komentarze
  • 68. dnb
    • 2010-11-08 10:30:08
    • *.adsl.inetia.pl

    67. Luna kurde skąd taki pesymizm u Ciebie, Wiesz Hulk to debiutant, ale jest najlepszy ze wszystkich debiutantów w tym sezonie, i jak zapewne Zauważyłaś to Mistrzowie (Alonso i Hamilton) świata mieli z nim problemy i to nie małe, wiec ja się wcale nie dziwie Robertowi, że nie dał rady, bo Wiliams nie jest wcale takim złym i słabym bolidem. A poza tym to sezon się kończy i nie ma sensu się rozbijać, lepiej dojechać zakończyć sezon i zgarnąć kasiorę i to nie małą :) a ten sezon całkiem przyzwoity w wykonaniu Roberta, wiadomo oczekiwania były większe, ale są niestety lepsi od nich i trzeba się z tym pogodzić, a nie jeździć po Robercie jak to on słaby i nie waleczny, możne mu się już po prostu nie chce :D dla mnie i tak jest git.

  • 69. baworak
    • 2010-11-08 11:04:40
    • *.centertel.pl

    @67.Luna mam podobne odczucia.Mistrz świata kierowców F1 powinien mieć COŚ,wolę walki,złość sportową....wydaje mi się że Robert jeździ bardzo zachowawczo,ostrożnie.byle do mety...brakuje tego błysku,tego CZEGOŚ.pamiętam czasy jak w BMW wspaniale opóźniał moment hamowania....a ostatnie gp w jego wykonaniu to klapa pod względem walki.może odpuścił ten sezon?

  • 70. Grzesiek 12.
    • 2010-11-08 12:01:57
    • *.182.185.239.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Czytając komentarze , dochodzę do wniosku że jednak jako kibice F1 , jesteśmy jeszcze niedojrzałym narodem ...;P
    Potrafię zrozumieć mojego ojca , który nie ogląda F1 i nie wie że w tym sporcie o sukcesie decyduje przede wszystkim BOLID .....
    Ale nie rozumiem , jak osoba która bierze się do komentowania wyścigów i uważa siebie za znawcę , do tego dokładnie zna okoliczności gorszego miejsca Kubicy ... pisze ze po obejrzeniu jednego wyścigu jest pewna że Kubica nie zdobędzie tytułu ....Sorki , ale jak dla mnie to jest marna prowokacja koleżanko @ Luna , niepoparta żadnymi argumentami , poza bełkotem ... , albo niedokształcenie z tematu F1 ...
    I do tego te gadki o debiutancie ... cholerka , to dlaczego Hamilton był taki ciężki do pokonania w swoich pierwszych wyścigach , jak mu do "tyłka" się dobierali Massa wraz z Raikkonenem ? Otóż dlatego że miał się czym bronić .... I zrozum , jeśli ktoś ma porównywalny bolid to o wyprzedzenie jest trudno , a ilość startów nie ma żadnego znaczenia zwłaszcza że tam ułomki nie jezdzą ... A dodatkowo Kubica miał tego pecha że Hulkenbrg już swój limit błędów popełnił wcześniej ....
    @ Luna , ja Ci wierzę że kibicujesz dla Kubicy . Ale jeśli chcesz zabierać się do komentowania , to radzę Ci trochę się dokształć i naprawdę zrozum ze tym bolidem nie da się walczyć w normalnych okolicznościach o przyzwoite miejsca ;P
    A swoje frustracie i nadmuchane wymagania co do samej jazdy Kubicy wynikające ze strategi treningów zachowaj dla siebie ... I doceń to co masz ;) Bo wiesz głową muru nie przebijesz ;P

  • 71. Gosu
    • 2010-11-08 12:57:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    70. Grzesiek 12 Fajnie wszystko wytłumaczyłeś, więc nic dodać i nic ująć.
    Ja dodam tylko to, że Witia jeżdżąc z Robertem zamazuje obraz formy R30. Nie mamy punktu odniesienia (dobrego drivera), do którego Roberta można by porównać. Forma R30 pozwala na realną walkę o pozycję 8-10. Często jest lepiej, ale to tylko zasługa Roberta.
    Gdzie byłoby Renault bez Kubicy ?

  • 72. dnb
    • 2010-11-08 13:10:30
    • *.adsl.inetia.pl

    71. Gosu "Gdzie byłoby Renault bez Kubicy ?"

    hehe cisną mi się na język pewne słowa, ale nie będę mówił brzydko ;P

  • 73. mariusz-f1
    • 2010-11-08 14:39:53
    • *.opera-mini.net

    70.Grzesiek 12 - No dokładnie :-)) Tym bardziej, że w chwili obecnej, Renia jest już niestety.... szóstym teamem w stawce. A jeśli dodać do tego, nieprzemyślane
    (nietrafione) decyzje strategów Reni, w ostatnich wyścigach. To mamy odpowiedź na to, dlaczego końcówka sezonu jest tak słaba, w ich wykonaniu. A tak między nami, to nie chcę krakać.... ale obecna sytuacja w Reni, przypomina coraz bardziej tą.... z BMW.... niestety :-(
    Pozdrawiam
    67.Luna - Nie obraź się, ale z ciebie jest taki fan Roberta, jak ze mnie.... kierowca F1.

  • 74. Grzesiek 12.
    • 2010-11-08 15:17:11
    • *.182.185.246.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    71 Gosu
    Masz rację z tym że Witek zamazuje rzeczywisty obraz Renault , bo to by oznaczało że zespól jest na poziomie STR ....
    A z drugiej strony , odpowiadając na pytanie ; to gdyby nie Kubica ... Renault byłoby w czarnej du..e , dlatego zaczyna wkurzać fakt , że czwarte miejsce oddali Mercowi walkowerem ...;/ Pozdrawiam ;)
    73 mariusz-f1
    Jak dla mnie , niestety ale również ;/ chociaż jak do tej pory wstrzymywałem się z jawną krytyką ich poczynań .... ;P
    Ale jednak wydaje się dziwne , że z początku sezonu wszystkie decyzje strategiczne okazywały się trafione .... , a teraz ..... . szkoda gadać ;/// Czy to jest przypadek ? Nie wiem , ale coraz bardziej mi to " pachnie " .... celowymi działaniami w zamazywaniu rzeczywistej różnicy między kierowcami , tylko dlatego aby mieć czyste ręce wobec koncernu Renault .... w razie przedłużenia umowy z Witią . A jak się okazuje niepotrzebnie , bo jak słychać Ghosn ma zamiar pozbyć się resztę swoich udziałów i zamiast dokładać do zespołu F1 , planuje zbijać kapuchę ...;/ A szkoda bo przydałby się bat na Lopeza ...
    Eh , nie ma Robert szczęścia do zespołów , bo w BMW stawiano na Nicka ze względów marketingowych , a w Obecnym Renault zamiast ściganiem , współwłaścicielom bardziej zależy na zbijani kapitału niż na aspekcie sportowym ;///
    Pozdrawiam ;)

  • 75. mariusz-f1
    • 2010-11-08 16:07:41
    • *.opera-mini.net

    74.Grzesiek 12 Nie ma Robert szczęścia do zespołów, to fakt. Jak nie Niemcy, to teraz.... Putin i spółka :-( Ale ja jestem strasznie ciekaw tego, co zrobią w Reni (?) z Pietrowem. Bo jeśli go zostawią
    , to moim zdaniem będzie... juź po Robercie. A zresztą, jeśli Witka wywalą na zbity pysk, a przyjdzie ten drugi... Alioszyn czy jak mu tam, to tak i tak się nic nie zmieni, a może być jeszcze gorzej. A to z tego względu, że w tej chwili, znają już tam możliwości Roberta. I sponsorzy (wiesz jacy i kogo) nie pozwolą na to, by jakiś "polaczek" łoił ponownie tyłek, ich kierowcy. Inaczej pisząc, Robert będzie taką kukiełką, a za sznurki pociągać będą, nasi..... " kochani bracia i sąsiedzi" :-(

  • 76. kris264
    • 2010-11-08 16:29:36
    • *.goleniow.vectranet.pl

    Witajcie , po GP Brazylii mam nieodpartą chęć aby nawoływać do odwołania naszych komentatorów w tv Polsat ich niekompetencje oraz brak merytorycznego przygotowania doprowadza człowieka do frustracji . Namawiam wszystkich piszcie na forach oraz wszędzie o tym . W nas czyli kibicach siła piszcie wszędzie non stop do czasu aż tv zatrudni kompetentnych dziennikarzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 77. Luna
    • 2010-11-08 18:08:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    73. mariusz-f1 "Luna - Nie obraź się, ale z ciebie jest taki fan Roberta, jak ze mnie.... kierowca F1. "
    Tak? To dlaczego obudziłam się o 2:30 w nocy kompletnie rozstrojona wyścigiem i Robertem ? Postawienie mi takiego lekkomyślnego zarzutu jest dla mnie obrazą. Dosłownie odchorowuję jego mierny zespół i słabe wyniki. I zgadzam się z większością z was, że poprawy sytuacji nie będzie.

  • 78. mariusz-f1
    • 2010-11-08 19:42:52
    • *.opera-mini.net

    77.Luna - Ja też jestem załamany tym, co dzieje się obecnie w Renault. Ale daleki jestem od tego, aby krytykować Roberta za taki, a nie inny.... stan rzeczy. Przecież nie trzeba być ekspertem aby stwierdzic, że Reno jest obecnie za Williamsem, o Mercu nie wspominając. A jeśli dodać do tego "skopane" strategie w ostatnich kilku wyścigach, to nie ma się co dziwić, że ostatnio.... pikują w dół, jak meteoryt. I naprawdę dziwię się tobie, że zadajesz pytania typu (dlaczego Robert nie wyprzedził Hulkenberga) Bo droga koleżanko, aby wyprzedzać, to trzeba mieć.... czym. A niestety, bolid Reno, tak jak i stratedzy tego teamu są obecnie w "wakacyjnej" formie... delikatnie pisząc ;-)
    PS Już się tak, nie gniewaj na mnie. Tak ostro, chyba nie było ;-))
    Pozdrawiam

  • 79. Grzesiek 12.
    • 2010-11-08 19:43:51
    • *.182.187.200.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    75 mariusz-f1
    Spokojnie , może jednak nie będzie tak źle ? ;) W przeszłości jako jedyni zdobyliśmy Moskwę , to może teraz i Kubica sobie z nimi poradzi ;D
    A tak na poważnie , to myślę że z początkiem nowego sezonu wszystko wróci do normy ze strategią , a kólka będą poprawnie przykręcone i nie będą odpadać ... Najważniejsze to, aby Renault (Lotus ) zrobiło porządny bolid zdolny do walki z najlepszymi . Tylko nie wiem jak oni to zrobią ?
    Ogólnie Renault zrobiło błąd z klauzulą w kontrakcie Witka , która zobowiązuje go do zdobycia 25 % punktów Kubicy , przez co ten się zagotował , a ostatnie gierki Lopeza i szukanie dalszych sponsorów zza wschodu także przyczyniły się do samej jazy Witka , która i tak jest delikatnie mówiąc przeciętna . No i niestety ... Kubica też chyba na tym ucierpiał ..... i ma tutaj na myśli to co pisałem we wcześniejszym wpisie ;///
    Ogólnie mam mieszana uczucia co do następnego sezonu ;P , zwłaszcza że chyba znowu szykuje się gorący początek zimy , obfitujący w ploty co do przyszłości zespołu .....Eh

  • 80. mariusz-f1
    • 2010-11-08 20:49:46
    • *.opera-mini.net

    79.Grzesiek 12 - Trochę mnie "ułańska" fantazja poniosła... Ale i takiej opcji jak w/w nie można wykluczyć. Ale już tak całkiem na serio. To jeśli któryś z dwójki Pietrek, Alioszyn bedzie partnerem Roberta w przyszłym sezonie. To uważam, a nawet jestem pewien, że nasz jedynak, nie będzie miał tam.... łatwego życia :-( No chyba, że w ich miejsce, zatrudnią kogoś innego, np Nicka, to się trochę uspokoję, he he, No i jakąś nadzieją na to, by odczepić się od ruskich, jest ta możliwa fuzja z Lotusem. No nic, przynajmniej przerwa zimowa dla nas... nie będzie nudna. To tak, na pocieszenie ;-))

  • 81. figo7
    • 2010-11-08 21:20:37
    • *.adsl.inetia.pl

    Panowie jak już wcześniej pisałem podejrzewam że szybciej Robertowi rozwiążą kontrakt niż wyrzucą ruskiego , jak ktoś wcześniej napisał putin przejechał się bolidem i na pewno dorzuci trochę rubli , aby za kierownicą był ruski a ze ruscy lubią dużo to może nawet dwóch ruskich. Robert od jakiegoś czasu zaczyna inaczej mówić nie ma takiej sielanki jak była na początku sezonu .Pamiętajmy iż renault w 2009 roku zakończył sezon na 8 miejscu a w tym roku tylko zawdzięczając to Robertowi zakończy na 5 bolidem który nie znacznie różni się od tego z 2009 roku wiec jak nie którzy pier ...olą że Robert nie potrafi się ścigać to mnie trafia , on potrafi się ścigać i to bardzo dobrze, doskonale czuje bolid i co ważne na przyszły sezon umie dbać o jednostkę napędową może stało się to już nudne ale jestem pewny że następny sezon rozpocznie w nowym team Lopez zaczyna kombinować a Robert tego nie znosi będą zmiany zobaczycie każdy kontrakt można zerwać kiedy się chce Ferrari to pokazało i nie odpuści takiego drajwera . Felipe przez 4 lata nic większego nie zdobył myślę że dostanie odprawę podobną do kimiego i go pożegnają .

  • 82. Budyn_F1
    • 2010-11-09 08:30:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Robert staral sie z reszta jak zwykle a Petrov musial wszystko skrzanic.

  • 83. woj25
    • 2010-11-09 10:14:15
    • *.tktelekom.pl

    na początku sezonu Robert wypadał dobrze ale końcówka tragiczna

  • 84. dziarmol@biss
    • 2010-11-09 11:29:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    79. Grzesiek 12.- Obawiam się że w RenaultF1 nic nie wróci do normy. Zauważ że pozbywają się ludzi wartościowych (Bob Bell) a zastępują..... no właśnie kim? Boullier przejmuje jego obowiązki tak jakby się na tym znał. Miast zajmować się zespołem (wyścigami i wszystkim wokół) on robi czystki personalne. Ja rozumiem dać ciała raz, no dwa ale nie notorycznie!! Przecież to co oni odwalają w pitstopach czy też ze strategią to czysta groteska, istny Monty Python i ministerstwo głupich kroków (jeżeli nie widziałeś polecam ;-)) ) Tam nie widać woli oraz zdecydowania czy też chęci poprawienia tak prozaicznych baboli jak te które wymieniłem. O jakiejś rewolucyjnej konstrukcji bolidu na przyszły sezon nawet nie śmiem myśleć. Dlatego uważam że przebywanie w tym zespole to strata czasu jeśli myśli się o jakichś rezultatach ;-))

  • 85. Grzesiek 12.
    • 2010-11-09 15:25:49
    • *.146.255.206.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    mariusz -f1
    Do czego to doszło ... nie mogę uwierzyć w to że będziesz się cieszyć jak u boku Kubicy będzie jeździć Nick he he Ale te życie jest przewrotne Ale chyba mało realne , i tak jak piszesz , kaska zza wschodu przewyższy i na pewno jednym kierowcą w zespole Lopeza , będzie "driver" z Rosji

  • 86. Grzesiek 12.
    • 2010-11-09 15:28:27
    • *.146.255.206.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    81 figo7
    Jeszcze jakiś czas temu , radziłbym dla Kubicy aby pozostał w Renault . Ale dzisiaj Roberta w Ferrari wziąłbym w ciemno ;P Ale chyba jeszcze nie w tym roku ;/

  • 87. Grzesiek 12.
    • 2010-11-09 15:48:21
    • *.146.255.206.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    84 dziarmol
    Puki co nie mam aż tak radykalnego zdania jak Twoje .
    Chociaż nie ukrywam że coraz więcej kwasu mam w żołądku widząc co się tam dzieje i jak widzę zagrywki Lopeza ... które z groteski czasami przeradzają się w czarną komedię ;/
    Ale na razie , myślę że Kubica też ma tam odegrać swoją rolę .
    Bo gdyby dla Lopeza nie zależało chociaż w części na aspekcie sportowym to po cholerę go tam trzyma ? Przecież na rynku jest jeszcze sporo paydriverów ;P
    Nie wiem ,ale tak jak pisałem mam mieszane uczucia co do następnego sezonu ;) Zwłaszcza że chyba innego wyboru na dzień dzisiejszy nie ma . A postawienie sprawy na ostrzu noża i zerwanie kontraktu , nie gwarantuje znalezienie innego lepszego teamu , chociaż oczywiście jest możliwe ;) I tutaj do pełni szczęścia brakuje już porządnego sponsora z Polski ;)

  • 88. dziarmol@biss
    • 2010-11-09 19:12:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    87. Grzesiek 12 no właśnie, porządnego sponsora ;-)) Robimy "ściepę" ?? gdyż na nasz pseudo "byznys" nie ma co liczyć ;-)) Szkoda mi Roberta gdyż latka lecą a on tak jakby zatrzymał się ;-)) pozd.

  • 89. mariusz-f1
    • 2010-11-09 20:15:47
    • *.opera-mini.net

    85.Grzesiek 12 - Wiesz, tylko krowa nie zmienia poglądów, he he ;-) A ja, z dwojga złego, wolałbym juź.... Nicka. Przy nim, przynajmniej nie kręci się.... "towarzysz Putin i reszta", to po pierwsze. A po drugie, krasnal bardziej dba o swój... bolid :-)

  • 90. dziarmol@biss
    • 2010-11-09 20:29:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    89. mariusz-f1 No wiesz, od katiuszy jest o niebo lepszy (że też ja go chwalę;-)) ) ale jak sobie pomyślę o tych jego fochach to chyba jednak nie ;-)) Ale już tak bardzo nie będę się upierał ;-) pozd.

  • 91. mariusz-f1
    • 2010-11-09 20:53:34
    • *.opera-mini.net

    90.dziarmol@biss - No fakt, te jego fochy. Ale moim zdaniem w Reni, już by tak nie "cwaniakował" A to z tego względu, że nie miałby już takiego poparcia, na jakie mógł liczyć w BMW. A poza tym, mam nadzieje, że ostatni rok, czegoś go nauczył.... Inaczej mówiąc, może trochę przez ten czas.... spokorniał :-)
    Pozdrawiam

  • 92. Grzesiek 12.
    • 2010-11-09 21:08:41
    • *.146.255.206.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    No tak .. . he he , to chłopy zatęsknili za Nickiem ;))))))
    To się porobiło...... ;))))))
    dziarmol - co do zrzuty to chętnie , tylko nie wiem czy sprostamy realiom F1 .....
    No ale jak kolega Mariusz się dorzuci to damy radę ... na bank - Santander ;)))))

  • 93. mariusz-f1
    • 2010-11-09 21:23:19
    • *.opera-mini.net

    92.Grzesiek 12 - Właśnie jestem, po wypłacie ;-) Więc.... wchodzę w to, na bank..... Santander :-)) I na waciki dla niego, może wystarczy ;-)

  • 94. dziarmol@biss
    • 2010-11-10 17:01:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Grzesiek and Mariusz-f1 To może jak zatrudnimy Nicka to się też dorzuci ??Wiecie..... z wdzięczności ;-)))

  • 95. Grzesiek 12.
    • 2010-11-10 20:35:41
    • *.147.15.6.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    94 dziarmol
    chyba zabierze to co uciułamy ....
    dziarmol & Mariusz F1
    I niech krasnal szuka sobie innego zespołu . Nie to żebym się go bał . Bo w normalnych warunkach Kubica go rozjedzie jak będzie chciał .
    Ale po cholerę znowu ma jadem walić .... ?

  • 96. mariusz-f1
    • 2010-11-11 04:02:06
    • *.opera-mini.net

    94.dziarmol@biss - Krasnal jest "goły" pod względem ilości sponsorów, więc na jego zrzutę, bym nie liczył :-) Baa, prędzej doszło by jeszcze do tego, że to MY byśmy musieli się i na jego utrzymanie zrzucić ;-) A nie wiem jak wy, ale ja na "germańca" nie mam zamiaru robić "ściepy" he he :-)
    95.Grzesiek 12 - Jeśli nie Nick, to zostają już chyba tylko nasi..... bracia :-) A jeśli, już przy nich jesteśmy. To mam cichą nadzieję na to, że w najbliższym czasie, nie zaleją tego sportu swoją obecnością, niczym...... Armia Czerwona..... :-))
    Pozdrawiam i miłego "długiego" weekendu życzę

  • 97. Grzesiek 12.
    • 2010-11-11 17:40:30
    • *.146.255.243.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    marius z-f1
    Nie pozostaje mi nic innego jak również Ci życzyć udanego weekendu ;)
    No i niestety Czerwoni atakują ... - sierpem i młotem ;))))
    Pozdrawiam ;)

  • 98. Grzesiek 12.
    • 2010-11-11 17:41:16
    • *.146.255.243.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Mariusz - wiadomo o kogo chodzi ...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo