komentarze
  • 16. saint77
    • 2010-11-09 15:14:55
    • *.87.210.74

    A ja słyszałem z pewnego źródła, że Vettel nabłyszcza już palce, aby się pięknie błyszczał jak zakończy wyścig.
    Podobno co rano naciera go oliwą z pierwszego tłoczenia:)))

  • 17. Jaro75
    • 2010-11-09 15:17:27
    • *.tktelekom.pl

    "16" :)) !!!
    Ja też coś słyszałem co robi z tym palcem ale to się nie nadaje do publikacji :)

  • 18. Timber
    • 2010-11-09 15:29:01
    • *.adsl.inetia.pl

    Scenariuszy jest wiele, życzę sobie i Wam wszystkim totalnie odjechanego i nieobliczalnego wyścigu pełnego zwrotów akcji, gdzie co chwila będą nam podawać symulacje punktowe, walkę do samego końca. Szkoda że ostatni wyścig sezonu jest na tak nudnym torze, gdzie np. szanse na deszcz są praktycznie zerowe, niemniej jednak liczę na mega wyścig i totalne emocje :)

  • 19. Grzesiek 12.
    • 2010-11-09 15:51:49
    • *.146.255.206.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Mimo przewagi punktowej Alonso , to nadal w rękach kierowców RBR jest to , kto zostanie majstrem ...
    Jak na moje oko , RBR będzie poza zasięgiem innych w " Abu Abu " ....

  • 20. carrera996
    • 2010-11-09 15:52:42
    • *.79.77.135.atman.pl

    15.jfc

    Ja o formę Redbulla bym się nie martwił. Im leży każdy tor i tak naprawdę na żadnym nie byli wolniejsi od swoich rywali. Jedynie błędy Vettela i Webera odbierały im zwycięstwa - ułańska fantazja Seba, zaspanie na starcie Marka, lub też awaria bolidu. Są najszybsi bezkonkurencyjnie i między sobą powinni rozegrać walkę o tytuł, jeśli tylko Alonso będzie za nimi, to Webber będzie musiał zostać mistrzem czy to się Hornerowi podoba czy też nie. W ubiegłym roku wygrali tam w cuglach, nie widzę powodów dlaczego i tym razem miałoby być inaczej.

  • 21. MARU
    • 2010-11-09 15:55:06
    • *.man.bydgoszcz.pl

    Mamy szanse,ale tak naprawde to mieliście szanse,gdyby nie zagrywki Hornera i zespołu.

  • 22. Olfaz
    • 2010-11-09 16:13:21
    • *.berendsen.pl

    Czy wie ktoś gdzie jest tabela z ilością wygranych w tym sezonie? Zastanawiam się jak to wyglada w tym sezonie

  • 23. cyk
    • 2010-11-09 17:19:34
    • *.tktelekom.pl

    15. jfc Masz racje, 100% a ubiegłoroczny świetny wystep gdzie dyponowali gorszym bolidem to przypadek... RB zdominuje pewnie Q i wyścig. Faworytem jest Webber jeżeli wszytko pójdzie z "planem" czyli RB prowadzą a Alonso 3. Wtedy Vettel będzie musiał ustapić. Jednak F1 jest tak piękna i nie przewidywalna że może jeszcze Lewis wygra tytuł
    Jestem na tyle wielkim chamem że mówie; Niech tytuł zdobędzie każdy byle nie Baby"
    Gościa kompletnie nie trawie choć podobnie było z Hamiltonem w 2008 a teraz bardzo go lubię za jego styl jazdy(zwłaszcza sezon 2009-wg mnie najlepszy w jego wykonaniu)
    Powtórzę także:" Jeżeli Webber lub Vettel nie zdobędą tytuły-wstyd i hańba"
    Mieć najlepszy bolid przez cały sezon i nie wykorzystać tego....

    Jeżeli piszemy najlepsze scenariusze: Kubica wygrywa :)

  • 24. seb_1746
    • 2010-11-09 17:31:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A ja uważam, że Robert pojedzie dobry wyścig i od tego czy kogoś przepuści bądź wyprzedzi będzie zależało mistrzostwo świata.

  • 25. pjc
    • 2010-11-09 17:40:14
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Ja cały czas jestem zdania,że to w alei serwisowej rozegra się walka o mistrzostwo indywidualne.
    Jeden z kierowców będzie trochę wolniej obsługiwany od drugiego.
    Albo np.jeden z mechaników upuści pistolet do przykręcania kół.
    Tak przypadkiem oczywiście.

  • 26. kierowca
    • 2010-11-09 18:01:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kubia w RBR w przyszlym sezonie.
    no no no
    bedzie ciekawie.

  • 27. maniak300
    • 2010-11-09 18:12:26
    • *.ssp.dialog.net.pl

    RBR nie bedzie tak szalec jak na Interlagos. Tu sa dlugie proste, a RBR do najszybszych nie nalezy. Zreszta ani Webber, ani Vettel nie zdobeda tytulu. Kretynizmem bylo dac wygrac Vettelowi pare dni temu. Gdyby Webber wygral, mialby tylko punkt straty do Alonso. A teraz musza sie modlic o cud, by Alonso nie dojechal do mety, a Webber wygral wyscig, co wg mnie malo prawdopodobne.

  • 28. jfc
    • 2010-11-09 18:20:53
    • *.chello.pl

    @23. cyk. Jasne, możesz kpić. Ale chyba zapomniałeś jakie cuda z samochodem w zeszłym roku robił Newey. W drugiej połowie sezonu RB miał najlepszy bolid - wygrał 5 z ostatnich 10 GP. W tym sezonie 4 z ostatnich 9 GP wygrał Alonso, a w 8 z nich był na podium (1 NS). Kombinacja wolnych zakrętów i długich prostych to nie jest to co RB lubią. Zobacz ich wyniki w GP Kanady, Niemiec, Włoch (tutaj nawet jest trochę szybkich zakrętów, ale top speed rządzi). Qual pewnie jeszcze będzie dla RB, ale ie radzę na nich stawiać w wyścigu. W takich warunkach chyba najlepiej spisuje się MCL i Lewis, ale Alonso w Ferrari może być bardzo mocny. Renault Roberta też chyba może pasować ten tor.

  • 29. etom
    • 2010-11-09 18:34:25
    • *.c194.msk.pl

    URAN :
    Matematyka jest nieubłagana. Aby Vettel zdobył majstra musi wygrać, Webber musi być 3, a Alonso 5
    ========================
    Ale trzeba ja jeszcze znac ;-(
    Przy takim ukladzie wszyscy maja po rowno punktow - 256.
    Mistrzem zostaje Vettel, drugi jest Alonso (dzieki wiekszej ilosci 4 miejsc, bo 1, 2 i 3 miejsca maja po rowno) a trzeci Webber (3 zwyciestawa - Alonso i Vettel po 5 zw)

  • 30. etom
    • 2010-11-09 18:38:35
    • *.c194.msk.pl

    poprawka
    Piszac "Przy takim ukladzie" mialem na mysli kolejnosc 1. Vettel, 2. Webber, 5. Alonso
    czyli uklad przy ktorym URAN neguje zwyciestwo w mistrzostwach Vettela.

  • 31. cyk
    • 2010-11-09 18:53:13
    • *.tktelekom.pl

    28. jfc Wybacz ale nie zawsze wyniki świadczą o osiągach bolidu.
    Masz sporo racji że RB rok temu w drugiej części miało dobry bolid, nawet najlepszy ale nie byli napewno tak mocni jak teraz
    Jeżeli chodzi o GP Kanday to tam RB tez było najmocniejsze ale Mclaren wtedy był bardzo blisko. Jeżeli mamy szukać tam przyczyn porażki RB: zła taktyka(kwalifikacje)
    W Niemczech mogli też wygrać choć ten tor bardzo pasował Ferrari(Rb przegrał start)
    Włochy- to było ich słabe GP i tyle, każdy takie miał

    W Abu Zabi spodziewam się żę RB będzie jednak najmocniejszy choć konkurencja będzie bliżej(może byc ciasno)
    Alonso ma fenomenalna koncowke i pokazał klase.
    Wydaje mi się że gdyby np w RB siedział Hamilton sezon byłby rostrzygnięty kilka GP temu
    Zarówno Mark jaki i Seb mają słaby sezon a bolid nadrabia ile może

  • 32. Danieldinio
    • 2010-11-09 19:04:21
    • *.net.stream.pl

    Najbardziej prawdopodobne jest to, że będziemy świadkami powtórki z Brazylii. W kwalifikacjach pierwszy będzie Vettel, drugi Webber, a trzeci Alonso. Stanie się tak, ponieważ Red Bulle osiągają lepsze czasy przejazdu na jednym okrążeniu niż Ferrari, co za tym idzie Alonso nie będzie wstanie pojechać lepiej w kwalifikacjach niż Vettel, czy Webber. Vettel zgarnie pole position, ponieważ najczęściej mu się to przytrafiało w tym sezonie, po prostu jest szybszy od Webbera, a od Alonso ma lepszy samochód. Jeżeli chodzi o wyścig to nic się nie zmieni. Kierowcy za wszelką cenę będą się starali nie popełniać błędów, bo stawka wyścigu jest wysoka. Vettel jest szybszy od Webbera, więc nie powinien mieć problemów by mu uciec, a po za tym Webber kiepsko startuje, co tylko zwiększa szanse Vettela na sukces. Pomimo tego, że Webber nie popełnia tylu błędów co Vettel i jest bardziej od niego dojrzały, raczej mu to w tym wyścigu nie pomoże, bo Vettel jadąc pierwszy chyba już nie popełni błędu i nie odda prowadzenia do samej mety. Alonso mógłby na starcie łyknąć Webbera, ale wątpię żeby tym razem Webber znowu zaspał na starcie, nie teraz kiedy stawka wyścigu jest tak wysoka. Tak jak mówiłem przede wszystkim nie popełnianie błędów, dojechanie na jak najwyższych miejscach do mety i zgarnięcie jak największej ilości punktów. Uważam, że żaden kierowca z czołówki się nie pomyli i jeśli nic się nie wydarzy wyścig będzie raczej nudny i monotonny aż do samej mety, tak jak to było w Brazylii zresztą :P. W ogólnym rozrachunku wyjdzie na to, że Alonso utrzyma swoje prowadzenie i będzie miał 261 pkt., a Vettel i Webber będą mieli po 256 oczek. Sądzę, że dojechanie na trzecim miejscu przez Alonso do mety bez względu nawet na to, który z Red Bulli wygra ten wyścig nie będzie dla niego problemem. Jest na tyle doświadczonym zawodnikiem i ma na tyle dobry samochód, że sprosta temu wyzwaniu. Warto jeszcze zauważyć fakt, że ma po swojej stronie Massę, który jest wstanie mu pomóc w razie kłopotów, a ze współpracą Webbera z Vettelem różnie to bywa ^^. Osobiście jestem za Webberem, chciałbym żeby to on został mistrzem, jest sympatyczny i ma już 34 lata, więc może nie mieć kolejnej okazji żeby zdobyć tytuł, ale logicznie rzecz biorąc i ujmując Alonso zostanie mistrzem świata, co też nie będzie złym rozwiązaniem, chociaż to już jego trzeci tytuł w karierze. A Vettela nie lubię więc mu nie kibicuje, ponieważ jest cholernie nie dojrzały i za dużo pajacuje. To by było na tyle :D.

  • 33. MARU
    • 2010-11-09 19:04:41
    • *.man.bydgoszcz.pl

    cyk
    Oczywiście,że mają słaby sezon,jak zawsze bo to aż dziwne,ży mając taki bolid nikt jeszcze nie jest i napewno nie będzie mistrzem świata.Klasowy zawodnik z takim autem już dawno miałby tytuł.Dlamnie to jest śmieszne.

  • 34. masmisbl
    • 2010-11-09 19:37:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @25 pjc
    pełna zgoda :)




  • 35. figo7
    • 2010-11-09 20:43:07
    • *.adsl.inetia.pl

    Ja wam powiem tylko tyle właśnie dla tego nie mamy jeszcze mistrza bo po prostu oni nie mają predyspozycji na mistrza popełniają błędy ,mając take doskonałe bolidy brakuje im tej doskonałej jazdy dla mnie osoby godne zainteresowania to oczywiście Robert później Rosberg myślę że Mark na miesza na ostatnim GP Hornerowi i wywinie jakiś numer .

  • 36. Skoczek130
    • 2010-11-09 21:06:27
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Głównym problemem RBR w tym sezonie była awaryjność i problemy logistyczne. Mianowicie zespół za wszelką cenę chciałby widzieć z tytułem Vettela, jednakże ten albo popełnia błędy, albo też ma problemy techniczne (niektóre kolizje też były związane ze sprawami technicznymi). Mark ma dobry sezon, największymi błędami w tym sezonie były te w Korei i w Walencji. Zespół jednak woli mieć mistrza w Vettelu. Założę się, że gdyby sprawa była odwrotna i to Vettel byłby w tej samej sytuacji, co Webber, a Australijczyk prowadziłby w wyścigu, szefostwo z Helmutem Marko na czele "poprosiłoby" Marka o przepuszczenie Seba, z powodu "problemów z silnikiem" lub też po prostu dla dobra zespołu. ;/ Taka niestety jest smutna prawda.... ;((

    Osobiście mam wielką nadzieje, że Mark mimo wszystko sięgnie po majstra, ponieważ ma swój wiek i może to być jego ostatnia szansa. Poza tym osobiście darzę go z całej czwórki największą sympatią!!! :))

  • 37. jar188
    • 2010-11-09 21:23:21
    • *.chello.pl

    @36. Skoczek130 , Głównym problemem RBR jest Horner i kierowcy.

  • 38. MARU
    • 2010-11-09 23:21:16
    • *.man.bydgoszcz.pl

    jar188
    Oraz ich szef zapatrzony w tego pajaca Vettela.

  • 39. modafi
    • 2010-11-09 23:38:31
    • *.153.158.115

    A mnie się wydaje, że Alonso zrobi wszystko żeby wygrać i uciąć spekulacje. Tego mu życzę, choć wiem, że dysponuje wolniejszym [zwłaszcza w Abu Dhabi] bolidem.

  • 40. mattii76
    • 2010-11-10 03:06:44
    • Blokada
    • *.pool.mediaWays.net

    a ja mysle ze niewytrzymaja nerwowo i bedzie bummms juz na starcie albo na 1 zakrecie.. wspomnicie moje slowa :)

  • 41. Doomsday81
    • 2010-11-10 09:55:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Myślę, że RedBull chyba dobrze zrobił, że Vettel wygrał ostatni wyścig i nie przepuścił Webbera. W przypadku awarii bolidu Webbera podczas ostatniego wyścigu Vettel ma jeszcze szansę być mistrzem. W innym przypadku było by po zawodach i Alonso miałby tytuł w garści, a tak obaj kierowcy Redbula mogą zostać mistrzami.

  • 42. robtusiek
    • 2010-11-10 10:28:50
    • *.tktelekom.pl

    41. Doomsday81 albo obaj dojadą do mety i nimi nie zostaną...

  • 43. leo_
    • 2010-11-10 18:48:26
    • *.chello.pl

    22 Olfaz-wchodzisz na formula1.com results, a potem klikasz na kierowcę. Jak sie przypatrzyłem to jeszcze wychodzi taki ciekawy układ: 1.Vettel, 2. Weber, 5. Alonso.wszyscy maja po 256 pkt. Weber odpada bo ba mniej zwycięstw od pozostałych. Pozostaja Vettel i Alonso- maja po tyle same 2 i 3 miejsc, ale ten pierwszy ma 3 4-te miejsca, a Alonso tylko 3. I wtedy ten Vettel pozostaje mistrzem, drugi jest Alonso a trzeci Weber. Pzdr.

  • 44. leo_
    • 2010-11-10 18:49:25
    • *.chello.pl

    Sorki- miało być , że Alonso ma tylko 2 4-te miejsca.

  • 45. dziarmol@biss
    • 2010-11-10 19:10:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    25. pjc- Czyżby dzwonili w tej sprawie do doktora Theissena?? Jeśli tak to wyjdzie im na bank ;-))

  • 46. robi
    • 2010-11-10 21:59:25
    • *.adsl.inetia.pl

    szkoda że ta ośmiorniczka ( typowała mś w piłce nożnej) padła, pewnie by wiedziała kto zostanie mistrzem.Ale wygląda na to że obstawiła Hiszpanów.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo