komentarze
  • 1. maniak300
    • 2011-01-11 08:59:56
    • *.ssp.dialog.net.pl

    I cos takiego ma brac udzial w sezonie Krolowej Sportow Motorowych? To nawet nie jest bolid F1 tylko bolid... HRT

  • 2. Gosu
    • 2011-01-11 09:08:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    1. maniak300 to jest bolid który nie gwarantuje sukcesu w serii GP2, więc o czym tu mowa. Podejście do tematu ten zespół ma lamerskie ...

  • 3. pjc
    • 2011-01-11 09:14:28
    • *.244.91.2

    Moim zdaniem to oznacza dla nich jedno: sam koniec stawki w 2011 i problemy z zakwalifikowaniem się do wyścigów.
    I do tego jeszcze ten Narain.

  • 4. pjc
    • 2011-01-11 09:16:46
    • *.244.91.2

    Wydaje mi się,że ten zespół zostanie sprzedany jeszcze przed początkiem sezonu.

  • 5. Gumis_81
    • 2011-01-11 09:18:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobrze że wprowadzili zasadę 107% bo coś mi się zdaję że chyba co weekend nie będą się łapać w tych 107% najlepszego czasu więc nie będą przeszkadzać w wyścigu a jak nie będą uczestniczyć w wyścigu to szybko będą musieli sprzedać zespół bo nie będą mieć pewnie za co jeździć na kolejne GP tylko czy ktoś to w ogóle kupi? Pewnie kupi ale tylko dla miejsca w stawce, może Ferrari aby mieć platformę testową dla swoich silników i usprawnień mechanicznych?

  • 6. michalk56
    • 2011-01-11 09:41:24
    • *.120.225.195.static.bait.pl

    Ale kicha! wywalić ich z F1 i dać szanse nowej ekipie

  • 7. radzix
    • 2011-01-11 09:45:00
    • *.ip.netia.com.pl

    żenada a nie F1! do widzenia Państwu!

  • 8. Wierny Kibic
    • 2011-01-11 10:22:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hmm... dziwne, miałem nadzieje, że będą mieli nową konstrukcje. Wygląda na to, że znów będą tracić do czołówki od 4 do 8 sekund na okrążeniu :( ... a może i nie?

  • 9. michael151
    • 2011-01-11 10:27:11
    • *.a2c-net234.astra2connect.com

    @4 Może sprzedać to chcą, ale kto kupi zespół z bolidem, który będzie tracić pewnie ze 3s do Virgin czy TL?

    Prawda jest taka, że HRT tonie w długach. Nawet na bycie członkiem FOTA ich nie stać, a co dopiero na ściganie się. Zdaje mi się, że jak ich nikt nie kupi w 2011 to odejdą. I wreszcie nie będzie dublowanych kierowców już po 10 okrążeniach...

  • 10. Taiyou
    • 2011-01-11 10:47:35
    • *.dynamic.chello.pl

    @9 Tu się z tobą zgodze, moim zdaniem to Kolles sam sobie takimi tekstami jak ostatnio zalicza solidny strzał w stopę, przecież nikt nie będzie chciał wspierać zespołu którego nie stać na budowę nowego bolidy, a zwłaszcza po gadce że "byłyby poprawki, jakby sponsorzy kierowców dali kase"
    Ten zespół to już nawet nie jest śmieszny, to jedna wielka żenada..

  • 11. kam39
    • 2011-01-11 11:11:21
    • *.lukman.pl

    po kiego grzyba to coś jeszcze jeździ w F1!!!

  • 12. mazur81
    • 2011-01-11 12:18:57
    • *.236.spine.pl

    Powinni sobie pogratulować i uścisnąć ręce razem z USF1, podobny stopień profesjonalizmu i zaangażowania :/

    ps. Kam39 Fajna data i czas posta :) Tylko dwójka na końcu trochę bruździ ;P

  • 13. BLOO
    • 2011-01-11 12:28:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W pewnym momencie sezonu 2010 stwierdziłem że nie są tacy źli i wyglada na to ze w sezonie 2011 szykuje sie progres. Odwołuję to . Mam nadzieje że zasada 107% nie dopuści do niszczenia widowiska

  • 14. patrolek23
    • 2011-01-11 13:37:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeszcze niedawno HRT chwaliło sie, że rozwój bolidu idzie pałną parą. Wtedy podejrzewałem, że to nie prawda - a gadka miała na celu podniesienie potencjalnej wartości zespołu przed jego sprzedażą. Ale po tej wiadomości to nie wiem czy znajdzie sie jakiś chetny :D Za darmo może by i wzieli.

  • 15. Damiangl
    • 2011-01-11 16:00:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale żal. Na moje oko, nie dotrwają do końca sezonu.

  • 16. athelas
    • 2011-01-11 16:05:24
    • *.strong-pc.com

    Potwierdza się tylko to, co gdzieś już chyba pisałem. Team Lotus traktuje swoje szanse na walkę w przyszłości poważnie, Virgin też sobie jakoś radzi, a HRT po prostu chce dać szanse kierowcom na pojeżdżenie sobie trochę kółek za pieniądze. Teraz zasada 107% skróci o 1,5h czas na jazdę. To jest bez sensu, Bernie Eclestone miał rację - jak kogoś na jazdę w F1 nie stać, to nie powinien jeździć.

  • 17. Kojag
    • 2011-01-11 16:11:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Panie Boże, proszę Cię, abyś zesłał na Ziemię inwestora, który miłując bliźnich zlituje się nad losem tego teamu i zdecyguje się go zakupić przed nowym sezonem. Amen.

  • 18. pawel666
    • 2011-01-11 16:23:27
    • *.t19.ds.pwr.wroc.pl

    po prostu ten bolid jest tak dobry ze nie trzeba budować↑ nowego, ani tez tego poprawiać:D

  • 19. lechart
    • 2011-01-11 16:27:05
    • *.olsztyn.mm.pl

    HRT to słaby zespół, ale jak widać z artykułów na tym forum, potrafi robić wiele szumu wokół siebie ....... :))) Zatem zamiast głośno płakać nad swoją nędzną sytuacją finansową, powinni równie operatywnie poszukać sponsorów.

  • 20. Cypriano
    • 2011-01-11 17:24:28
    • *.icpnet.pl

    za rok owsiak bedzie na nich zbierał

  • 21. wpiszlogin
    • 2011-01-11 17:36:18
    • *.adsl.inetia.pl

    20. Cypriano - dobry koment.

    Od siebie dodam, ze bardzo kibicowalem temu teamowi. Podobalo mi sie, ze maja jakies ambicje, zeby wyciagnac zespol z totalnej kupy. Niestety po zerwaniu umowy z toyota bylo dla mnie oczywiste, ze hrt stacza sie po rowni pochylej, bo zbyt malo czasu zostalo na zbudowanie bolidu. coz... cale szczescie zasada 107% oszczedzi nam kibicom troche tego zenujacego show.

  • 22. mazur81
    • 2011-01-11 18:12:04
    • *.236.spine.pl

    Szczerze to nie wiem czemu wszyscy takie nadzieje pokładacie w regule 107%... Na przeciętnym kółku to jest od 5 do 7 sek. Jak myślicie na ilu torach będą aż tyle wolniejsi?? moim zdaniem na niewielu. wystarczy przeanalizować poprzedni sezon. Zasada 105 lub nawet 104% to było by sensowne moim zdaniem. Może ananas przyjdzie z pomocą i klepnie jakieś statystyki...?

  • 23. pz0
    • 2011-01-11 20:39:07
    • *.1.92.188

    ale stary bolid w nowym sezonie to norma. Czemu wszyscy tak się podniecają? ForceIndia jeździło jeszcze w wieloletnim bolidzie Jordana, dopiero w bodaj 2009 roku wypuścili nową konstrukcję bo starej już się nie dało przystosować do nowych przepisów.

  • 24. miszalajew
    • 2011-01-11 20:59:53
    • *.play-internet.pl

    HRT nie jest jeszcze takie słabe. Nie pamiętam dokładnie, ale w latach 90. był kierowca, który w kwalifikacjach stracił ponad 400s do czasu PP. Na Imoli chyba

  • 25. patrolek23
    • 2011-01-11 21:18:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    miszalajew - wyścig sie już dawno skończył, wszyscy poszli do domu, a on ciągle jechał, bo musiał wyrobić norme.

  • 26. patrolek23
    • 2011-01-11 21:26:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W 2010r. dla HRT kasy wystarczyło tylko na przeżycie i na paliwo do bolidu. Patrząc z perspektywy, to i tak nieźle, że dociągneli do końca sezonu i jak dotąd nie słychać, żeby nie zamierzali wystartować w kolejnym. Jednak czego można sie spodziewać po zespole, w którym cienko z finansowaniem, a w tej dyscyplinie kasa to podstawa. Jedyny dla nich ratunek to sprzedaż zespołu, bo wątpie, żeby ktoś chciałby w obecnej sytacji ich zasponsorować. Nie smarujesz - nie jedziesz.

  • 27. do_dyska
    • 2011-01-12 01:27:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    plany Maxa Mosleya spełniły się
    tanie ekipy w F1
    żenada
    gdzie będzie F1 za dziesięć lat?

  • 28. athelas
    • 2011-01-16 15:25:04
    • *.strong-pc.com

    22. W tym sezonie, owszem, tylko 5 razy ktoś z HRT by nie startował, a raz obaj kierowcy tego zespołu nie pojechali by w wyścigu. Ale w tym sezonie coś czuję, że będzie u nich jeszcze gorzej. A 8 sekund straty w Bahrajnie wcale nie jest takie nie możliwe...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo