komentarze
  • 4. kierowca
    • 2010-11-21 16:06:28
    • *.tsm.tarnobrzeg.pl

    bez przesady, korea wcale zla nie jest. wbrew pozorom to jeden z najfajniejszych torów.

  • 5. athelas
    • 2010-11-21 16:15:37
    • *.strong-pc.com

    4. Mowa bardziej o Chinach - Korea ma naprawdę fajny tor. I może by GP europy w Rzymie, a Walencja na GP Hiszpanii - kierowcy mogą jeździć z zamkniętymi oczami, tak obeznany tor... Wymieniać mógłby się też Singapur z jakimś torem...

    Ale Monza, Spa, Monte Carlo to tory które po prostu muszą być w kalendarzu. Nie mogę sobie wyobrazić sezonu bez jednego z tych torów.

  • 6. athelas
    • 2010-11-21 16:16:07
    • *.strong-pc.com

    Przepraszam, z zamkniętymi oczami chodziło mi o Catalunye, żeby ją wywalić ;)

  • 7. FAster92
    • 2010-11-21 16:53:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widzę,że dyskusja dotyczy GP Hiszpanii . Wg. mnie Catalunya jest nudnym torem , więcej rywalizacji można zobzczyć na ulicznym torzew Walencji. Chciałabym aby w F1 zabrali się za "odnawianie" tych starych torów, uliczne wyścigi ... będzie ich za dużo ;) F1 bez Monzy nie istnieje( wg. mnie ) przecież to ŚWIĄTYNIA PRĘDKOŚCI ;) FORZA FERRARI !

  • 8. Aloti
    • 2010-11-21 17:16:20
    • *.wroc.one.pl

    haha F1 bez monzy to tak samo jak F1 bez Ferrari

  • 9. Lis-Witalis
    • 2010-11-21 17:16:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 10. Igor
    • 2010-11-21 17:36:28
    • *.116.132.156

    Proszę o wyścig w USA, Bahrajn w starej konfiguracji (chyba już będzie), Abu Zabi zaś w nowej. Dodajcie północną pętlę zamiast GP Niemiec tych, co były w ostatnich latach. A jak dla mnie możecie zabierać Turcję, Chiny, Katalonię...

  • 11. pawlak3
    • 2010-11-21 17:38:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zgadzam się z przedmówcami: wypierniczyć Catalunya'e i zrobić GP Hiszpanii w Walencji (i tam kilka kosmetycznych zmian) a wtedy GP Europy w Rzymie, Monzę zostawić w spokoju, bo to jedyny tor, na którym można w miarę pokazać, to czym z założenia miała być F1, czyli prędkość

    trochę zbaczając z tematu, to niezbyt podobają mi się tory, które wymagają takiego ustawienia bolidu, że ledwo osiąga 300 km/h (oczywiście wyjątkiem jest Monako); winne są tu też przepisy, które ustalają takie silniki jakie są... no ale to raczej prędko nie zostanie zmienione (wiem, że od 2013 mają być nowe silniki, ale pod względem maks. prędkości chyba wiele nie zmienią)

  • 12. Juzek Banan
    • 2010-11-21 17:40:09
    • *.cdma.centertel.pl

    Monza, Spa, Monte Carlo te tory po prostu musza byc

  • 13. seb_1746
    • 2010-11-21 18:36:25
    • *.lukman.pl

    Imoli już od kilku lat nie ma, a przecież to "Autodromo Enzo e Dino Ferrari" !!!

  • 14. konradosf1
    • 2010-11-21 18:40:13
    • *.opera-mini.net

    f1 bez monzy spa i monaco jest jak kanapka bez chleba. Nawet Tilke nie stworzy takiego toru jak ten we Włoszech. Wyrzucić można Barcelonę Turcję Chiny Bahrajn.

  • 15. konradosf1
    • 2010-11-21 18:41:41
    • *.opera-mini.net

    @13 fakt Imola mogłaby wrócić

  • 16. pawlak3
    • 2010-11-21 18:46:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    właśnie mi się przypomniała pewna idea: było GP San Marino, chociaż tor (Imola) leży we Włoszech, to teraz rzymskie GP można by nazwac GP Watykanu ;] może się papież zgodzi ;p

  • 17. seb_1746
    • 2010-11-21 18:52:56
    • *.lukman.pl

    16. pawlak3- ale wtedy to chyba bolidy powinny jeździć wokół bazyliki św. Piotra

  • 18. songohu
    • 2010-11-21 19:08:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Spa, Monza, Interlagos, Monte Carlo, Fuji - dla mnie jak zniknie nawet jeden z tych z tych torów F1 przestanie istnieć ...

  • 19. azazel
    • 2010-11-21 19:18:34
    • *.chelm.mm.pl

    18. songohu Fuji? Tego toru nie ma od 2 lat w kalendarzu... Chyba, że miałeś na myśli Suzukę, to inna sprawa.

  • 20. seb_1746
    • 2010-11-21 19:22:22
    • *.lukman.pl

    Ja bym wywalił Nürburgring.

  • 21. FTS
    • 2010-11-21 20:00:20
    • *.tktelekom.pl

    sprawa jest prosta - wypadają beznadziejne paradne obiekty pana tilke a wracają takie tory jak Imola albo Magny-Cours

  • 22. TenTypTramwaj
    • 2010-11-21 20:26:44
    • *.chello.pl

    Suzuka, Silverstone, Monte Carlo, Spa i Monza muszą być. osobiście wyrzuciłbym Abu Zabi, Catalunye, Bahrajn. czekam z niecierpliwością na nowy tor w USA, który ponoć ma być fenomenalny.

  • 23. TenTypTramwaj
    • 2010-11-21 20:26:59
    • *.chello.pl

    aha, jeszcze Australia musi być

  • 24. fanAlonso=pziom
    • 2010-11-21 20:29:10
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    nie wiem czy wiecie ale kub jak był w poznaniu to mówił że imola jest dla F1 przestarzała i nie spełnia już wymogów. Nie wiem co macie do turcji fakt że mało ludzi przychodzi ale tor fajny i można wyprzedzac dla mnie musi zostac SPA bo to najlepszy tor na śwecie fajnie jakby wróciło magny cours i chciałbym fujii na zmianę z suzuką fujji ma najdłuższą prostą
    wywalic chiny

  • 25. fanAlonso=pziom
    • 2010-11-21 20:29:58
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    o właśnie australia i albert park to też miodzio !

  • 26. $herman
    • 2010-11-21 20:50:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja bym się pozbył GP Bahrajnu i Walencji. Dla mnie najlepsze to: Australia, Belgia, Włochy (Monza). Tych wyścigów nie wolno ruszać.

  • 27. $herman
    • 2010-11-21 20:52:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A Tilke musi odejść.

  • 28. Polak477
    • 2010-11-21 21:13:08
    • *.pppoe.covernet.pl

    Czasami mam wrażenie, że Tilke nawet gdyby skopiował Monze to i tak na jego torze nie dałoby się wyprzedzać :). Jak jeszcze zostawały stare tory, a już jego nowe były do nich dołączane nie miałem nic przeciwko, ale gdy przez to cierpią inne starsze tory to mnie coś trafia. Przecież tak nie można. On robi tory dobre tylko do jeżdżenia w kółko. Ma tam parę dobrych konstrukcji, ale większość jego torów jest nudna. Oczywiście on tłumaczy się normami bezpieczeństwa. Tylko, że tory starsze, które posiadają homologacje FIA, czyli muszą spełniać surowe normy bezpieczeństwa i tak są dużo ciekawsze.

  • 29. cyk
    • 2010-11-21 21:57:24
    • *.tktelekom.pl

    Zostawcie Tilke w spokoju..on wykonuje swoją pracę jak najlepiej może. To chyba nie jego wina że musi się dostosować do wymogów FIA. Myślicie że ktoś nowy dużo by zmienił....chyba tylko nasi(tor nie powstałby na czas i taka byłaby różnica)
    Jeszcze jedno: co wy macie do toru w Turcji..on akurat się w miarę udał

    Zgadzam się że takie tory jak Monza muszą zostać
    SPA, Suzuka, Monte Carlo, Albert Park jak najbardziej też

  • 30. Polak477
    • 2010-11-21 22:52:35
    • *.pppoe.covernet.pl

    29. Ale tory nie z jego ręki, starsze, lecz nadal spełniające normy te same co tory nowe, bo inaczej nie dostałyby homologacji mają dużo ciekawsze wyścigi. Jego tory są często bardzo ładne, ale poza wyglądem nie dzieje się na jego torach nic. Przykład ostatnio Abu Dhabi. Kierowcy prawie w ogóle nie mogli się wyprzedzić i Massa wlókł się za maruderem, a Alonso za Pietrowem. Nie wiem, na którym starszym torze by coś takiego się przytrafiło.

  • 31. Konik_mekr
    • 2010-11-22 08:34:57
    • *.gorzow.mm.pl

    Wszyscy chcą, by odnawiano stare obiekty i dostosowano je do wymogów F1. A prawda jest taka, że organizacja wyścigu F1 jest słabo opłacalna, jeśli w ogóle - jeśli chodzi o ekonomiczną stronę przedsięwzięcia. Szefostwo Red Bull Ringu wypowiedziało się, że woli organizować wyścigi F3 i GP2, niż F1, bo są bardziej dochodowe. To chyba mówi wszystko, umowy dla właścicieli torów są bardzo niekorzystne i póki FOM nie zejdzie ze swoich 'stawek', będziemy słyszeć o nowych torach Made for Safety Racing - oraz o problemach starszych obiektów.

  • 32. lukaszk99
    • 2010-11-22 12:21:17
    • *.siedlce.vectranet.pl

    Wywalił bym na stałe Barcelonę (według mnie najnudniejszy tor w stawce) i wstawił Rzym.

  • 33. lukasz1
    • 2010-11-22 17:55:53
    • *.adsl.inetia.pl

    Mówcie co chcecie ale akurat Turcji bym nie wyrzucił, tam jest dobry tor, gdzie da sie wyprzedzać. Najlepszy to oczywiście Spa, a później Monza, Monte Carlo, Suzuka i tor w Chinach co był w tym roku (zapomniałem nazwy, ten z najdłuższą prostą i nietypowym pierwszym zakrętem), dobrze żeby też dalej wyścigi były w Melbourne.

  • 34. MateuszF1
    • 2010-11-22 18:31:26
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Może pojawi się jakiś dobry Włoski kierowca z mistrzostwem i zrobią GP Europy na Monzy a Włoch w Rzymie. Tak było w przypadku MSC i ALO.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo