komentarze
  • 1. gregn
    • 2011-01-03 12:41:33
    • *.137.118.4

    Taki młody kierowca w 3cim bolidzie mógłby od czasu do czasu sporo namieszać. Jestem zdecydowanie za takim rozwiązaniem, lepsze to niż balast w postaci HRT czy Virgin.
    Do tego dodałbym ograniczenie do 20 bolidów w samym wyścigu, żeby nie było za prosto.

  • 2. Zgred Zen
    • 2011-01-03 12:41:58
    • *.38.95.200

    Moim zdaniem,przy tej liczbie teamów jest to nierealne.Czesto w kwalifikacjach a szczególnie w Q1 są problemy na niektórych torach z blokowaniem się zawodników,co widać szczególnie w GP Monako,gdzie przy obecnej ilości zespołów rozważano przecież przeprowadzenioe kwalifiikacji na dwie tury.
    A terqaz prośba do Admina,dzisiaj są 42 urodziny Schumachera i z tej okazji warto by przypomnieć Jego dokonania w F_1,bo to przecież najbardziej utytułowany zawodnik Formuły.
    Sto lat Michael !!!!

  • 3. atomic
    • 2011-01-03 12:51:35
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2@zapewne zaraz nam przypomną użytkownicy o "dokonaniach" msch . ja życzę mu nawiązania walki z czołówką w 2011 i żeby nie odpuszczał - jak zawsze

  • 4. theadzik
    • 2011-01-03 13:25:30
    • *.net.stream.pl

    @2 - Dać każdemu tylko 1 okrążenie na zdobycie jak najlepszego czasu i po sprawie ;)

  • 5. Zjarany
    • 2011-01-03 13:26:41
    • Blokada
    • *.legnica.vectranet.pl

    To jest nierealne przy tej liczbie teamów po za tym w takim układzie starczyły by 2 teamy które by odstawały od reszty stawki konstrukcją bolidu aby inni nie mieli żadnych szans na zdobycie podium. Co do dania szansy młodym to przecież mają szansę się wykazać w Formule 2 natomiast Formula 1 zawsze była czołówką najlepszych kierowców świata. Jestem bezdyskusyjnie na NIE a pomysł pana Jos Verstappen jest adekwatny do jego wyników kiedy to jeszcze jeździł.

  • 6. marcinos
    • 2011-01-03 13:27:28
    • *.play-internet.pl

    Zamiast trzeciego bolidu powinny wrócić testy.
    A dla dziadka wszystkiego dobrego,choć nie lubię gbura.

  • 7. Zjarany
    • 2011-01-03 13:27:39
    • Blokada
    • *.legnica.vectranet.pl

    PS. Sto lat Michael !

  • 8. Siffredi
    • 2011-01-03 13:43:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    „Prasłowiańska grusza chroni w swych konarach plebejskiego uciekiniera. Zróbcie mi przebitkę zająca na gruszy... Nie, nie! Zamieńcie go na psa! Zamieńcie go na psa. Niech on się odszczekuje swoim prześladowcom z pańskiego dworu. Niech on nie miauczy... "

  • 9. beltzaboob
    • 2011-01-03 14:00:02
    • *.centertel.pl

    @8Siffred. I nieprawdą jest, jakoby dach nad łóżkami przeciekał, tym bardziej, że prawie w ogóle nie padało..
    Prawda czasów , prawda ekranu...
    Nic dodać.
    Pozdr!

  • 10. Jaro75
    • 2011-01-03 14:50:20
    • *.tktelekom.pl

    Tak to wygląda jak by sami emeryci wchodzili do F1 :)
    No Heloooooooooooo !!! Bez jaj z tym wiekiem !!

    Zrobią trzeciego to ten czwarty będzie też chciał...
    Lepiej niech myślą o klarownych przepisach a nie o głupotach.

  • 11. mariusz199734
    • 2011-01-03 15:03:05
    • *.56.157.217

    Jakby już sie uchwalono to można by było zrobić ,że najpierw na pokonanie Q1 maja pierwsi kierowcy potem drudzy i trzeci ale wedlug mnie pomysl z 3 bolidami -niee

  • 12. pjc
    • 2011-01-03 15:06:40
    • *.244.91.2

    Widać stare pomysły wracają.
    Tak zerknąłem sobie w stare statystyki sezonu 1978r. Np. w Gp Argentyny widnieją tam po trzy bolidy zespołów Lotus,McLaren.
    Ekip biorących udział w sezonie było 19 !
    Tam dopiero był tłok.

  • 13. Grzesiek 12.
    • 2011-01-03 15:09:57
    • *.182.47.169.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Durnowaty pomysł z trzecim bolidem ....
    Na szczęście .... mało realny ;)

  • 14. saint77
    • 2011-01-03 15:22:28
    • *.ssp.dialog.net.pl

    12 zespołów - 36 bolidów.
    Wyobraźcie sobie wyścig w Monako. Albo Singapurze....
    Nie mówiąc już o kwalifikacjach.
    Poza tym nie wszystkie zespoły będzie na to stać więc pogłębi się różnica pomiędzy czołówką a resztą "świata". Jak będzie liczona punktacja dla zespołów, skoro jedni będą mieli 3 bolidy a inni 2 w stawce? I nie zgadzam się z tym, że będzie niewiele więcej kosztów.

  • 15. MARTINWTCC
    • 2011-01-03 16:25:37
    • *.adsl.inetia.pl

    dobry pomysl ale kwalifikacje trzeba by jakos ustalic co jest mozliwe a liczbe kierowcow okreslic do 25-26 nie jest to za duzo a zawsze 1-2 mlodych kierowcow na pewno by sie dostalo przy 24 podstawowych bolidach

  • 16. Piotre_k
    • 2011-01-03 17:32:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnóstwo młodych dostaje właśnie szansę w F1: Hulkenberg, Pietrow, Alguersuari, Vettel, Maldonado, Kobayashi, di Grassi, d'Ambrosio, Perez, Buemi, wcześniej Hamilton, Rosberg, Kubica. Komuś jeszcze mało!? W F1 jest taka obsesja na punkcie wieku, że wielu oczekuje od Webbera, który ma ledwo 34 lata, żeby kończył już karierę! Jeśli zespół chce dać pojeździć żółtodziobowi ma na to piątek. A 3 bolidy trzech najlepszych zespołów oznaczałoby, że pierwsza dziewiątka będzie przeważnie zaklepana, a wszyscy pozostali będą walczyć o punkt za 10 miejsce. Doprawdy fascynująca perspektywa...

  • 17. seb_1746
    • 2011-01-03 18:49:22
    • *.lukman.pl

    więcej takich pomysłów to oglądalność spadnie, no chyba że zrobią trzeci bolid do lat 17 i zatrudnią Justina Biebera- on zapewni oglądalność fanek z podstawówki i gimnazjum

  • 18. Kostek89
    • 2011-01-03 19:42:55
    • *.ostrog.net.pl

    trzeci kierowca do lat 20 to byloby wmiare rozsadne ale kierowcow na torze jest juz dosc wiec mowy o trzecim nawet nie ma, darujcie to sobie, skupcie sie na sezonie ktory sie zbliza a nie piszcie bzdur i 3 kierowcy bo nie ma takiej opcji by to weszlo w zycie

  • 19. Kojag
    • 2011-01-03 20:12:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    17. W F1 potrzebny jest właśnie taki Bieber, który sprowadzi i wychowa nam nowe pokolenie Pit Babes!

    Trzeci bolid to bardzo dobry pomysł, więcej kierowców dostanie szanse, będzie większa konkurencja, zespoły będą szybciej się rozwijać. Ograniczenie wiekowe nie jest jednak dobre. Przy trzeciech bolidach potrzebne byłyby jedynie zmiany w zasadach kwalifikacji. Jakieś ograniczenie do na przykład 25 bolidów na starcie. A kwalifikacje mogłyby wyglądać tak, że kierowcy są puszczani co 45 sekund, jadą jedno kółko, według odwróconej kolejności z trzeciej sesji treningowej, a potem druga seria. Każdy miałby przejechane dwa kółka w kwalifikacjach, czyli tyle i ile najczęściej jeżdżą w Q3.
    Wszystko jest przecież do ustalenia.

  • 20. Piotre_k
    • 2011-01-03 20:59:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kojag: więcej kierowców dostanie szanse na co? Na przejeżdżenie jednego sezonu i ustąpienie miejsca kolejnemu młodemu, któremu trzeba "dać szansę"? Jak w Williamsie w tym roku? Takie coś uniemożliwiłoby właściwie zagrzanie na dłużej miejsca w F1 żadnemu z młodych kierowców, bo przecież w kolejce po swoją "szansę" już stoją następni.

  • 21. alert119
    • 2011-01-04 00:03:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    19. Kierowcy puszczani co 45s? Też kiedyś tak myślałem, ale jak wiadomo wszystko ma wady, a co w tym przypadku? A mianowicie to, że jak zacznie lać podczas kwalifikacji, to np. połowa kierowców, która jeszcze nie przejechała swoje okrążenia, nie zniosła by tego, że poprzednicy przejechali okrążenia na czysto a oni muszą na mokro. I tak samo działa to odwrotnie. Zaczną na mokrą, a w międzyczasie tor się wysuszy i jest lepiej, a wtedy ci co zaczęli, będą narzekać. A teraz to co napisze będzie trochę absurdalne, ale możliwe, a mam na myśli to, że jak pogoda zrobi coś takiego: 5 minut deszczu, 3 min bez opadów i znowu 3 min deszczu i tak dalej... to chyba nie muszę mówić co by się stało ;P

  • 22. modafi
    • 2011-01-04 07:42:53
    • *.153.158.115

    Moim zdaniem tacy trzy bolidy jeździłyby aż do kwalifikacji (oczywiście trzeba by to jakoś rozwiązać by nie było tłoku), a w wyścigu nie jechałby ten bolid z najgorszym czasem w kwalifikacjach.

  • 23. modafi
    • 2011-01-04 07:43:13
    • *.153.158.115

    *takie trzy

  • 24. seb_1746
    • 2011-01-04 11:37:08
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a może powinni wprowadzić parytet i trzeci bolid wyłącznie dla kobiet?!

  • 25. Pawekn
    • 2011-01-04 11:58:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Według mnie tę sprawę można rozwiązać w następujący sposób:
    Stworzyć serię wyścigową dla młodych i każdy team wystawiałby tam dwa bolidy i ścigali by się oni na 50% dystansu wyścigowego właściwej F1. Koszty w tym wypadku nie były by za duże.
    A dodatkowo można dać szanse kobietom w tej serii.

  • 26. koal007
    • 2011-01-04 13:44:26
    • *.speed-transfer.mm.pl

    Czemu Bule wygrały w tym roku? Jednym z powodów jest umiejętność obejścia przepisów. Mają swój zespół testowy. Toro Roso. Jeżdżą w nim młode chłopaki, po testują sobie dla Bula i mają radochę bo są w F1. A Bule wkładają do wózka przetestowane rozwiązania i są z przodu. Można? Można! Zresztą w tym roku podobnie pewnie zrobi Ferrari i też będzie miało 2 wózki testowe pod porządnym amerykańskim szyldem.

  • 27. athelas
    • 2011-01-04 18:11:24
    • *.strong-pc.com

    26. Tylko plan wysypał, bo bolidy nie mogą być z jednej fabryki. A poza tym, to ja nie widzę nic złego w tym układzie teamów. Lotus mam nadzieje zrobi coś podobnego...

  • 28. Pawekn
    • 2011-01-04 19:54:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @27 Team Lotus i Lotus Renault GP Team to dwie rożne bajki tyle co je łączy to człon "Lotus" w nazwie.

  • 29. pz0
    • 2011-01-04 22:56:08
    • *.1.92.188

    Trzeci bolid dla juniorów, czwarty dla kobiet, piąty dla juniorek.
    Co za brednie z tym trzecim bolidem? Ferrari w końcu niestety przepcha ten swój pomysł.Będzie parodia wyścigów. Np. Trzy RedBulle na przedzie, dwaj odjeżdżają, a junior blokuje stawkę i w parę kółek robi im minutę przewagi. Po byku emocje. Chcą juniorów to niech jeżdżą po trzy bolidy ale w piątek, albo jeden z piątkowych treningów przeznaczyć wyłącznie dla testerów.

  • 30. Kojag
    • 2011-01-04 22:59:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    20. Więcej kierowców dostanie szanse na starty, żeby właśnie nie było takiej sytuacji jak z Hulkenbergiem, który prawdopodobnie przezimuje sezon na ławie... Napisałem wszak, że nie powinno być limitu wieku. Chyba niezbyt to zrozumiałeś...

  • 31. Maximiliana
    • 2011-01-06 00:08:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pan Jos chce, żeby jego synek wszedł do F1 :)
    Jeszcze 2-3 lata i bedzie drugi Verstappen w formule


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo