komentarze
  • 1. atomic
    • 2011-01-28 15:05:24
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no brawo kempa007, pełne szaleństwo .

  • 2. Kotoski
    • 2011-01-28 15:28:50
    • *.play-internet.pl

    Jak to jest nowy bolid to ja jestem święty on jest prawie identyczny jak z 2010 tylko niema f-duck i zmieniło się tylnie skrzydło i dyfuzor a po zatym wszystko takie same ,a jeszcze lekko barwy się zmieniły.

  • 3. ziyon
    • 2011-01-28 15:29:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Paskudztwo bleleeee... L-R ładniejszy.... ];-)

  • 4. cwirus92
    • 2011-01-28 15:51:27
    • *.dynamic.chello.pl

    no nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia ; ]

  • 5. poncki
    • 2011-01-28 15:53:29
    • *.e-wro.net.pl

    Inne mocowanie lusterek, nosek jest lekko zadarty ku górze, inny wydech.
    Poza tym wydaje się krótszy niż F10.
    Wiadomo, że w Bahrajnie zobaczymy co innego :)

  • 6. Crousenn
    • 2011-01-28 16:01:49
    • *.bialystok.vectranet.pl

    Jakby go pomalowali na różowo to każdy dostrzegłby zmiany. Wiadomo, że to nowa konstrukcja. Chciałbym zobaczyć porównanie zdjęciowe F150 i F10, najlepiej będzie widać zmiany nadwozia. A pomijając to to napchali pewnie tam nowej elektryki ze względu na KERS.

  • 7. keke_kamil
    • 2011-01-28 16:04:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    aby wymiatol ;]

  • 8. david9
    • 2011-01-28 17:24:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jak dlamnie wygląda kozacko niewiem czego się spodziewali co niektórzy, że tacy rozczarowani chyba było do przewidzenia ze nagłych nie wiadomo jakich zmian nie będzie w aerodynamice pozatym za zdjęcia to co my sobie możemy ocenić czy to będzie dobre czynie dobre

  • 9. GoQu
    • 2011-01-28 17:53:00
    • *.cdma.centertel.pl

    Jeszcze 1.5 miesiaca ! ; )

  • 10. TenTypTramwaj
    • 2011-01-28 19:33:04
    • *.dynamic.chello.pl

    jak dla mnie jest piękny. w minionym sezonie F10 było najładniejsze z całej stawki. no i jawne odniesienie do Marlboro...

  • 11. Polak477
    • 2011-01-28 20:15:03
    • *.pppoe.covernet.pl

    Dokładnie to samo mówiliście do F10 w stosunku do F60. Taki sam, nic się nie zmieniło, a bolid z połowy stawki wrócił na 3 miejsce, a i niewiele zabrakło do mistrzostwa kierowców. Jak dla mnie ładny. Jest sporo drobnych zmian w aerodynamice z zewnątrz. Najwięcej na pewno zmieniło się w środku i pod spodem, czego nie widzicie, a w ogóle to początki przyszłego bolidu to zobaczymy na testach, a prawdziwy kształt będzie znany dopiero w Bahrajnie.

  • 12. pjc
    • 2011-01-28 20:44:56
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @Crousenn no to masz : http:// www.flickr.com/ photos/45313042@ N08/ 5395941918/

  • 13. pjc
    • 2011-01-28 21:09:06
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Poza tym zastanawia mnie czy oni może w trakcie sezonu nie będą chcieli zrobić "airbox-a" podobnego do tego z modelu W01 Meredesa.

  • 14. kukus
    • 2011-01-28 21:30:12
    • *.chello.nl

    Extra prezentacja,czekam z niecierpliwością na reszte.
    A tak na boku to czy nie miało być dyfuzorów czy podwójnych dyfuzorów ??

  • 15. elin
    • 2011-01-28 22:23:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    11. Polak477 - F60 zdecydowanie nie był udaną konstrukcją, ale bolidem z połowy stawki też raczej nie ... ;-). Ferrari w 2009 zajęło 4 miejsce w konstruktorach, przegrywając z McLarenem tylko jednym punktem. Co nie jest aż tak złym wynikiem, zwłaszcza, że od GP Węgier zespół zaprzestał prac nad F60, koncentrując się na F10 ( który z kolei był rozwijany do samego końca 2010 ). I punktował już tylko jednym kierowcą po wypadku Massy.
    Czyli stwierdzenie - " z połowy stawki wrócił na 3 miejsce " jest chyba trochę przesadzone ;-).

  • 16. frg1pl
    • 2011-01-29 06:41:09
    • *.rzeszow.mm.pl

    Ciekawe ile kosztuje to cudo i czy można zamontowac w nim kratkę...

  • 17. kempa007
    • 2011-01-29 10:21:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    14. kukus dyfuzory beda, ale zakaz jest stosowania podwojnych.

  • 18. Polak477
    • 2011-01-29 11:37:30
    • *.pppoe.covernet.pl

    15. Tak, ale przez dużą część sezonu było na prawdę kiepsko i Ferrari miało tylko przebłyski dzięki Raikkonenowi, który dzięki genialnym startom przesuwał się na podium z 6, czy 8 miejsca, tak więc rzeczywiste miejsce Ferrari było gdzieś tam w środku, a to dzięki kierowcy zdobyli te 4 miejsce ;). No i jeszcze czasami były przebłyski na niektórych torach, SPA, czy Monako wyszło im dobrze. A McLaren też jakiś świetny nie był, pod koniec sezonu zaliczył serię przebłysków i zdobył sporo punkcików :).

  • 19. r31
    • 2011-01-29 12:19:27
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A teraz zupełnie inny temat chciałbym sie zapytać czy ktoś z was wygrał w tych zdrapkach z Kubicą

  • 20. rev
    • 2011-01-29 14:18:59
    • *.8.27.91

    Spójrzcie na logo Ferrari na centralnym wlocie powietrza - kolejny wyrafinowany zabieg socjotechniczny ;) Wg mnie jeszcze lepszy niż św. pamięci paski.

  • 21. frg1pl
    • 2011-01-29 14:40:01
    • *.rzeszow.mm.pl

    20. Paski nie zeszły z tego świata. Po tej aferze w wyniku której te paski zostały przedstawione całemu światu jako reklama marlboro - zaczęły one występować w telewizji w reklamach fiata. Można fajnie?

  • 22. nolte
    • 2011-01-29 22:52:46
    • *.acn.waw.pl

    każdą szczelinę w nadwoziu biorę za f-duct, zwłaszcza tą na czubku nosa...

  • 23. Zgred Zen
    • 2011-01-30 00:59:34
    • *.38.95.200

    2. Kotoski Różni się i to dużo.Szczególnie przód który jest zdecydowanie wyższy.Kokpit też,ale niewiele.Ma lusterka na kokpicie.Ma szerszy rozstaw tylnej osi no i jest nieznacznie krótszy niż poprzednik..Sam tył jest nieznacznie wyższy i wydaje mi się,ze w przednim zawieszeniu są też zmiany.To chyba niemało.

  • 24. pipek
    • 2011-01-30 09:17:20
    • Blokada
    • *.cdma.centertel.pl

    Usunięty

  • 25. Polak477
    • 2011-01-30 12:18:59
    • *.pppoe.covernet.pl

    f1fanatic . co . uk / 2011 / 01 /28/2011-ferrari - f150 - and-2010-ferrari-f10-side-by - side Tutaj macie porównanie, bardzo dużo zmian, tylko nie wiem dlaczego F150 przypomina mi bardziej F60 niż F10, ale może to tylko złudzenie, chociaż na pewno w kokpicie tunele aerodynamiczne są podobne i właśnie w F10 zmienili je na takie w kształt serc, a w F150 znowu wrócili do prostych.

  • 26. Zgred Zen
    • 2011-01-30 14:20:57
    • *.38.95.200

    Na f1talks.pl jest zdjęcie suwak /w trzech ujęciach/ przy pomocy którego możemy porównać w dowolnym punkcie zmiany w bolidach w sezonie 2011 i 2010.Naprawdę warto to ogladnąc,bo takie zdjęcia suwaki będą ponoć dla każdego bolidu.

  • 27. mack88
    • 2011-01-30 16:16:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak dla mnie rewelacja,ferrari to zawsze byla potęga tylko kiedy zobaczymy w nim kubice

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo