komentarze
  • 6. Sasilton
    • 2010-11-18 12:14:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    podwójny f-fuct :D

  • 7. nekos
    • 2010-11-18 12:19:47
    • *.adsl.inetia.pl

    oby renault cos ciekawego wymyslilo... jakos nie trawie hamiltonowego mclarena

  • 8. mm27m
    • 2010-11-18 12:26:51
    • *.ktr.pl

    4. rentonb
    odszczekasz to w przyszłym roku :)

  • 9. nekos
    • 2010-11-18 12:29:23
    • *.adsl.inetia.pl

    @8. zapewne tak... brawn cos wymysl,i mc tez... ferrari zapewne znow zaspi ale dogoni... pytanie tylko jak renia.... o redbullu to juz nie wspominam ;)

  • 10. asuser
    • 2010-11-18 12:52:25
    • *.torservers.net

    McLaren wymyśli, Renault skopiuje w pół roku

  • 11. shpath
    • 2010-11-18 13:06:32
    • *.acn.waw.pl

    RedBull, Ferrari i McLaren - te ekipy, a i owszem, mogą stworzyć coś ciekawego., unikatowego. Reszta, z Renault na czele, to niestety nadal tylko kserokopiarki. Oczywiście chciałbym się mylić, ze względu na Roberta, bo życzę mu jak najlepszego bolidu, ale trzeba być realistami.

  • 12. cyk
    • 2010-11-18 13:19:41
    • *.tktelekom.pl

    4. RentonB nierówno pod sufitem mają Ci ktorzy obrażaja Michaela....

  • 13. andy_chow
    • 2010-11-18 13:32:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @kari_f1 he he w wyściga f1 nic nikomu się nie należy,musi to wywalczyć

  • 14. egonF1
    • 2010-11-18 14:03:15
    • *.promax.media.pl

    a ja bym zostawił i F-duct i podwujny dyfuzor, po co marnowac to, co ktos kiedys wymyslił, niech maja wolną ręke do projektowania bolidu i tyle ;)

  • 15. Skiba1196
    • 2010-11-18 14:14:23
    • *.xdsl.centertel.pl

    Chyba o kims zapomnieli...ale mniejsza o to zobaczymy w Bahrajnie,ale nie chcial bym znowu widziec tych sraczkowatych mclarenow na czele stawki,choc Jensonowi kibicuje.

  • 16. Wiater
    • 2010-11-18 14:14:53
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @14 - To tak jak zz ABSem i kontrolą trakcji. Im mniej wynalazków tym lepiej dla kierowców.

  • 17. koniu74
    • 2010-11-18 14:28:22
    • *.zagorz.net

    Jaro75 jak juz to żółto czarnego :) :)
    POZDRAWIAM

  • 18. Voight
    • 2010-11-18 14:40:33
    • *.ssp.dialog.net.pl

    14. egonF1 Gdyby konstruktorzy mieli wolną rękę to bolidy miałyby powyżej 2000 koni i siłę docisku przekraczającą 10 ton. Najwięcej na zakazie stosowania podwójnego dyfuzora i F-duckt zyskają Lotus, Marussia-Virgin i HRT więc będzie to korzyścią dla widowiska, że nowe zespoły dołączą do czołówki

  • 19. omegags
    • 2010-11-18 14:50:41
    • *.ssp.dialog.net.pl

    powinni też zabronić stosowania lusterek i wtedy było by ciekawie

  • 20. mistrz15
    • 2010-11-18 14:57:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a pamiętacie tylni spojler renault z węgier. Podobno działa jak f-duct

  • 21. saint77
    • 2010-11-18 14:57:15
    • *.mercus.com.pl

    @18. Voight: dokładnie, pewnie zmniejszą dystans stając się bardziej "konkurencyjne"...
    Ale mi to raczej przypomina stare przysłowie: przyczepiło się gów.o do okrętu i woła: płyniemy!
    Wolałbym, aby zespoły mogły to sobie wypacować, jak np. FI.

  • 22. xdomino996
    • 2010-11-18 15:04:07
    • *.182.168.244.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    20. Wątpie aby tak dzilało ale oni dobrze wiedza ze aby sie liczyc musza takei cos wymyslic

  • 23. Jaro75
    • 2010-11-18 15:08:22
    • *.tktelekom.pl

    "17"
    Oooo !! Faktycznie.Ale gafa :)

    Pozdrawiam.

  • 24. RentonB
    • 2010-11-18 15:30:29
    • *.tbcn.telia.com

    12.Nie obrazam Schumachera tylko nasmiewam sie z tych ktorzy wierza w Michaela jako 8-krotnego mistrza swiata.

  • 25. Mountdegrejt
    • 2010-11-18 15:49:24
    • *.mia.three.co.uk

    RentonB zapewne widzi Shumahera na torze porazpierwszy dopiero w tym sezonie, stad ta opinia

  • 26. masabitumiczna
    • 2010-11-18 16:33:28
    • *.net.pulawy.pl

    @ 18. Voight - bolidami budowanymi wg. Twojego przepisu, nie dałoby się jeździć bo kierowcy by tracili przytomność na każdym zakręcie z powodu przeciążeń...
    nie ma czegoś takiego jak F-kaczka..
    a jeśli chodzi o kopiowanie to przynajmniej Renault kopiowało skutecznie z zyskiem, co nie wszystkim się udaje

  • 27. cyk
    • 2010-11-18 17:10:56
    • *.tktelekom.pl

    24. RentonB Więkoszość osob pisze że chętnie by zobaczyło Michaela na podium a nie o mistrzostwie. Moim marzeniem było zobaczenie Michaela na pudle w sezonie 2010 ale niestety się nie udało. RentonB powiedz szczerze: Wolisz aby Kubica walczył o tytuł z wielkim mistrzem(M.Sch) czy marnym Vettelem(marnym oczywiscie w porowaniu do M.Sch)
    Ja mam takie marzenie aby to 2011 Kubica i Schumacher zdominowali sezon(mało prawdopodone ale coz...marzenia)

  • 28. lukasz1
    • 2010-11-18 17:55:46
    • *.adsl.inetia.pl

    Jak już o marzeniach, to ja marze o tym by zdobyć minimum 8 tytułów kierowców i 10 konstruktorów f1, oczywiście zwyciężać chciałbym bolidem własnej konstrukcji i bez niepotrzebnych reklam sponsorów, tylko piękne malowanie według swojego gustu. Jak już marzyc to...

  • 29. zelik76
    • 2010-11-18 18:53:06
    • *.gorzow.mm.pl

    A w Renault Vitia dostanie ekstra pakiet aerodynamiczny od Putina. Pod kokpitem wcisną Usaina Bolta, a Vitia będzie mu tam puszczał bąki i Usain dostanie takiego kopa na prostych że w RBR przywali dwa razy, bo niezdąży się zatrzymać na jednym okrążeniu. Apropo pakietów, znacie to:
    Ćwiczenia lotnicze amerykanów i rosjan. W czasie wspólnych lotów pilotowi Viti w migu 21 udaje się zarzucić linkę holowniczą na f16. Pilot USA raportuje:
    -Mam dwa machy, rusek trzyma się na ogonie...
    Chwilę potem:
    -Trzy machy, rusek dalej się trzyma, chyba mają ekstra pakiet!
    -Pięć machów! Niewiarygodne! Kto im sprzedał nasze technologie!!!
    -Sześć machów! Rusek chyba będzie mnie wyprzedzał bo zmienia geometrę skrzydeł! ...

  • 30. Jacu
    • 2010-11-18 18:59:53
    • *.retsat1.com.pl

    Niestety innowacyjne pomysły dzisiaj kosztują grube miliony, a zysk czasowy jest aptekarskich wymiarów. Powinni troszkę więcej wolnej ręki zostawić konstruktorom. To przez tą aptekę F1 straciła wielu wybitnych ludzi techniki bo przestała być dla nich atrakcyjna - patrz np. Gordon Murray. Wielu wybitnych silnikowców potraciło pracę przez to całe "zamrożenie". Same jednostki nijak się mają do trendów rynkowych. Kers się nie sprawdził głównie przez narzucony i ograniczający limit oddawania dozwolonej energii na okrążenie. Jedynie cieszy powrót do slicków. Ale to za mało... Co nie zmienia faktu, że mimo tego wszystkiego innowacje zawsze będą rządziły w F1, tylko niech pozwolą na więcej testów. ;)

    @27. cyk - nie jestem fanem Vettel'a ale czemu mu umniejszasz bezsensownie porównując do MSC?? Przecież już pobił Schumachera w jednym - zdobył tytuł w młodszym wieku. jest na początku drogi i ma czas na dojrzenie, bo pod względem prędkości niczego mu nie można zarzucić. Na razie ścieżka jego kariery jest równie imponująca jak 7-mio krotnego mistrza świata. A może statystycznie nawet lepsza. Do tego bez większych skandali jak na razie. Mi jest wszystko jedno z kim będzie Kubica rywalizował o tytuł, byleby z kimś równie dobrym i w porównywalnym sprzęcie. Póki co to MSC musi się podciągnąć wraz z całym Mercedesem jeśli chce powalczyć z młodym Niemcem.

  • 31. loko
    • 2010-11-18 19:20:04
    • *.acn.waw.pl

    mercedes - juz slyszalem glosy jaki bedzie fenomenalny bo to brawn gt itd. jak wyszlo to wszyscy wiedzieli. cala przewaga brawn gp wziela sie z pomocy fia i dopuszczenia rozwiazania (dyfuzor) ktorego inni nie mieli. efetk wspolzawodnictwa na rownych prawach zobaczylismy w tym sezonie.
    Szumi byl tylko przecietny w tym sezonie. Vettel lub Webber powinni wygrac w polowie sezonu a potracili tyle punktów ile umiał stracić tylko L.Hamilton. Ten z kolei mi zainponował - bo dorósł.

  • 32. Niespokojny
    • 2010-11-18 21:15:17
    • *.tvgawex.pl

    @1. Jaro75 - niech nic nie mówią, a lepiej niech pokażą w przyszłym sezonie.

  • 33. 6q47
    • 2010-11-18 22:23:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w sumie pożyteczne jest wprowadzanie takich rozwiązań, które przyprawiają innych szefów o wyraz miny ala Flavio - coś na "wzór" wlotu powietrza do F-kanału McL.
    Pozdr.

  • 34. URAN
    • 2010-11-19 07:03:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @11 - Renault już dwukrotnie stworzyło bolid, w którym Alonso zdobył tytuły mistrza. Dlatego nie przekreślał bym z góry francuskiej myśli technicznej. Weź pod uwagę wielkość budżetów. McL, SF i RBR mieli o wiele większe niż Renault. W sezonie 2011 Renault ma szanse na sporo więcej pieniędzy w kasie, a innowacje kosztują. I to sporo. Pożyjemy, zobaczymy kto i co wymyśli. Pozdrawiam

  • 35. Pawelec79
    • 2010-11-19 17:39:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "W myśl uzgodnień, w przyszłym sezonie z bolidów F1 znikną podwójne dyfuzory oraz F-duct." Troche to dla mnie dziwne bo pewnie kupe kasy na to poszło....

  • 36. McLfan
    • 2010-11-19 18:06:27
    • *.chello.pl

    34. URAN, sukces Renault był zbudowany w 70% na oponach Michelin, które były dokładnie takie, jak sobie tego życzyło Renault. Coś a'la Ferrari i Bridgestone do roku 2005 włącznie. Nie sądzę, by Renault się wybiło za rok ponad poziom obecnego Mercedesa, co już samo w sobie byłoby gigantycznym sukcesem.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo