komentarze
  • 1. Heniek007
    • 2018-04-17 21:04:28
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    Proszę mi wyjaśnić czym jest symulacja CFD.

  • 2. SpookyF1
    • 2018-04-17 21:22:50
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @1 Nawet w tym serwisie masz odpowiedź

    http://f1. dziel-pasje.pl/F1_news- 9754-Przewodnik_Renault_po_ CFD_.html

  • 3. Heniek007
    • 2018-04-17 21:46:11
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    Czyli rożne ekipy mogą mieć inne odczyty danych symulacji CFD?

  • 4. Krystian_AFC
    • 2018-04-17 22:28:22
    • *.156.187.252

    Po co to limitować. Samym zespołom najbardziej zależy, aby zabierać na wyścig jak najmniejszą ilość paliwa bo każdy kg to spora utrata osiągów bolidu. Limit tylko karze gorsze silniki za to, że są gorsze. Absurd.

  • 5. dami14321
    • 2018-04-17 22:47:54
    • *.tktelekom.pl

    Mial by sens ten limit 110kg tylko jesli kazdy zespol musial by tankowac wlasnie tyle paliwa. A jesli np. Mercedesy czy Ferrari spala 10kg mniej od silnikow Renault czy Hondy, to beda miec spora przewage na starcie.

  • 6. PiotrasLc
    • 2018-04-17 22:52:56
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    5 silników na sezon , przywrócić tankowanie , tylko trzy mieszanki do wyboru na cały sezon twarda pośrednia miękka .....specyfikacja opon to broszka producenta aby dostosować do toru. Zlikwidować DRS

  • 7. Spargus
    • 2018-04-18 00:07:22
    • *.toya.net.pl

    @6 i co wtedy?

  • 8. Jameson
    • 2018-04-18 07:46:32
    • *.135.24.65

    T A N K O W A N I E

  • 9. dykov
    • 2018-04-18 09:19:58
    • *.ilm.warszawa.sint.pl

    Ciężej, coraz ciężej, 5kg tu 2 kg tam a potem bolidy prowadzą się jak autobusy. RK stwierdził, że obecnie mają 60kg nadwagi, czyli teraz już 65kg na starcie.

  • 10. PiotrasLc
    • 2018-04-18 10:15:55
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    @7 jak to co wtedy. Wtedy zaczną się naprawdę ścigać

  • 11. budyb
    • 2018-04-18 11:35:53
    • *.dynamic.chello.pl

    @9 ja tam sie ciesze że podniesli ilość paliwa- lepiej dla widowiska gdy nie trzeba bedzie tak bardzo oszczedzać paliwa. Lepiej zredukować wagę innych elementow

  • 12. belzebub
    • 2018-04-18 11:47:29
    • *.centertel.pl

    @10 Przypomnij sobie dlaczego wprowadzili DRS, po to żeby ułatwić wyprzedzanie. Gdyby wg Twojego błędnego myślenia by je zlikwidować miałbyś o wiele mniej wyprzedzania. Po prostu obecne konstrukcje bolidów mocno utrudniają jazdę za poprzedzającym bolidem, a co jeszcze mówić o manewrze wyprzedzania... Żeby myśleć o likwidacji tego typu ulepszeń trzeba by uprościć aero, a na to nie zgodzą się poszczególne zespoły.

  • 13. wheelman
    • 2018-04-18 11:54:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @5 czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Jest rozdzielony limit, waga kierowcy + waga bolidu [z paliwem]. Jeśli zatankowaliby te 10kg mniej to i tak musieliby dorzucić 10kg balastu żeby limit się zgadzał, a to nie miałoby sensu.

  • 14. wheelman
    • 2018-04-18 12:05:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 Zlikwidować DRS ale przywrócić tankowanie? Toż to na to samo wychodzi. Jeśli nie wiesz czemu lepiej się w tym temacie nie wypowiadaj.
    @8 to samo, tyle ile w zrozumieniu strategii i przede wszystkim realnego tempa poszczególnych kierowców zamieszania wprowadzało tankowanie to się nie mieści w głowie. Nigdy wcześniej i nigdy później nie było przepisu który tak zaburzał odbiór tego co się dzieje na torze. W końcówce ery tankowania doszło do tego że w końcu przed startem wyścigu zaczęli pokazywać który samochód ile waży, ale na szczęście nawet i to nie pomogło i ostatecznie zrezygnowano z tego poronionego pomysłu całkowicie.
    Tak na marginesie od ostatnich 10 lat regulaminy F1 bardzo spuchły i dziś bez tankowania przeciętny kibic nie zna wszystkich PODSTAWOWYCH faktów na ich temat. Co by było gdyby wrócić do tankowania, aż nie chcę myśleć. Może lepiej wtedy byłoby udać się na ruletkę do kasyna niż oglądać GP, pod względem przewidywalności na to samo by wychodziło.

  • 15. Miki42
    • 2018-04-18 15:03:06
    • Blokada
    • *.117.84.224.vegawlan.pl

    Zapomnijcie o tankowaniu to nigdy nie powróci ze względów bezpieczeństwa i bardzo dobrze może ze stratą dla widowiska ale zapewne nie ze stratą dla obsługi i kierowców

  • 16. RoyalFlesh F1
    • 2018-04-18 17:30:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I tak usłyszycie że ktoś tam musi oszczędzać paliwo. Podnieśli limit to i zespoły podniosą osiągi spalania. Zyskają mocy a czasami się przeliczą. I usłyszycie w radio, musisz oszczędzać paliwo.

  • 17. Jameson
    • 2018-04-18 17:35:02
    • *.135.24.65

    @14 wheelman
    DRS musi zostać, ale tankowanie mogłoby wrócić. Jestem pewien, że wyścigi byłyby chodź trochę ciekawsze ze zróżnicowanymi strategiami.

  • 18. Heniek007
    • 2018-04-18 17:46:03
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @15 W takim razie zapezpiecz ciepłą pierzyną obsługę oraz kierowców i połóż ich w bezpiecznym miejscu na czas wyścigu. Może to zagwarantuje im 100% bezpieczeństwa...?

  • 19. Igor
    • 2018-04-18 20:33:41
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    W ostatnich latach Formuła 1 straciła najwięcej z widowiska dzięki zakazowi tankowania. BMW wiedziało co robi odchodząc z tego cyrku.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo