  • 379. PrzemoS1993
    • 2011-02-01 16:43:17
    • *.play-internet.pl

    http://www.f1fanatic. co.uk/2011/02/01/renaults- radical-front- exit-exhausts-pictured/ wydech lotusa reno

  • 380. Damiangl
    • 2011-02-01 16:45:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @376 - ta, a na jakiej podstawie można w tym momencie stwierdzić czyj system jest lepszy?

  • 381. hitme
    • 2011-02-01 16:47:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    380 to nie moja opinia pisze tylk oco przeczytalem na jakims portalu f1

  • 382. mckarmi2
    • 2011-02-01 16:48:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pewnie na podstawie trójkąta..^^

  • 383. hitme
    • 2011-02-01 16:51:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak czy siak Kubek i VItek usmaza sie w kokpicie :D

  • 384. Mrgaryniusz
    • 2011-02-01 16:53:22
    • *.dynamic.chello.pl

    Wkurzają mnie Ci kierowcy, którzy jeżdżą w starych zespołach. Mogli by zrobić drugą tabelę dla nich, bo tak tylko przeszkadzają.

  • 385. azazel
    • 2011-02-01 16:53:56
    • *.chelm.mm.pl

    377. witam Oczywiście, że przy próbie skopiowania tego systemu mogą się pojawić problemy techniczne i nie każdemu taki wydech może odpowiadać, ale skopiowanie go nie koliduje z regulaminem, tak jak to było w przypadku kanału F i dlatego dla któregoś z zespołów może być to łatwiejsze niż wprowadzenie kanału F.

  • 386. Mrgaryniusz
    • 2011-02-01 16:54:23
    • *.dynamic.chello.pl

    z przyzwyczajenia "ci" napisałem z dużej litery

  • 387. Damiangl
    • 2011-02-01 16:55:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @hitme - wiem, dlatego napisałem "można" a nie "możesz" ;)

  • 388. hitme
    • 2011-02-01 16:55:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http:// www.auto-motor-und-sport.de/formel-1 /renault-auspuffproblem- renaults-auspuffgeheimnis-geloest- 3379186. html

  • 389. hitme
    • 2011-02-01 16:58:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wnioskowac z tego mozna ze Ross brawn pochwala pomysl renalut i pracuje nad tym aby zastosowac go w mercedesie, pisza rowniez ze MClaren ma jeszce bardziej rewolucyjny projekt wydechu

  • 390. witam
    • 2011-02-01 17:06:20
    • Blokada
    • *.unitymediagroup.de

    385. Problem w tym , ze to jest o wiele bardziej skomplikiwane i kosztowne od F-duckt bo musisz caly bolid przekonstruowac pod pokrywa silnika tzn: takze rozklad masy i balastu, kersu a co zatym idzie srodka ciezkosci bolidu. Jednym slowem CALY BOLID!

  • 391. matey89
    • 2011-02-01 17:06:37
    • *.dynamic.chello.pl

    koniec treningu?

  • 392. essien15
    • 2011-02-01 17:08:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    chyba koniec bo wszyscy w boksach sa

  • 393. pipiaro
    • 2011-02-01 17:08:53
    • *.wide-net.pl

    Tyle że wersja wydechu R31 nie musi być wcale ostateczna,może celowo pokazali taki wydech a ostateczny będzie się różnił,To tylko takie moje przypuszczenia ale mocarze Renault sami mówili że bolid w ostatecznej wersji będzie się dosyć różnił.Pożyjemy zobaczymy.

  • 394. hitme
    • 2011-02-01 17:10:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    393. masz racje , zreszta Mclaren pokazał swoj kanal F dopiero w Bahrajnie wiec wszsytko przed nami :)

  • 395. alien_79
    • 2011-02-01 17:12:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe co LR dzisiaj testował, a jeszcze bardziej ciekawi mnie czego jeszcze nie pokazali ;-) Niestety możliwości bolidu zobaczymy dopiero w kwalifikacjach, ew. w ostatnim przed sezonem dniu testów. Mam nadzieję że Robert jutro będzie mógł zrobić więcej kółek, LR zdobędzie w końcu cenne i informacje

  • 396. jsz
    • 2011-02-01 17:43:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wygląda na to, że prędzej czy później większość teamów będzie miała w ten sam sposób rozwiązany wydech co LR. W tym niemieckim artykule mówi o tym Ross Brawn, mówi się też, że MCL pójdzie nawet krok dalej, a na samym końcu sam Newey zaznacza, że ich ostateczny projekt zobaczymy dopiero w Bahrajnie, więc coś jest na rzeczy. Oby LR okazało się w tym wszystkim najlepsze:)

  • 397. Marti
    • 2011-02-01 18:21:08
    • *.tktelekom.pl

    Bolid ładny, malowanie dużo lepsze od zeszłorocznego - nie jest znowu zmatowiały, ma fajny połysk i tym razem wygląda na srebrny - ad. Master666 ;-)))

  • 398. pjc
    • 2011-02-01 18:55:42
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @Marti odwykłem od tych komentarzy w czasie testów. Istna wolna amerykanka.
    Pozdr.

  • 399. sever
    • 2011-02-01 19:11:14
    • *.sky24.pl

    Jestem ciekaw co takiego podoba się zdecydowanej większości w R31 ? Mercedes moim skromnym zdaniem jest na razie najładniejszy.

  • 400. pjc
    • 2011-02-01 19:18:27
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @sever fakt jest najładniejszy.
    A w R31? Może nawiązanie do dawnych barw.

  • 401. Marti
    • 2011-02-01 19:35:08
    • *.tktelekom.pl

    @398. pjc :)))
    Niestety jak co roku o tej porze mamy wysyp użytkowników na forum - za miesiąc wszystko wróci do normy :) niby człowiek powinien się cieszyć, że zainteresowanie F1 w kraju rośnie, ale jak widzę niektóre komentarze, to ręce opadają. Widać, że dzieci mają ferie i zamiast iść na sanki lub łyżwy, to sterczą przed kompem i się nudzą ;)
    Myślę, że redaktorzy przed rozpoczęciem kolejnych testów klepną odpowiednie info, pod którym będą zamieszczane opinie komentujące testy. W zeszłym roku tak było i się sprawdziło - cały "bajzel" był w jednym miejscu.
    Pozdro :)

  • 402. Blaz
    • 2011-02-01 20:41:38
    • *.sileman.net.pl

    @pjc @server
    Mnie tam ten Mercedes przypomina Benettona jak Michael tam jeżdził. Jak go zobaczyłem dosłownie jak bym miał deja vu

  • 403. sever
    • 2011-02-01 21:05:41
    • *.centertel.pl

    @Blaz w końcu ten sam konstruktor:-)

  • 404. Blaz
    • 2011-02-01 22:55:11
    • *.sileman.net.pl

    403. sever - dokładnie o to mi chodziło :)

  • 405. pjc
    • 2011-02-02 13:48:18
    • *.244.91.2

    @Blaz no fakt ale który model miałeś na myśli.
    B193?
    Trochę podobieństw rzeczywiście widać(wizualnie) - no i driver ten sam:)

    Mnie z kolei nowy airbox Ferrari skojarzył się z modelem Brabhama BT60Y z 1991r. :)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo